2021-08-08, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Holmfast
Hur har han uttryckt sig antisemitiskt och hur faller det inom HMF?

Skiter väl i vad judarna vill, passar det inte att bo här i Sverige så kan de veva upp sina skruvlockar och använda dem som propellrar när de flyger (Aliyah) till Israel. Speciellt eftersom denna grupp i årtionden och än idag vill ha massinvandringen till Sverige.

Sedan ska du sluta föra fram en massa judisk och filosemitisk propaganda om att araberna är de enda som attackerar Israel. Judarna är några riktiga DINDU's enligt dig va?

Du kan ju läsa om värdegrunden för statliga tjänstemän "Professionalitet, d.v.s. kunskap i förening med oberoende, opartiskhet och integritet, ska prägla tjänsteutövningen. Du får aldrig agera så att förtroendet för dig eller för din myndighets saklighet och opartiskhet rubbas"

NG har ju twittrat om att Israel är cancer och att SD:are kan suga inavlade hästpenisar.

Så här skriver NG på Twitter där han bifogat en bild på två utomeuropeiska representanter för SD

"Rasism är vidrigt (hahahahahaha) enligt kokosnötterna på bilden. Bruna på utsidan och vita på insidan."

Och han är polis och jag undrar vad han sa på anställningsintervjun om användandet av sociala medier.
Har han förstått att han representerar polisen även på fritiden. Hans beteende skadar förtroendet för polisen.
Vad säger att han inte ljuger och förvanskar bevis och vittnar falskt mot SD:are eftersom han tycker att de ska suga inavlade hästpenisar.
Vilket bara är ett så dumt uttryck att man känner cringe över hela kroppen av att läsa det.

Nej bli såsse på heltid och säg upp dig är vad jag kan råda mannen som tycks veta allt om att suga inavlade hästpenisar.
Citera
2021-08-08, 19:08
Bannlyst
Jo det med.. suga hästkuk är ett lustigt uttryck... Vart fan fick han det ifrån? Inavel 2.0 blatte IQ o den här jävla muppen ska få jobba som polis?
Citera
2021-08-08, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av at0m3n
Är du lätt utvecklingstörd eller? Bör det inte anses vara allvarligt att våra framtida politiker hatar Judar eller du tror Stefan ska styra 200 år till?
Är du inte läskunnig? Vi försöker en gång till: Ja, det fanns några exempel på rötägg till islamister som nästlats sig in. Det finns inget annat exempel på detta "judehat inom S". Varför ljuger du?
Citera
2021-08-08, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stadskanten
Sluta ljug så jävligt.. Finns dokumenterat hur judar inte kan gå runt på vissa platser i sverige utan o bli trakasserade. Sen var det även någon neger som stod i big brother nyligen o snackade om hur hon hatar judar..
Är det sossarnas fel?
Idiot.
Citera
2021-08-08, 19:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Är det sossarnas fel?
Idiot.

Ja, inte fan i helvete är det mitt fel iaf ditt jävla inavel..

Ni har haft gott om tid o få föra igenom er politik, o judarna är mer häcklade i det här landet nu än någonsin..

Sluta projicera nu o håll inte på o försöka dölja sanningen din lilla nazi.
Citera
2021-08-08, 19:28
Medlem
EtikHaexans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Labingi
Jenny Nilsson borde anmälas för att slösa JO's tid.
Ja. Om hon hade varit läskunnig hade hon t.ex. snabbt kunnat ta reda på att JO inte utövar någon tillsyn över statsråd. Är alltså lika meningsfullt att anmäla Morgan Johansson till JO som att "anmäla" honom till den lokala pizzerian. Vi kan iofs inte utesluta att hon gjort även det senare. Stämmer väl med hennes modus i övrigt.
Citera
2021-08-08, 19:51
Medlem
Citat:
Nej det får man inte. Det går under hets mot folkgrupp. O man ska veta bättre än så när man utbildat sig till polis.

Dessutom är det förtal han sysslar med mot SD’arna.. Låter som att han sitter där o projicerar sin egna jävla rasism.

Ditt andra trams är ingen mening med o diskutera. Dom var i princip på vandrande fot som folkgrupp innan det blev världskrig. Klart att dom ska få tillbaka det land dom en gång faktiskt haft?

Så som han håller på beter man sig inte här..

Om fallet nu är så, då kan du väl länka en dom där en person fälls för att ha missaktat Israel, eller något annat land för den delen. Seså marsch pannkaka.

