2021-08-08, 20:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DrMurdoch
Du kan ju läsa om värdegrunden för statliga tjänstemän "Professionalitet, d.v.s. kunskap i förening med oberoende, opartiskhet och integritet, ska prägla tjänsteutövningen. Du får aldrig agera så att förtroendet för dig eller för din myndighets saklighet och opartiskhet rubbas"

NG har ju twittrat om att Israel är cancer och att SD:are kan suga inavlade hästpenisar.

Så här skriver NG på Twitter där han bifogat en bild på två utomeuropeiska representanter för SD

"Rasism är vidrigt (hahahahahaha) enligt kokosnötterna på bilden. Bruna på utsidan och vita på insidan."

Och han är polis och jag undrar vad han sa på anställningsintervjun om användandet av sociala medier.
Har han förstått att han representerar polisen även på fritiden. Hans beteende skadar förtroendet för polisen.
Vad säger att han inte ljuger och förvanskar bevis och vittnar falskt mot SD:are eftersom han tycker att de ska suga inavlade hästpenisar.
Vilket bara är ett så dumt uttryck att man känner cringe över hela kroppen av att läsa det.

Nej bli såsse på heltid och säg upp dig är vad jag kan råda mannen som tycks veta allt om att suga inavlade hästpenisar.

Hur kan allmänheten ha fortsatt förtroende och överhuvudtaget respekt för en sådan polis i tjänst? Är detta bara möjligt i Sverige?
Citera
2021-08-08, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stadskanten
Haha är det så ditt fungerar i din egen lilla värld?

Nej, det är inte så sånt här fungerar längre..

Men med samma argument som du använder dig utav, varför är det inte ett problem när han uttrycker sig sådär? För jag tror nog att du skulle tycka att det var ett problem om jag som vit polis skulle sitta där klanka ner på dagens invandrare och negrer. Be er suga på en häst kuk som dom små äckliga ungar som ni är..

Nej, jag har inga som helst problem med att sionisterna tar tillbaka palestina från det som tagits över utav islam. Du vet till en början fanns det inte en enda moské där... I mitt tycke kan dom lika gärna bränna ner skiten. Så mycket har jag lärt mig att gilla er.

Men att moskéer inte har något där o göra, har väl du koll på va. Du som är så påläst inom historia o sånt där menar jag.

Det är så det fungerar för normala världen, men kanske inte i din och de andra gudstroende huvuden.

Jag har inget problem med det i det kursiverade.

I och med det du skriver, har du problem med att Sverige slänger ut muslimerna från Sverige eller gäller det alla utomeuropeiska invandrare?
Citera
2021-08-08, 21:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Holmfast
Det är så det fungerar för normala världen, men kanske inte i din och de andra gudstroende huvuden.

Jag har inget problem med det i det kursiverade.

I och med det du skriver, har du problem med att Sverige slänger ut muslimerna från Sverige eller gäller det alla utomeuropeiska invandrare?

Nej det är inte så det fungerar, o du är uppenbarligen inte min arbetsgivare..

O hade jag gjort samma sak som han via twitter hade jag förlorat jobbet o fått en massa dödshot o grejer..

Så frågan är hur du kan tycka att han ska få vara kvar? Så som han beter sig, är det ingen annan som får göra? Det tar tre sekunder av sånt där tänk så hade varenda svensk förlorat jobbet..

Varför skulle jag ha problem med att man slänger ut muslimer? Muslimer har ingenting i civilicerade länder o göra.. Har inga problem med civiliserade invandrare ifrån civiliserade ställen heller. Tyvärr är det en bristvara idag vad det verkar som. Så det är många som kommer bli tvungna att åka. Däremot är det bara bra, för det betyder att det blir fler som får stanna då dom är här för o arbeta o få lön på riktigt.

Den här Nadim kan gärna få glida.. Han gjorde bort sig så fort han öppna käften o börja gnälla på svensken.
Senast redigerad av Stadskanten 2021-08-08 kl. 21:18.
Citera
2021-08-08, 21:21
Medlem
Citat:
Nej det är inte så det fungerar, o du är uppenbarligen inte min arbetsgivare..

O hade jag gjort samma sak som han via twitter hade jag förlorat jobbet o fått en massa dödshot o grejer..

Så frågan är hur du kan tycka att han ska få vara kvar? Så som han beter sig, är det ingen annan som får bete sig.

Varför skulle jag ha problem med att man slänger ut muslimer? Muslimer har ingenting i civilicerade länder o göra.. Har inga problem med civiliserade invandrare ifrån civiliserade ställen heller. Tyvärr är det en bristvara idag vad det verkar som. Så det är många som kommer bli tvungna att åka. Däremot är det bara bra, för det betyder att det blir fler som får stanna då dom är här för o arbeta o få lön på riktigt.

Den här Nadim kan gärna få glida.. Han gjorde bort sig så fort han öppna käften o börja gnälla på svensken.

Lägg ned ditt svammel i det fetade, alla vet om att den som påstår något har bevisbördan, du försöker bara slingra dig. Jag har redan skrivit det i tråden varför jag tycker han skall få vara kvar. Nu har de möjligheten att kunna bete sig så lex Nadim.

Angående det kursiverade, du kan väl bo hos dessa och civilisera dem? Du kan väl börja med Nadim, eller ska någon annan sköta det?
Citera
2021-08-08, 21:29
Bannlyst
Citat:
Lägg ned ditt svammel i det fetade, alla vet om att den som påstår något har bevisbördan, du försöker bara slingra dig. Jag har redan skrivit det i tråden varför jag tycker han skall få vara kvar. Nu har de möjligheten att kunna bete sig så lex Nadim.

