2021-08-12, 23:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av prominenten
Edit: Ska se klippet om en stund. Missade det

Bra att du reagerar!

Jag reagerar tillbaka.

Det bara GÅR inte bemöta ditt påstående på antaganden och hörsägen.

DJT var älskad av MSM innan 2016. Det har han sagt många gånger. Sedan hände något. Globalismen ville förgöra patrioter.

Japp, majoriteten är får. Det visar sig när man pratar med trumphatare som inte har en aning om vad han eller Biden gör för landet vad gäller ledarskap, gränsen, arbete, skatter etc.

Du får ditt sista ord så går vi vidare.

All respekt!

Ok, jag har inget att tillägga. tack för ditt svar.
Skulle du se hela föreläsningen så är jag villig att fortsätta dialogen. Den är inte lång och Jag litar 100% på maggie habermans vittnesmål. Samt Michael Schmidt.
Indiciet för att han talar sanning är att DJT avlyssnade hans telefon i hemlighet.
Enligt DOJ och deras ansökan till en Federal domstol om att få avlyssna hans,don mcgahns,och några till
https://www.rollingstone.com/politics/politics-news/doj-court-order-journalists-records-1179102/
Senast redigerad av Zielinsky 2021-08-12 kl. 23:09.
2021-08-12, 23:11
Medlem
siisters avatar
Citat:
Varför ska jag behöva leta när ni har allt på silverfat? Care to share?
Citat:
Bytte du inte spår nu?

Du skrev "video" - jag såg ingen video, bara ett citat. Citerade video ska sägas.

GOSH......jag börjar bli som er nu......"du sade", "han sade".......fan vad jag hatar mig själv nu.

Hoppas ni fattar humorn.

Vad är det du inte förstår? Mike Lindell har just nu ett livesänt event, där händer det olika saker som folk kommenterar. Nu handlade det om en gäst med en video. Vill du se den sök på en spolningsbar livesändning
2021-08-12, 23:12
Medlem
prominentens avatar
Nu ser jag din YT-link.

Maggie Haberman och CNN.

CCN är diskade för 1000 år sedan vad gäller DJT........

CNN= "Sources say"......."Russia interfered". Det är så lågt.......

Citat:
Ursprungligen postat av Zielinsky
Såna här inlägg fascinerar mig.

Jag är av tron att Donald gjorde CNN en stor tjänst genom att läcka specifikt till dem och sedan gick till krig mot dem.
Varför tror jag detta? CNN.s worldwide president, Jeff Zucker och donald är väldigt goda vänner.
Så pass att de semestrar ihop. När Donald var broke så var det Jeff Zucker som gav honom sitt stora tvgig på 200milj dollar per säsong för the apprentice samt anställde hans 3 äldsta barn i samma serie..

Att Donald gick till krig mot CNN,läckte inifrån vita huset till just dem och kallade dem för fake news ,gjorde att deras tittarsiffror steg.
Jag är även övertygad om att Donald Trump varit den största läckan i vita huset. På basis av Ny Times maggie haberman samt michael schmidt som både nu berättar om alla nattliga samtal med donald där han läcker stories till dem och sedan vill bli citerad som " senior white house adviser" istället för "the president"

Du skrev tidigare om att människor är får. På basis av vad jag skrivit här ovan. Stämmer detta påstående fortfarande?
Källa:

https://www.youtube.com/watch?v=rg4IqrIpuQU
2021-08-12, 23:15
Medlem
prominentens avatar
Ärligt talat vill jag inte se skiten, eller något med Brian Stelter, Don Lemon eller Michael Wolff. Jag ska kolla imorgon (ja jag vet att det 'r Debbie Haberman).
Jag säger som jag alltid säger: Känner en VUXEN person som tycker att han är belevad i politik och han tittar på CNN! En VUXEN!

Citat:
Ok, jag har inget att tillägga. tack för ditt svar.
Skulle du se hela föreläsningen så är jag villig att fortsätta dialogen. Den är inte lång och Jag litar 100% på maggie habermans vittnesmål. Samt Michael Schmidt.
Indiciet för att han talar sanning är att DJT avlyssnade hans telefon i hemlighet.
Enligt DOJ och deras ansökan till en Federal domstol om att få avlyssna hans,don mcgahns,och några till
https://www.rollingstone.com/politics/politics-news/doj-court-order-journalists-records-1179102/
2021-08-12, 23:17
Medlem
prominentens avatar
Men du vägrar att bjussa på en länk???
Hur kommer det sig?

