Citat:
Du kanske kan lösa en liten gåta i tråden. Enligt tidingsartikel skall en Opel i hög fart ha kört genom stan efter Statts stängning och en person i gänget i Stadsparken skall ha försökt stoppa den.
Var det måhända PK själv som försökte stoppa den i tron att det var JoFr som körde?
Vilken tid på natten på ett ungefär kom bilen körande österut genom Mariestad?
Var det måhända PK själv som försökte stoppa den i tron att det var JoFr som körde?
Vilken tid på natten på ett ungefär kom bilen körande österut genom Mariestad?
Det kan ha varit så att PK trodde att det var J.F som kom körandes.
Tiden borde ha varit ca 02:30 ungefär.
Var ju en av de som var i parken.
Sitter för första gången och tar mig tid och går igenom alla artiklar och reportage som har gjorts genom åren.
Efterlyst, veckans brott, GW om försvunna Helena.
Mycket som klickar och faller på plats. Särskilt det med att bilen parkerades på sjukhusparkeringen.
Som sagt, jag lägger ned mycket energi på det här just nu och för min egen skull så vill jag få så mycket klarhet i det jag vet.
Är det som jag tror eller inte!
1.Kommer ta kontakt med de jag kan, som var i parken för att bara prata runt lite om tider etc.
2.Tala med K*rl La*sson om deras vetskap. Vet var dom var, men behöver klara ut vissa rykten.
3.Tala med samtliga som var i bilen som åkte från PK
4.Tala med T.A*l om han var hos PU och hur de kom ned till stan.
5.Tala med de tre kvinnor som var hos P.U efter att han inte släppte upp vem som helst till sig. Vad vet dom?
6.Tala med PK och hans sambo (X) om vad som hände när P.U kom upp på morgonen sönderriven.
7.Tala med Ma*nusson då han verkar sitta inne på uppgifter angående P.U
Finns säkert fler saker som jag tänker lägga energi på.
Har ju min teori, men tänker inte skriva ut den förrän jag talat med samtliga, om de nu vill tala.
Tror att de flesta kommer jag få kontakt med.
Har uppgifter som gäller allt från pilotglasögon till vit bil och den som springer mot Lockerud/Mariegärde. Spekulationer förstås, men finns en viss tyngd i det jag känner till.
Lägger inte till mer info utan jag tänker pussla ihop flera personer som jag känner till och som betedde sig väldigt konstigt efteråt.