2021-08-09, 20:00
  #2989
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterNoster
Men det skiter väl rättssystemet i hur BO ser på sina släktingar. Nu är det rättegång det handlar om. Ett målsägarbiträde är till för att se till att ta till vara målsägarnas intresse och deras intresse är för det mesta att få ut skadestånd. Det finns fall där det inte delas ut skadestånd.

Du skrev att mor och bror bor i närheten av brottsplatsen och heter Landin. Då tar PI Noster fram förstoringsglaset och hittar Susann Elinor och Oliwer. Du bad om det.

Sen påstår du att jag ljuger om faderns död och att du har fakta.

Fakta:
Halsius, Georg Andreas
95243 Töre
Död ?/6 2015.
Folkbokförd i Töre, Kalix kn (Norrbottens län, Norrbotten).
Född 31/1 1973 i Jukkasjärvi (Norrbottens län, Lappland).
Ogift man.
Anm:
Avregistrerad på Försäkringskassan 20150604. Fastighet: Töre 5:45

Han var skriven på fasigheten Töre 5:45 men han dog i Söderhamn efter att ha smitit från en bilolycka, kört i diket, knyckt en grävmaskin för att dra upp bilen, sprungit omkring i bara kallingar och tatueringar i skogen i Söderhamn. Osäkert om han hittats. Har letat efter graven men hittar ingen.

Någon annan i tråden bidrog med detta i denna tråden och du kommenterade inte det men mig hoppar du på och skyller på. Vidriga människa.

Han hittades & är begravd i Överkalix. Man hittade hans kläder också, mer än kalsonger. Han bodde inte i Töre när han dog. Lätt att vara skriven på ett ställe & bo på ett annat. Däremot så bor hans bror där. Han smet ifrån polisen efter en olycka.

Känns väldigt onödigt av dej att hänga ut en minderårigs namn. Du började babbla om 1 syskon & 3 halvsyskon. Men för BO så var det 4 syskon alltså inga halv. För iså fall hade ju även hennes bror hos hennes mamma också varit halv. Enligt rättssystemet så är alla hennes syskon lika, vare sej de ser dom som halvsyskon eller syskon.

Jag behöver inte sitta & snoka på nätet efter information. Jag vet ändå, skulle kunna berätta om BO från hennes födsel, även hennes föräldrar & släkt. Känner dom mycket väl kan man säga. Så fortsätt du med ditt snokade & dina spekulationer. Så sitter jag lugnt i båten & behöver inte spekulera..

Att du sedan måste gå till personangrepp & kalla mig vidriga människa säger ju en del om dig. Kan ju vara så att det stör dig att jag har information som du gärna skulle vilja ha.
__________________
Senast redigerad av Tittut14 2021-08-09 kl. 20:09.
Citera
2021-08-09, 20:03
  #2990
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tittut14
Hennes lillebror hos deras mamma är ju lika mycket halvsyskon som hennes syskon på pappans sida.... Om man nu ska räkna det som halvsyskon. Många familjer ser det bara som syskon

Om vi nu ska försöka definiera detta lite bättre. Barn med gemensam mamma och pappa är syskon. Om sedan någondera av dessa skaffar barn med en ny partner är det halvsyskon. Sedan kan familjer se olika på det hela.

Till det så finns det föräldrar som skaffar ytterligare barn med andra partners. Då börjar det blir körigt.
Citera
2021-08-09, 20:05
  #2991
Medlem
Vad ska Simon göra, ta på sig allt,, eller.. ❓
Citera
2021-08-09, 20:16
  #2992
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micke07
Vad ska Simon göra, ta på sig allt,, eller.. ❓


SV har ett val. Häll käften, ta på dig allt genom att vara tyst så kanske dina föräldrar och syskon får leva.
Citera
2021-08-09, 20:19
  #2993
Medlem
Vad fan, dom håller han, och sen är media i stå, nää det är inte han som är Mördaren. Lämnar uppgifter om vars hans pistol, (här i Norrland heter det revolver) är, han har troligen sagt som det är, när dom bara for till 'tunneln och hitta vad dom ville hitta, den utbrända bilen, det är ju hans eget värk (både i huvud och själ). Knark kostar mer än andra' brott "
Citera
2021-08-09, 20:33
  #2994
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
Om vi nu ska försöka definiera detta lite bättre. Barn med gemensam mamma och pappa är syskon. Om sedan någondera av dessa skaffar barn med en ny partner är det halvsyskon. Sedan kan familjer se olika på det hela.

