Citat:
Ursprungligen postat av
Tom.Of.Finland
När Trump drog hem militären från Syrien så var det riktiga protester från vänstern. "Man sviker kurderna" menade HBQTXYZÅÄÖBBQ-vänstern.
Nu när Biden drar hem militären från Afghanistan, så blir det enormt kaos. Jaha? Varför inga protester nu mot Biden?
Självklart gör Biden rätt, men varför protesterade folk mot Trump då?
Jag råkar tala MAGA flytande så jag tar mig friheten att översätta Finnens sista mening:
"Jag bryr mig inte"
Ganska svag trådstart Tommie. Vad sägs om att inte starta några trådar om falska ekvivalenser i fortsättningen?
Exempel på en falsk ekvivalens:
När Trump köpte horor som pissade ner hans säng. Då blev det ett enormt ramaskri
MEN
När privatpersonen joe bidens son Hunter köpte horor och rökte crack då är det helt knäpptyst..
Varför inga protester mot biden?
Jag föreslår att du tar alla de enskilda stunder av föreställt hyckleri och skriver det i den stora tråden om Biden. Istället för att starta trådar efter trådar om exakt samma sak.
Sen återstår möjligheten att jag missförstått trådsyftet och att du egentligen vill diskutera varför Orange Man är bad. Isåfall välkomnar jag den diskussionen.
Här är de spår jag skulle vilja utforska
1)Han är Orange
2) Han stal 1.6miljarder dollar under tiden han var president (ja,jag vet att han gav bort sin lön. Hela 400k usd och skattade 750usd på hela sin lön,men jag råkar tro att man inte ska stjäla miljarder när man innehar landets högsta ämbete.)
3)Han ogillar Svenskar"last night in sweden"citatet som syftar på skåningar
Trump and Biden have shared the same cowardice when it comes to afghanistan. America will pay the geopolitical consequences. They will be worse than those responsible ever imagined. Europe would do well to prepare itself.