2021-08-09, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.Labingi
Gruppvåldtäkterna är en försvinnande liten andel av de hundratals våldtäkter som sker varje år i Sverige. Varför är det bara de som ska bekämpas?

Varför försvarar du gruppvåldtäkter med whataboutism?
Citera
2021-08-09, 19:21
Medlem
Citat:
Vi är 82,7% av svenskarna som tycker om eller accepterar eller inte bryr oss om mångkultur. Ni är 17,3% av svenskarna, som inte kan tolerera människor med andra hudfärger. Det är ni som vill hota, hata och tvinga resten av oss att acceptera er världsbild.

Det är över. Nästa val vinner vi ”rasister”, som är trötta på att ha Europas högsta dödsskjutningssiffror, dagliga våldtäkter och hederskultur.

Det är precis detta som invandrarna flyr ifrån, de som inte åkt hit för att gå med i kriminella gäng dvs. Så tro inte att du är god nånstans, när du har förstört Sverige för både svenskarna och invandrare. Tyvärr har du huvudet så djupt inne i Karl Marx skäggiga röv att du aldrig någonsin kommer inse hur destruktiv din ”godhets”ideologi egentligen är.
Citera
2021-08-09, 19:23
Medlem
M.Labingis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C.basiliscus
Varför försvarar du gruppvåldtäkter med whataboutism?

Jag har ett större perspektiv. Gruppvåldtäkterna är en försvinnande liten del av det totala antalet våldtäkter som sker i samhället,
Citera
2021-08-09, 19:24
Medlem
Citat:
Om en har en inhägnad med fyra giraffer och tar in en flodhäst, har en inte bytt ut girafferna, utan en har bara inkluderat en flodhäst. Girafferna är kvar.

https://www.youtube.com/watch?v=VUbxVfSqtt8

Det finns fler vita människor än någonsin tidigare idag, och barnafödandet går ner i hela världen när alla blir rikare och får det bättre. Till och med i Afrika, även fast de på grund av kolonialism och utsugning har börjat spurta lite snabbare (med hjälp av kinesiska investeringar).

De som säger att det pågår ett vitt folkmord och att vi antirasister är "antivita" vill bara egentligen förvränga människors moral och rättsuppfattning för att kunna skapa ett verkligt folkmord, på alla underbara ickevita människor i våra länder. De människor som flytt från länder i krig, och som arbetar för att betjäna oss i låglönearbeten de flesta av oss anser oss för "fina" för att göra.

För sådana personer är det ingen skillnad mellan om Lisa skaffar barn med Ali och ifall Rudolf skjuter Golda och dumpar henne i en massgrav i Ukraina. Det tjänar två syften - att dels relativisera Förintelsen, och dels att legitimera en framtida Förintelse.

Herregud vilken dålig svenska. Att "orka" studera i skolan är ett gott tecken på att en människa har karaktär och vilja. Den som äger språket äger också diskussionen. Det här var bedrövligt.
Citera
2021-08-09, 19:25
Medlem
Running_mans avatar
"Vitt folkmord" är bara sånt som nynazister och andra grupper på yttersta högerkanten pratar om. Sprid inte deras propaganda.

Ironiskt nog så förnekar dom förintelsen som deras egna utförde på 1930/40-talet och tror på en förintelse som(inte) pågår just nu.
Citera
2021-08-09, 19:27
Medlem
Citat:
Jag har ett större perspektiv. Gruppvåldtäkterna är en försvinnande liten del av det totala antalet våldtäkter som sker i samhället,

Varför har du inte ett större perspektiv på stora migrantströmmar till Europa som förändrar samhället i grunden utan fokuserar då helt blint på "fri kärlek" mellan enskilda medborgare?
Citera
2021-08-09, 19:28
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Varför relativiserar du våldtäkter och skapar en hierarki där vissa våldtäkter räknas som värre än andra?
Ingen här har skapat en hierarki där något räknas mer..
Enda jag undrade över var hur det kommer sig att gruppvåldtäkt, en gammal krigsföring skapad att förnedra fienden har kommit till Sverige nu?

Sen undrar jag om du träffat en kvinna som blivit utsatt, jag har och det var ingen vacker syn kan jag säga. Sönderslagen, blödande ur underliv, tarm och ansikte försökte hon krypa undan när vi kom för att hjälpa. Gissa vilka som åtalades?
Citera
2021-08-09, 19:28
Medlem
M.Labingis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C.basiliscus
Varför har du inte ett större perspektiv på stora migrantströmmar till Europa som förändrar samhället i grunden utan fokuserar då helt blint på "fri kärlek" mellan enskilda medborgare?

För att den utvecklingen sker på grundval av samtycke. Det finns inget som är ont eller dåligt med kärlek, så lång tid den är mellan ömsesidiga vuxna.
Citera
2021-08-09, 19:31
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Varför relativiserar du våldtäkter och skapar en hierarki där vissa våldtäkter räknas som värre än andra?
Det gör jag inte. Våldtäkter har alltid funnits och utgör ett problem i sig. Det är ingen normalt funtad människa som tycker. Men gängvåldtäkter är ett nytt fenomen, vanligt i krig, och utgör en förvånansvärt stor andel av nya våldtäktsmål. Varför relativiserar du dessa? "Vi har alltid haft skjutningar i förorten", "folk har alltid ramlat ner från balkonger", "det är många som blir våldtagna, varför fördöms inte det?"

Det är en fullständigt hjärntvättad argumentation i klass med "har du slutat slå din fru än?". När ska du och annan röstboskap ta ansvar för det skit ni röstat fram i samhället, istället för att köra whataboutism i evig rundgång?
Citera
2021-08-09, 19:35
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
I en annan tråd sitter du och ojar dig över att konservativa vill se hårdare straff, och här målar du halmgubbar om att folk vill ha våldtäkter i samhället? Jag börjar tro att du är en bot som fått virus, för du är minst sagt självemotsägande och intellektuellt ohederlig.
Citera
2021-08-09, 19:36
Medlem
M.Labingis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made
Hur många trådar orkar du starta per dag egentligen?

Alla om samma ämne.....

Vart är mods?

Det är för att det känns som om jag är omringad av en armé orcher, och jag måste ta ställning - annars visar jag samtycke till er ideologi.
Citera
2021-08-09, 19:36
Medlem
Citat:
Vi är 82,7% av svenskarna som tycker om eller accepterar eller inte bryr oss om mångkultur. Ni är 17,3% av svenskarna, som inte kan tolerera människor med andra hudfärger. Det är ni som vill hota, hata och tvinga resten av oss att acceptera er världsbild.

När fick etniska svenskar rösta om detta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in