Citat:
Men det skiter väl rättssystemet i hur BO ser på sina släktingar. Nu är det rättegång det handlar om. Ett målsägarbiträde är till för att se till att ta till vara målsägarnas intresse och deras intresse är för det mesta att få ut skadestånd. Det finns fall där det inte delas ut skadestånd.
Du skrev att mor och bror bor i närheten av brottsplatsen och heter Landin. Då tar PI Noster fram förstoringsglaset och hittar Susann Elinor och Oliwer. Du bad om det.
Sen påstår du att jag ljuger om faderns död och att du har fakta.
Fakta:
Halsius, Georg Andreas
95243 Töre
Död ?/6 2015.
Folkbokförd i Töre, Kalix kn (Norrbottens län, Norrbotten).
Född 31/1 1973 i Jukkasjärvi (Norrbottens län, Lappland).
Ogift man.
Anm:
Avregistrerad på Försäkringskassan 20150604. Fastighet: Töre 5:45
Han var skriven på fasigheten Töre 5:45 men han dog i Söderhamn efter att ha smitit från en bilolycka, kört i diket, knyckt en grävmaskin för att dra upp bilen, sprungit omkring i bara kallingar och tatueringar i skogen i Söderhamn. Osäkert om han hittats. Har letat efter graven men hittar ingen.
Någon annan i tråden bidrog med detta i denna tråden och du kommenterade inte det men mig hoppar du på och skyller på. Vidriga människa.
Du skrev att mor och bror bor i närheten av brottsplatsen och heter Landin. Då tar PI Noster fram förstoringsglaset och hittar Susann Elinor och Oliwer. Du bad om det.
Sen påstår du att jag ljuger om faderns död och att du har fakta.
Fakta:
Halsius, Georg Andreas
95243 Töre
Död ?/6 2015.
Folkbokförd i Töre, Kalix kn (Norrbottens län, Norrbotten).
Född 31/1 1973 i Jukkasjärvi (Norrbottens län, Lappland).
Ogift man.
Anm:
Avregistrerad på Försäkringskassan 20150604. Fastighet: Töre 5:45
Han var skriven på fasigheten Töre 5:45 men han dog i Söderhamn efter att ha smitit från en bilolycka, kört i diket, knyckt en grävmaskin för att dra upp bilen, sprungit omkring i bara kallingar och tatueringar i skogen i Söderhamn. Osäkert om han hittats. Har letat efter graven men hittar ingen.
Någon annan i tråden bidrog med detta i denna tråden och du kommenterade inte det men mig hoppar du på och skyller på. Vidriga människa.
Han hittades & är begravd i Överkalix. Man hittade hans kläder också, mer än kalsonger. Han bodde inte i Töre när han dog. Lätt att vara skriven på ett ställe & bo på ett annat. Däremot så bor hans bror där. Han smet ifrån polisen efter en olycka.
Känns väldigt onödigt av dej att hänga ut en minderårigs namn. Du började babbla om 1 syskon & 3 halvsyskon. Men för BO så var det 4 syskon alltså inga halv. För iså fall hade ju även hennes bror hos hennes mamma också varit halv. Enligt rättssystemet så är alla hennes syskon lika, vare sej de ser dom som halvsyskon eller syskon.
Jag behöver inte sitta & snoka på nätet efter information. Jag vet ändå, skulle kunna berätta om BO från hennes födsel, även hennes föräldrar & släkt. Känner dom mycket väl kan man säga. Så fortsätt du med ditt snokade & dina spekulationer. Så sitter jag lugnt i båten & behöver inte spekulera..
Att du sedan måste gå till personangrepp & kalla mig vidriga människa säger ju en del om dig. Kan ju vara så att det stör dig att jag har information som du gärna skulle vilja ha.
Senast redigerad av Tittut14 2021-08-09 kl. 20:09.
Senast redigerad av Tittut14 2021-08-09 kl. 20:09.