Citat:
Ursprungligen postat av siister
Vad är det du inte förstår? Mike Lindell har just nu ett livesänt event, där händer det olika saker som folk kommenterar. Nu handlade det om en gäst med en video. Vill du se den sök på en spolningsbar livesändning
2021-08-12, 23:19
Medlem
siisters avatar
Citat:
Men du vägrar att bjussa på en länk???
Hur kommer det sig?

Om du inte vet hur Google fungerar har en annan användare bidragit med flera länkar, hoppa tillbaka två-tre dagar.
2021-08-12, 23:20
Medlem
0rganets avatar
Uppdatering Kudd-mannens shit show:

Oj nu är det klart! Lindell säger detta är en Kines sak!

Video: https://twitter.com/BadFoxGraphics/status/1425928137012125696?s=20

Joe! kommer avgå imorgon!

Eller?

2021-08-12, 23:25
Medlem
prominentens avatar
Rimlig fråga. Varför skulle jag vara det?
Det skickas buzz words och sensationer men inga länkar.

Citat:
Jag frågar detta i all välmening och utan sarkasm men,
är du berusad?

vh
2021-08-12, 23:28
Medlem
Citat:
HAHAHAHAHAHAHAHA vilken fuckin shitshow.
Nu har ormarna börjat hugga varandra istället
https://twitter.com/patriottakes/status/1425850872118923265?s=19
Och värre lär det bli.

Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Uppdatering Kudd-mannens shit show:

Oj nu är det klart! Lindell säger detta är en Kines sak!

Video: https://twitter.com/BadFoxGraphics/status/1425928137012125696?s=20

Joe! kommer avgå imorgon!

Eller?

Någon effekt bör det väl ha, om inte alla numera är kinesiska agenter förstås. Det kan vara så.
2021-08-12, 23:37
Medlem
squeakys avatar
Jahopp
Då blev det inga 100% proof eller några Pcap filer. Alla som är förvånad räcker upp handen.

Citat:
Final verdict of this "cyber expert":

Number of "packet captures" or "cyber pcaps" seen = 0
Amount of "Absolute Proof" seen = 0
Amount of any evidence seen = 0

Intressant, Crack-Mikes egna "datta-killar" erkänner att de inte hittar några bevis, men Crack-Mike lovade juh.

Citat:
72/ So they had one of the "cyber experts" go on stage and describe the conclusion of the group. I didn't hear precisely what was said, but my conclusion is simply: we didn't get the Absolute Proof packet captures that show the flipped votes that Mike Lindell promised.

En vän av ordning undrar då, varför processade man inte den påstådda dataströmmen innan eventet?
2021-08-12, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av squeaky
Jahopp
Då blev det inga 100% proof eller några Pcap filer. Alla som är förvånad räcker upp handen.

Intressant, Crack-Mikes egna "datta-killar" erkänner att de inte hittar några bevis, men Crack-Mike lovade juh.

En vän av ordning undrar då, varför processade man inte den påstådda dataströmmen innan eventet?

Kanske fanns det 5 miljoner olika anledningar som vi inte vet om.
2021-08-13, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av squeaky
Jahopp

Vilket ändå hedrar dem! Jag hade förväntat mig någon technobabble-ramsa likt den när gänget på scen "livegranskade" en dator, för de frälsta skulle det räcka långt och de hade lätt kunnat spinna vidare på "ingen domstol vågar ta upp det"-narrativet i några månader till. Men nu verkar det som att Lindell faktiskt hyrt (? Eller är det frivilliga?) in riktiga granskare, och det säger mig också att Lindell själv faktiskt trodde han hade något.

Att gatewaypundit av alla går ut och dementerar Lindells uppgifter måste ju svida rejält också, de har väl insett att Lindell inte ens för deras läsare verkar trovärdig längre, hade de velat hade de såklart skyddat honom men nu känns det som en riktad dolkstöt. Får se om Nixter hänger på och att gatewaypundit nu också blivit en extremvänstersite styrd från Clintons garage...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in