Citat:
Ursprungligen postat av
Paramoon
Gymnasiet blev inte försenat för Frida. Hon gick gymnasiet, började HT-12. Bytte till ett annat program HT-14, efter det har jag ärligt talat tappat kollen över var hon tog vägen. Jag tror att hon tog studenten VT-15, men inte helt hundra.
Från hennes blogg 2012-07-11 | 16:33:15
”40. Grundskola: Åkerskolan, Ängskolan, strandskolan, Tunaskolan, Tallbacka, säkert någon mer också
41. Gymnasie: Börjar på Hackspetten till hösten tror jag de var”
Från bloggen 2012-08-07 | 00:37:50
” 42. Vart går du i skola? - Börjar på gymnasiebyn ”