Till det så finns det föräldrar som skaffar ytterligare barn med andra partners. Då börjar det blir körigt.
Min poäng är att hennes lillebror hos mamman är lika mycket halvsyskon som hennes halvsyskon på pappas sida. Men i tråden sägs det ett syskon & 3 halvsyskon. Alla 4 är halvsyskon fast BO såg dom som syskon, det är ju bara en parentes om hur hon tänkte & kände.
Citera
2021-08-09, 20:37
  #2995
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inam
Hur många syskon har FL? Helsyskon? Halvsyskon? Och på vilken sida?
BO har 1 halvsyskon på mammas sida & 3 halvsyskon på pappas sida. Hon har inga helsyskon.
Citera
2021-08-09, 20:52
  #2996
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dynamitallan
SV har ett val. Häll käften, ta på dig allt genom att vara tyst så kanske dina föräldrar och syskon får leva.

Hur ofta är det att familjemedlemmar blir utsatta för brott för att någon har pratat? Visst kan det skett någon gång men det är ytterst sällan. Det är mest tomma hot och om det sker så är det större chans att förövaren åker dit då vanliga människor anmäler hot och brott.

Det sker på film
Citera
2021-08-09, 21:37
  #2997
Medlem
Ken Drydens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micke07
Vad ska Simon göra, ta på sig allt,, eller.. ❓

Simon ska säga som det är och samarbeta med polisen.
Citera
2021-08-09, 21:58
  #2998
Medlem
Till att börja med Intenog är bara en pajas som vill ha uppmärksamhet man behöver inte vara eyt geni för att lista ut att detta handlar om pundare och nån har blivit blåst ocj att shottaz etablerar sig i norrbotten har varit känt länge, hoppas HA eller deras springpojkar löser det problemet/ god kväll.
Citera
2021-08-09, 22:01
  #2999
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luleboj
Till att börja med Intenog är bara en pajas som vill ha uppmärksamhet man behöver inte vara eyt geni för att lista ut att detta handlar om pundare och nån har blivit blåst ocj att shottaz etablerar sig i norrbotten har varit känt länge, hoppas HA eller deras springpojkar löser det problemet/ god kväll.
HA kommer inte göra ett skit mot ev blattar. De är fö ganska osynliga. Nä mot langarna behövs ett medborgargarde. Eller han från "En röst i natten". Han prata jo bort alla problem. Kanske spela håkan hellström på hög volym så ingen vill hålla sig ute?
Citera
2021-08-09, 22:17
  #3000
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luleboj
Till att börja med Intenog är bara en pajas som vill ha uppmärksamhet man behöver inte vara eyt geni för att lista ut att detta handlar om pundare och nån har blivit blåst ocj att shottaz etablerar sig i norrbotten har varit känt länge, hoppas HA eller deras springpojkar löser det problemet/ god kväll.
Börja inte jiddra om HA, detta är ingenting som de kommer göra något. Sedan behöver vi inte mera våld, skjutningar i vårat samhälle. Det är redan alldeles för mycket av sådant.

Jag hoppas att rättsväsendet hittar ALLA inblandade. Att de får sina straff, som tyvärr är för låga i Sverige. Sådana sjuka individer ska inte gå lösa på våra gator. Sedan också för BO:s nära anhöriga. De kan aldrig få henne tillbaka men de förtjänar rättvisa & ett avslut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in