2021-07-10, 19:43
Medlem
DonaldTrummps avatar
Pedofilvarning. Kvinnor har hår på fittan. Småflickor har det inte.

Klassiker: Flickan som smackar högljutt på bussen. Den äldre mannen tilltalar henne: Hur är det lilla vän, har du hår på karamellen? Varpå flickan svarar: Inte än farbror, jag är bara 9 år.

Mike Kinsey
Citera
2021-07-10, 20:01
Medlem
Stonedboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VergissMich
Min brud kör helt "naturligt" där nere. Under de ~8 månader vi hängt ihop så har jag bara sett hennes mus orakad en enda gång Lite lustigt var det då jag såg att hon tydligen har en picture perfect fitta, kan inte hjälpa tanken att man går miste om skönheten när den döljs bakom urskogen haha... nåväl.
Fick uppenbarelsen att hårig mus var den enda rätta vägen (för mig) redan i sena tonåren och ingenting kommer nog få mig på andra tankar.

Halvt OT: Föredrar ni som gillar håriga fittor trimmat, ansat, långt, eller vildvuxet? Alt. friserat t.ex. ett hjärta eller fransk (landing strip). Personligen gillar jag helt vildvuxet, känns djuriskt på något sätt

Håller med där det är nåt djuriskt över det hela. Tycker till och med det är eggande med hår under armarna :P
Citera
2021-07-10, 21:17
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldTrummp

Klassiker: Flickan som smackar högljutt på bussen. Den äldre mannen tilltalar henne: Hur är det lilla vän, har du hår på karamellen? Varpå flickan svarar: Inte än farbror, jag är bara 9 år.

Mike Kinsey

Och själv låter du ditt skägg växa vilt?
Citera
2021-07-10, 21:21
Medlem
Stonedboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison

Riktiga män har skägg!
Citera
2021-07-10, 22:21
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison

Det är OK med en välfriserad fittbuske på kvinnor. Män däremot bör vara slätrakade i ansiktet. Jag tillhör den lilla minoritet som uppskattar skillnaden mellan män och kvinnor. En rejäl häck, ett par stoora pattar och en fin fittbuske. Det är grejer det, då behövs ingen Viagara. Annars säger Jonas Gardell att det går bra med ett rejält rövhål men jag är tveksam. Det är rätt skönt att vara gammaldags faktiskt.

Mike Kinsey
Citera
2021-07-11, 00:36
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Det är OK med en välfriserad fittbuske på kvinnor. Män däremot bör vara slätrakade i ansiktet. Jag tillhör den lilla minoritet som uppskattar skillnaden mellan män och kvinnor. En rejäl häck, ett par stoora pattar och en fin fittbuske. Det är grejer det, då behövs ingen Viagara. Annars säger Jonas Gardell att det går bra med ett rejält rövhål men jag är tveksam. Det är rätt skönt att vara gammaldags faktiskt.

Mike Kinsey

Riktiga män har hår i ansiktet. Småpojkar har det inte. Lite pedofilt med hårlösa ansikten.
Citera
2021-07-11, 01:38
Bannlyst
Det beror ju på.

lite najs bekärd behårighet kring vulvan.
Citera
2021-07-11, 09:33
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:

I ditt anti-pedofila ideal ingår förstås också hår under armarna, håriga ben, hårig rumpa, vildvuxet huvudhår samt oklippta naglar? Det finns många onaturliga ingrepp kvinnor sysslor med!!
Citera
2021-07-11, 09:42
Medlem
speedygonsalezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av msbiatch
I lördags stötte jag på killen jag har on off träffat i några månader. En sak ledde till det andra och jag följde med honom. Jag brukar annars raka fittan men jag tänkte inte att jag behövde det och jag visste ju inte att jag skulle ha sex. Han verkade inte ha nåt emot det utan han var tänd men jag tror han var lite full. Jag har ändå lite ångest eftersom killar gillar ju rakat. Om jag skulle glömma att raka och jag träffade en kille tror ni han skulle bli slak eller nåt eller säga något?

Precis som att allt klär en skönhet..

Är brudet fräsch och man finner henne attraktiv är la lite hår på musen inga större problem.

För mig kvittar det, har mognat.

Värre under armarna
Citera
2021-07-15, 20:07
Medlem
chiliislifes avatar
Det beror på hur hårig den är.. Men en gång slickade jag en djungel.
Citera
2021-07-15, 20:22
Medlem
Citat:
I lördags stötte jag på killen jag har on off träffat i några månader. En sak ledde till det andra och jag följde med honom. Jag brukar annars raka fittan men jag tänkte inte att jag behövde det och jag visste ju inte att jag skulle ha sex. Han verkade inte ha nåt emot det utan han var tänd men jag tror han var lite full. Jag har ändå lite ångest eftersom killar gillar ju rakat. Om jag skulle glömma att raka och jag träffade en kille tror ni han skulle bli slak eller nåt eller säga något?

Men är du på riktigt? Du är så porrskadad! Vi killar älskar när det är lite hårigt... gärna stubbigt överallt 0.5cm... det är djuriskt och otroligt upphetsande.
Citera
2021-07-15, 20:48
Medlem
radfittans avatar
Citat:
Så länge man hittar fram är det lugnt. Är det helt igenvuxet och man måste hugga sig fram är det lite för ansträngande för att det ska vara värt. Men lite buske har ingen dött av. Hoppas jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in