2021-08-09, 12:54
Medlem
RobertEriksson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ibis99
Rasism och främlingsfientlighet finns i alla länder och hos samtliga folkslag. Spelar ingen roll vilken hudfärg de har på skinnet.

Att titulera det enbart på vita är bara ett utryck för jäkla dumhet.

Det är inte bara uttryck för ”jäkla dumhet”, det är ett uttryck för att man egentligen inte är emot ”rasism” i sig, som ett universellt fenomen som du presenterade här ovan, att alla länder och folkslag kan vara ”rasister”. De är bara emot vita människor, de jagar bara vita människors uttryck för ”rasism”. G Gå in på EXPOs hemsida och klicka in på symbolskolan de har där de förklarar alla ”rasistiska symboler”. Samtliga symboler är symboler som tillhör vita grupperingar. Hade de varit emot ”rasism av alla dess former” så hade de haft en symbolskola om alla möjliga folkgruppers rasistiska grupperingar, men de har de inte. De fokuserar på vita människor.

De är inte emot ”rasism” på ett universellt sätt, de är emot vita människor.
Det är inte endast ”en jävla dumhet”, det är en ren och skär ondska som de håller på med och det vet dessa svin om innerst inne, det är därför de inte kan vara ärliga med sina intentioner.
Senast redigerad av RobertEriksson99 2021-08-09 kl. 12:56.
Citera
2021-08-09, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.Labingi
Jag önskar att vi aldrig mer får se sjuka, främlingsfientliga idéer skapa folkmord - och just nu känner jag att vi är på ett sluttande plan. Jag ser inte att vi vita är utsatta för ett "folkmord", framförallt inte för att Jonas skaffar barn med Prakhit, eller för att Lisa skaffar barn med Ali.

Det jag ser att du håller på med är att legitimera ett framtida verkligt folkmord genom att hävda att du utsätts för ett fiktivt folkmord just nu.

Du är en väldigt skrämmande och otäck människa, Robert.

Du kan sluta föra fram antisemitism och antiziganism genom att dra upp koncentrationsläger från Nazityskland och använda den stora "shoa" för din politiska agenda.
Citera
2021-08-09, 13:06
Medlem
M.Labingis avatar
Det finns fler vita människor i världen idag än det någonsin har funnits tidigare. Det är ett väldigt märkligt "folkmord" säger jag.

https://www.youtube.com/watch?v=VUbxVfSqtt8
Citera
2021-08-09, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobertEriksson99
Det är inte bara uttryck för ”jäkla dumhet”, det är ett uttryck för att man egentligen inte är emot ”rasism” i sig, som ett universellt fenomen som du presenterade här ovan, att alla länder och folkslag kan vara ”rasister”. De är bara emot vita människor, de jagar bara vita människors uttryck för ”rasism”. G Gå in på EXPOs hemsida och klicka in på symbolskolan de har där de förklarar alla ”rasistiska symboler”. Samtliga symboler är symboler som tillhör vita grupperingar. Hade de varit emot ”rasism av alla dess former” så hade de haft en symbolskola om alla möjliga folkgruppers rasistiska grupperingar, men de har de inte. De fokuserar på vita människor.

De är inte emot ”rasism” på ett universellt sätt, de är emot vita människor.
Det är inte endast ”en jävla dumhet”, det är en ren och skär ondska vi har att göra med. De vet mycket väl vad de håller på med dessa svin.

Bara indoktrinerade skitstövlar som inte klarar av att tänka självständigt, drar en massa rappakalja som andra har sagt åt dem att så ska man tänka och säga.

EXPO är att likställa med antidemokratisk rörelse... Röda fascister o de tror sig vara bättre än andra. Onda in i själen.
Citera
2021-08-09, 13:14
Medlem
Citat:
Det finns fler vita människor i världen idag än det någonsin har funnits tidigare. Det är ett väldigt märkligt "folkmord" säger jag.

https://www.youtube.com/watch?v=VUbxVfSqtt8

Är det med detta du rättfärdigar rasism som utföres av andra så länge de är icke vita?
Citera
2021-08-09, 13:16
Medlem
RobertEriksson99s avatar
Citat:
Bara indoktrinerade skitstövlar som inte klarar av att tänka självständigt, drar en massa rappakalja som andra har sagt åt dem att så ska man tänka och säga.

EXPO är att likställa med antidemokratisk rörelse... Röda fascister o de tror sig vara bättre än andra. Onda in i själen.