Så klart du inte vill lägga någon skuld hos den judiska gruppen, riktiga DINDU's den gruppen eller hur?

Angående det kursiverade, nej de ville inte tillbaka till Palestina, de ville leva i Europa i över 1 000 år för att Palestina var så jävla underutvecklat. Det var andra som bodde där, de kom dit och bedrev etniska utrensning mot araberna -> senare palestinierna. Erkänn nu att du inte har några problem med sånt, eller du kanske bara tycker det är okej om judar gör det?
Citera
2021-08-08, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrMurdoch
Du kan ju läsa om värdegrunden för statliga tjänstemän "Professionalitet, d.v.s. kunskap i förening med oberoende, opartiskhet och integritet, ska prägla tjänsteutövningen. Du får aldrig agera så att förtroendet för dig eller för din myndighets saklighet och opartiskhet rubbas"

NG har ju twittrat om att Israel är cancer och att SD:are kan suga inavlade hästpenisar.

Så här skriver NG på Twitter där han bifogat en bild på två utomeuropeiska representanter för SD

"Rasism är vidrigt (hahahahahaha) enligt kokosnötterna på bilden. Bruna på utsidan och vita på insidan."

Och han är polis och jag undrar vad han sa på anställningsintervjun om användandet av sociala medier.
Har han förstått att han representerar polisen även på fritiden. Hans beteende skadar förtroendet för polisen.
Vad säger att han inte ljuger och förvanskar bevis och vittnar falskt mot SD:are eftersom han tycker att de ska suga inavlade hästpenisar.
Vilket bara är ett så dumt uttryck att man känner cringe över hela kroppen av att läsa det.

Nej bli såsse på heltid och säg upp dig är vad jag kan råda mannen som tycks veta allt om att suga inavlade hästpenisar.

Fattar inte varför du har det namnet och den bilden? Har du inte förstått budskapet i det du har tittat på?

Jag frågade vad som var antisemitiskt och HMF, du pratar om hans trovärdighet inom polisen, det är två olika saker. Jag har inga problem med att han twittrar ut sina åsikter, det är bättre att han visar dem öppet så att människor vet än att han smyger med det. Du hade ju inte kacklat här om han inte hade gjort det, men han hade fortfarande haft dem.

Vad har en polisman för trovärdighet när han säger sig vilja bekämpa brott men sedan arbetar för en statsmakt som släpper in människor som bokstavligen plundrar och våldtar Sverige och svenskarna?
Citera
2021-08-08, 20:00
Bannlyst
Citat:
Om fallet nu är så, då kan du väl länka en dom där en person fälls för att ha missaktat Israel, eller något annat land för den delen. Seså marsch pannkaka.

Så klart du inte vill lägga någon skuld hos den judiska gruppen, riktiga DINDU's den gruppen eller hur?

Angående det kursiverade, nej de ville inte tillbaka till Palestina, de ville leva i Europa i över 1 000 år för att Palestina var så jävla underutvecklat. Det var andra som bodde där, de kom dit och bedrev etniska utrensning mot araberna -> senare palestinierna. Erkänn nu att du inte har några problem med sånt, eller du kanske bara tycker det är okej om judar gör det?

Naww vad gulligt. Försöker du göra en halmgubbe? O sätta mig i arbete?.. scrolla lite i tråden så kan du se vad han skrivit om både SDare och judar. Och pm du inte märkt det än, så försöker jag undvika ämnet i den här tråden just för att det är offtopic..

”Dom ville leva i Europa.” En stor andel av dom levde inne i ryssland..

Lol, vad fan har du läst för trams? Dom flesta judar blev utdrivna under romartiden.. o sen bytte man namn på dom enbart för o jävlas o visa vilken makt man har över dom. Dom fick byta namn till palestina istället..
O nu vill judarna samla sitt folk igen o bo i sitt eget hemland. Med tanke på att dom i princip varit förföljda sedan långt innan andra världskriget..

Att ni vänstermuppar ska ha problem med något sånt flyger mig över huvudet!

Det är ju ni som är nazister..
Senast redigerad av Stadskanten 2021-08-08 kl. 20:08.
Citera
2021-08-08, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EtikHaexan
Räcker att läsa första meningarna. Hon skriver "tilltalade". Men det finns inga "tilltalade" eftersom hon inte har väckt (eller kan väcka) åtal. Åtal väcks hos domstolar, inte t.ex. JO eller DO. Mer än så behövde jag inte läsa för att kunna dra en säker slutsats.

