Citat:
Som vanligt är det bara dravel från din sida..
Du kan ju för fasen inte sälja något som är olagligt att köpa utan att begå brott..!! Om du tillhandahåller en tjänst eller vara som är illegal att köpa så är du skyldig till häleri.
Sedan att ni sjuka jävlar sket i all sans och logik (och lagrådets rekommendationer) och genomförde den där bisarra sjuka lagen som bara ger mer elände än det gör nytta talar massor för mig. Ni som försvara, eller då som kör mental hockey för att försvara skitlagen är rent ut sagt psykfall.
ALLA stora råd, intresseorganisationer säger att lagen är skit. Men ni era sjuka jävla nazifeminister har bara en sak framför ögonen, och det är att sätta dit män. Hat hat hat.
Du kan ju för fasen inte sälja något som är olagligt att köpa utan att begå brott..!! Om du tillhandahåller en tjänst eller vara som är illegal att köpa så är du skyldig till häleri.
Sedan att ni sjuka jävlar sket i all sans och logik (och lagrådets rekommendationer) och genomförde den där bisarra sjuka lagen som bara ger mer elände än det gör nytta talar massor för mig. Ni som försvara, eller då som kör mental hockey för att försvara skitlagen är rent ut sagt psykfall.
ALLA stora råd, intresseorganisationer säger att lagen är skit. Men ni era sjuka jävla nazifeminister har bara en sak framför ögonen, och det är att sätta dit män. Hat hat hat.
Äsch. Det finns manliga prostituerade också. Och det finns kvinnliga köpare av sexuella tjänster.
Jag personligen bryr mig om säljarna, vare sig de är män eller kvinnor. Då jag vet att en hel del sexsäljare gör det av fel orsaker. Tex. säljer sex i självskadesyfte osv. därav anser jag att det borde finnas ett slags "grönt kort" som prostituerade kan få, om de bevisligen vill jobba som prostituerade och mår bra av sitt arbete. Går köpare till dessa prostituerade, så blir inte köparna straffade. Men om köparna går till prostituerade som saknar "grönt kort" så blir köparna straffade.
Detta vore ett bra system som skyddar alla sorters prostituerade: både de som vill jobba med detta och trivs med jobbet och de som egentligen inte alls vill jobba med det, utan gör det av fel orsaker. Att gå till en prostituerad som gör det av fel orsaker/inte har "grönt kort" borde dessutom ge fängelse. Men att gå till en prostituerad som innehar "grönt kort" borde då inte ens ge böter. Men brott mot prostituerade: misshandel, våldtäkt etc. ska ses som någon form av "brott mot tjänsteman". Oavsett om den prostituerade har "grönt kort" eller inte. Detta för att ytterligare skydda de prostituerade från knepigheter, eftersom det kan vara en farlig bransch. Läs bara om den där mannen som gav sig på flera olika prostituerade här i Sverige och våldtog dem mm.