Citat:
Ursprungligen postat av
Holmfast
Det är så det fungerar för normala världen, men kanske inte i din och de andra gudstroende huvuden.
Jag har inget problem med det i det kursiverade.
I och med det du skriver, har du problem med att Sverige slänger ut muslimerna från Sverige eller gäller det alla utomeuropeiska invandrare?
Nej det är inte så det fungerar, o du är uppenbarligen inte min arbetsgivare..
O hade jag gjort samma sak som han via twitter hade jag förlorat jobbet o fått en massa dödshot o grejer..
Så frågan är hur du kan tycka att han ska få vara kvar? Så som han beter sig, är det ingen annan som får göra? Det tar tre sekunder av sånt där tänk så hade varenda svensk förlorat jobbet..
Varför skulle jag ha problem med att man slänger ut muslimer? Muslimer har ingenting i civilicerade länder o göra.. Har inga problem med civiliserade invandrare ifrån civiliserade ställen heller. Tyvärr är det en bristvara idag vad det verkar som. Så det är många som kommer bli tvungna att åka. Däremot är det bara bra, för det betyder att det blir fler som får stanna då dom är här för o arbeta o få lön på riktigt.
Den här Nadim kan gärna få glida.. Han gjorde bort sig så fort han öppna käften o börja gnälla på svensken.