Vidare är det uppenbart att hon varken förstår vad ett brott är eller vad hon själv skriver. Hon ordbajsar ut en massa påhittade rubriceringar och hänvisar till lagar (och gärna konventioner) som inte är straffrättsliga m.m. Klassiskt rättshaveri.

Hon är rättshaverist eftersom hon ordbajsat in något hon själv inte begriper till flera olika myndigheter och analfabet eftersom hon inte behärskar det språk hon försöker använda.

Hennes åsikter känner jag inte till. Sannolikt ingen annan heller. Har nämligen svårt att tro att hon har förmåga att formulera åsikter. Varken i sin hjärna eller i text.

Att inte kunna juridiskt fackspråk gör inte en till rättshaverist. Läs vad "rättshaverist" betyder:
Citat:
En rättshaverist är en person hemfallen åt rättshaveri (från tyska Rechthaberei), vilket enligt Svenska Akademiens ordlista är en "person som påstridigt hävdar sin rätt". Ordet är pejorativt, det vill säga nedsättande.
https://sv.wikipedia.org/wiki/R%C3%A4ttshaverist

Analfabetism betyder man klarar inte skriva eller läsa alls, vilket jag är säker att hon är inte det då hon klarar väl att skriva och läsa.

Att du använder ord som bajs gör mig tro att du är närmare till analfabetism än vad hon gör.
Citera
2021-08-08, 20:35
Medlem
Citat:
Naww vad gulligt. Försöker du göra en halmgubbe? O sätta mig i arbete?.. scrolla lite i tråden så kan du se vad han skrivit om både SDare och judar. Och pm du inte märkt det än, så försöker jag undvika ämnet i den här tråden just för att det är offtopic..

”Dom ville leva i Europa.” En stor andel av dom levde inne i ryssland..

Lol, vad fan har du läst för trams? Dom flesta judar blev utdrivna under romartiden.. o sen bytte man namn på dom enbart för o jävlas o visa vilken makt man har över dom. Dom fick byta namn till palestina istället..
O nu vill judarna samla sitt folk igen o bo i sitt eget hemland. Med tanke på att dom i princip varit förföljda sedan långt innan andra världskriget..

Att ni vänstermuppar ska ha problem med något sånt flyger mig över huvudet!

Det är ju ni som är nazister..

Det var ditt påstående att det var HMF, inte mitt. Du har bevisbördan enligt Russels tekanna, inte jag.

Har du inte lust till det så rekommenderar jag att du tar till dig råden i följande länk om vår diskussion om Ghazales HMF.

https://youtu.be/DF4cSWcfPwU?t=69

Hade du läst i tråden så har jag inga problem med att Ghazale uttalar sig som han gör om SD:are eller rasister.

De flesta judar levde utan för dagens Palestina redan innan romarna krossade dem, av egen fri vilja, enligt judiska historiker, men det hade du vetat om du inte bara läst en massa sionistisk propaganda som skapades för att få judarna på tankarna att de utsatts för en oförrätt så att de skulle få en känsla av att vilja komma tillbaka, en påbyggnad på det religiösa "Nästa år i Jerusalem".

Angående det kursiverade, svara nu, har du några problem med att sionister i Israel trycker undan Palestinierna från deras landområden? Varför reagerar du som du gör bara för att judar och SD:are utsätts för hans skriverier? Hade du känt samma sak om Pelle Polis började smyghata vänsterpartister och miljöpartister?
Citera
2021-08-08, 20:43
Bannlyst
Citat:
Det var ditt påstående att det var HMF, inte mitt. Du har bevisbördan enligt Russels tekanna, inte jag.

Haha är det så ditt fungerar i din egen lilla värld?

Nej, det är inte så sånt här fungerar längre..

Men med samma argument som du använder dig utav, varför är det inte ett problem när han uttrycker sig sådär? För jag tror nog att du skulle tycka att det var ett problem om jag som vit polis skulle sitta där klanka ner på dagens invandrare och negrer. Be er suga på en häst kuk som dom små äckliga ungar som ni är..

Nej, jag har inga som helst problem med att sionisterna tar tillbaka palestina från det som tagits över utav islam. Du vet till en början fanns det inte en enda moské där... I mitt tycke kan dom lika gärna bränna ner skiten. Så mycket har jag lärt mig att gilla er.

Men att moskéer inte har något där o göra, har väl du koll på va. Du som är så påläst inom historia o sånt där menar jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in