Bra, nu börjar det likna någonting här. Det är dags att vår sida slutar att bekräfta dessa skitstövlar med att säga att ”du kanske menar gott, men det funkar inte praktiken”. NEJ de menar ONT. De är bara antivita, det är allt de är, sen får de gärna gå runt och tro vad fan de vill om sig själva. Det är på tiden att folk på vår sida får in det i skallen.
Citera
2021-08-09, 13:19
Medlem
M.Labingis avatar
Citat:
Är det med detta du rättfärdigar rasism som utföres av andra så länge de är icke vita?

Nej, jag rättfärdigar inget.

Folkmordet i Rwanda är ingen ursäkt för främlingsfientlighet bland vita svenskar mot ickevita svenskar.
Citera
2021-08-09, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobertEriksson99
Bra, nu börjar det likna någonting här. Det är dags att vår sida slutar att bekräfta dessa skitstövlar med att säga att ”du kanske menar gott, men det funkar inte praktiken”. NEJ de menar ONT. De är bara antivita, det är allt de är, sen får de gärna gå runt och tro vad fan de vill om sig själva. Det är på tiden att folk på vår sida får in det i skallen.

Största problem är nog att folk blir livrädda när ordet rasism kommer upp. Springer och gömmer sig eller ska börja leka antirasistisk riddare av nåt slag... SE PÅ MIG, jag är inte...
Citera
2021-08-09, 13:24
Medlem
Citat:
Nej, jag rättfärdigar inget.

Folkmordet i Rwanda är ingen ursäkt för främlingsfientlighet bland vita svenskar mot ickevita svenskar.

Du snackar gojja... och ljuger som en häst travar...

Där har du dagens sanning.
Citera
2021-08-09, 13:32
Medlem
RobertEriksson99s avatar
Citat:
Största problem är nog att folk blir livrädda när ordet rasism kommer upp. Springer och gömmer sig eller ska börja leka antirasistisk riddare av nåt slag... SE PÅ MIG, jag är inte...

Om de börjar leka ”anti-rasistisk” riddare så är de i praktiken någon som baktalar vita och önskar samt argumenterar för en värld som leder till en värld utan vita människor. För övrigt, glöm inte att skriva citat-tecken när du använder det ordet, eftersom det bara är en mask de har för att dölja sin sanna intention.

Det finns en stor anledning till att de döljer sitt antivita ansikte bakom en mask som de kallar för ”anti-rasism”, och det är för att om de var öppna med vad de faktiskt vill så hade väldigt få stöttat dem. Det är lättare att sälja in sitt fula och ondskefulla budskap genom att vilseleda andra människor att de ”bara” emot att en grupp hatar en annan. Det vet vi att de inte är. När exempelvis vita blir utsatta för hets och hat ifrån andra grupper på grund av att offren är vita så hejar de snarare på. Jag tar det igen, glöm vad de själva säger, titta på vad de gör. Detta är vad de antivita gör:

1. Stöttar en politik som leder till en värld utan vita människor, alltså massinvandring till alla och bara vita länder.
2. Ser det som positivt när vita blandas bort med icke-vita.
3. Pratar alltid negativt om vita människor, lyfter upp icke-vita (på vitas bekostnad).
4. Demoniserar alla som endast vill bli lämnade ifred från deras hat. Vi som önskar att vi vita inte ska bli tvingade till minoritet i våra hemländer, men få en chans att leva vidare kallar de ”nazister”, alltså ett annat ord för monster.

Ser du mönstret?
Senast redigerad av RobertEriksson99 2021-08-09 kl. 13:37.
Citera
2021-08-09, 13:35
Medlem
MrTurbos avatar
Har läst massa dumma och totalt idiotiska saker på Flashback genom åren.
Tror faktiskt TS satte ett nytt (botten)rekord nu.

Vad har ni i era huvuden egentligen eftersom det kan hittas på och ljugas ihop såå mycket skit?

Edit: Jag anser mig helt klart vara antirasistisk och står för alla människors lika värde oavsett religion eller etnicitet men kan ändå inte påstå att jag uppfyller din fyra punkter. Hur har du hittat på det där?
Senast redigerad av MrTurbo 2021-08-09 kl. 13:38.
Citera
2021-08-09, 13:39
Medlem
RobertEriksson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrTurbo
Har läst massa dumma och totalt idiotiska saker på Flashback genom åren.
Tror faktiskt TS satte ett nytt (botten)rekord nu.

Vad har ni i era huvuden egentligen eftersom det kan hittas på och ljugas ihop såå mycket skit?

Förklara gärna utförligt vad du tänker är lögner och skit i min huvudtråd. Hade varit intressant att ta del av ditt perspektiv på det hela.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in