Citat:
Ursprungligen postat av
ibis99
Största problem är nog att folk blir livrädda när ordet rasism kommer upp. Springer och gömmer sig eller ska börja leka antirasistisk riddare av nåt slag... SE PÅ MIG, jag är inte...
Om de börjar leka ”anti-rasistisk” riddare så är de i praktiken någon som baktalar vita och önskar samt argumenterar för en värld som leder till en värld utan vita människor. För övrigt, glöm inte att skriva citat-tecken när du använder det ordet, eftersom det bara är en mask de har för att dölja sin sanna intention.
Det finns en stor anledning till att de döljer sitt antivita ansikte bakom en mask som de kallar för ”anti-rasism”, och det är för att om de var öppna med vad de faktiskt vill så hade väldigt få stöttat dem. Det är lättare att sälja in sitt fula och ondskefulla budskap genom att vilseleda andra människor att de ”bara” emot att en grupp hatar en annan. Det vet vi att de inte är. När exempelvis vita blir utsatta för hets och hat ifrån andra grupper på grund av att offren är vita så hejar de snarare på. Jag tar det igen, glöm vad de själva säger, titta på vad de gör. Detta är vad de antivita gör:
1. Stöttar en politik som leder till en värld utan vita människor, alltså massinvandring till alla och bara vita länder.
2. Ser det som positivt när vita blandas bort med icke-vita.
3. Pratar alltid negativt om vita människor, lyfter upp icke-vita (på vitas bekostnad).
4. Demoniserar alla som endast vill bli lämnade ifred från deras hat. Vi som önskar att vi vita inte ska bli tvingade till minoritet i våra hemländer, men få en chans att leva vidare kallar de ”nazister”, alltså ett annat ord för monster.
Ser du mönstret?