Citat:
Ursprungligen postat av
prominenten
Man kan ha fel, man kan ha rätt, man kan vara ute och cykla.
Men fåren ser inte bortom CNN och SVT.
De läser headlines för det mesta.
Kudos till de som ändå försöker förstå och vill läsa på, biased eller ej.Rätt eller fel.
Så mitt svar ca 96 av 100 köper narrativet.
Jag menar CNN, vad gjorde de med Trump och vad gör de med virrige Biden? Dödstyst nu....
Det får du ju ändå hålla med om 
Med det sagt ser det mörkt ut för kuddkillen, hoppas jag har fel.
Såna här inlägg fascinerar mig.
Jag är av tron att Donald gjorde CNN en stor tjänst genom att läcka specifikt till dem och sedan gick till krig mot dem.
Varför tror jag detta? CNN.s worldwide president, Jeff Zucker och donald är väldigt goda vänner.
Så pass att de semestrar ihop. När Donald var broke så var det Jeff Zucker som gav honom sitt stora tvgig på 200milj dollar per säsong för the apprentice samt anställde hans 3 äldsta barn i samma serie..
Att Donald gick till krig mot CNN,läckte inifrån vita huset till just dem och kallade dem för fake news ,gjorde att deras tittarsiffror steg.
Jag är även övertygad om att Donald Trump varit den största läckan i vita huset. På basis av Ny Times maggie haberman samt michael schmidt som både nu berättar om alla nattliga samtal med donald där han läcker stories till dem och sedan vill bli citerad som " senior white house adviser" istället för "the president"
Du skrev tidigare om att människor är får. På basis av vad jag skrivit här ovan. Stämmer detta påstående fortfarande?
Källa:
https://www.youtube.com/watch?v=rg4IqrIpuQU