Angående det kursiverade, du kan väl bo hos dessa och civilisera dem? Du kan väl börja med Nadim, eller ska någon annan sköta det?

Skicka 20 000 spänn så ska jag ta din värdelöst tråkiga arbetsuppgift o göra den åt dig.. Eller så scrollar du upp tre centimeter, alternativet är att knipa igen..

Typiskt hets mot folkgrupp det där när han sitter o hetsar mot israel (vilket är judarna), o förtal när det kommer om alla hans uttalande om SD.

Ska bli kul o se när han åker dit.

Varför skulle jag vilja bo hos Nadim? Han är en uppenbar rasist..

Du som bjuder in dom här! Gör det själv!
Senast redigerad av Stadskanten 2021-08-08 kl. 21:32.
Citera
2021-08-08, 21:37
Medlem
at0m3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Är du inte läskunnig? Vi försöker en gång till: Ja, det fanns några exempel på rötägg till islamister som nästlats sig in. Det finns inget annat exempel på detta "judehat inom S". Varför ljuger du?
Du förstår ju inte därför och jag ber om ursäkt för det kallade dig jag dig för lätt utvecklingstörd.
Framtida S politiker utrycker extremt Jude hat.
Och det anser jag vara farligt.
Citera
2021-08-08, 21:38
Medlem
Citat:
Skicka 20 000 spänn så ska jag ta din värdelöst tråkiga arbetsuppgift o göra den åt dig.. Eller så scrollar du upp tre centimeter, alternativet är att knipa igen..

Typiskt hets mot folkgrupp det där när han sitter o hetsar mot israel (vilket är judarna), o förtal när det kommer om alla hans uttalande om SD.

Ska bli kul o se när han åker dit.

Varför skulle jag vilja bo hos Nadim? Han är en uppenbar rasist..

Du som bjuder in dom här! Gör det själv!

Det fetade, nu har vi gått en full cirkel, nu påstår du det igen att det är HMF och att han kommer att åka dit. Det kommer han inte, preskriptionstiden är på 5 år och de skrev ut att anmälan var efter det så han lär inte åka dit. Han hade inte ens åkt dit på det om han skrev det idag.

Varför skulle jag vilja bo bland de utomeuropeiska invandrarna? Jag är rasist, får jag chansen så kommer sådana som du få bo bland invandrarna som du vill ha kvar.
Citera
2021-08-08, 21:40
Bannlyst
Citat:
Det fetade, nu har vi gått en full cirkel, nu påstår du det igen att det är HMF och att han kommer att åka dit. Det kommer han inte, preskriptionstiden är på 5 år och de skrev ut att anmälan var efter det så han lär inte åka dit. Han hade inte ens åkt dit på det om han skrev det idag.

Varför skulle jag vilja bo bland de utomeuropeiska invandrarna? Jag är rasist, får jag chansen så kommer sådana som du få bo bland invandrarna som du vill ha kvar.

Du tycker jag ska få bo ibland greker? Inte mig emot.

Får jag chansen så kommer du åka hem med Nadim.
Citera
2021-08-08, 21:42
Medlem
at0m3ns avatar
Citat:
Den judiska gruppen som väljer sina företrädare har alla skyddat mångkulturen och uppmanat att få mer av den. De får skylla sig själva, precis som deras stamfränder på Bonnier som har varit instrumentala i att få till det samhälle vi lever i idag.

Att judarna skulle ha lidit mest under historien är återigen bara propaganda så att du ska känna medlidande med dem, så enkelt är det. Det finns folkgrupper som har blivit utrotade men judarna lever och då har jag inte ens gått in på all kommunistisk jävelskap som de har hittat på.

https://www.svd.se/judiska-forsamlingen-detta-ar-forfarligt

https://skma.se/blogg/2016/06/det-finns-en-oro-bland-vara-medlemmar-intervju-med-aron-verstandig-ny-ordforande-for-judiska-forsaml ingen-i-stockholm-och-judiska-centralradet/

Om polisen vill uttala sig kritiskt om Israel på Twitter så ska han få göra det utan att en massa filosemitiska och judiska lipsillar skall försöka få honom tystad.
Hur tänker du nu egentligen?
Okej jag ska utbilda mig till polis sedan ska jag twittra om att Muslimer är en cancer som sprider sig i världen.
Jag hoppas ingen muslim tar illa vid sig och ringer mig när dom behöver hjälp.
Citera
2021-08-08, 21:44
Medlem
at0m3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av secretupgrade
Känner gott om judar som stödjer polismannen.
Du känner Judar som stödjer polis mannen får man fråga dig är dom Ortodoxa Judar eller av ingen tro alls, otroligt intressant att få höra vad du svarar för jag kommer veta om du ljuger eller ej efter ditt svar.
Citera
2021-08-08, 21:45
Medlem
Citat:
Du tycker jag ska få bo ibland greker? Inte mig emot.

Får jag chansen så kommer du åka hem med Nadim.

Jag förstår inte ditt problem med Nadim, du är minst lika rasistisk som honom, du vill ju tydligen bara att greker som invandrargrupp skall få stanna. Varför vet jag inte.
Citera
2021-08-08, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av at0m3n
Hur tänker du nu egentligen?
Okej jag ska utbilda mig till polis sedan ska jag twittra om att Muslimer är en cancer som sprider sig i världen.
Jag hoppas ingen muslim tar illa vid sig och ringer mig när dom behöver hjälp.

Nadim skrev att Israel är en cancer inte judar. Israel är inte synonymt med judar, när skall ni förstå detta?

Du kan inte hetsa så mot muslimer för det är hets mot folkgrupp och du kommer att få kicken, du vet väl att den lagen önskades av Judiska världskongressen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in