Citat:
Ursprungligen postat av
vinkelhak
Men det är inte JAG som har bevisen, det är tex Senaten i Maricopa County (Arizona) samt M Lindell och det kommer ni få se inom kort.
Lindell kommer sända live 10, 11 och 12 augusti.
Kan du hålla dig?
Annars kan jag tipsa om att gå tillbaks i tråden och hitta länkar till hearingarna i swing staterna, där presenteras MASSOR med bevis. Finns tom en film (Fulton County) där man fångat fusket "in acton" så att säga (med tillhörande fysiska bevis på dubbla valsedlar och felifyllda sammanräknade formulär).
Kommer liknande fysiska bevis från Arizona snart också. Bara Maricopa County lämnar ifrån sig det dom blivit stämda att lämna ut. Du får gnälla på dom om du tycker det tar tid.
Samtidigt så har ju jag lagt ut länk till bevis för att rösträknandet stoppades nov 2020 i flera stater samtidigt, vilket förnekats härinne.
Kan du lägga ut bevis på att det hänt tidigare val så också, eftersom du ifrågasätter ?
Haha, oj jävlar vad många ömma tår jag trampade på. Vi tar det i ordning:
Citat:
Men det är inte JAG som har bevisen, det är tex Senaten i Maricopa County (Arizona) samt M Lindell och det kommer ni få se inom kort.
Så DU påstår att valfusk skett, utan att ha sett ett enda bevis för det? Bara på Lindells ord om att han har det?
Citat:
Lindell kommer sända live 10, 11 och 12 augusti.
Lindell sände live i Februari på OANN där han hävdade sig ha "Absolute proof" (namnet på livestreamen om du minns). han har påstått sig ha datatrafiken som han ska presentera sen Januari, och han säger sig ha visat detta för Trump själv. Vi har fått se delar av materialet redan, och det har oberende IT-experter slagit fast är i bästa fall irrelevanta, i värsta fall data som vem som helst kunnat köpa för några dollars. Om han vet vad han håller på med så hade han såklart haft med något av värde i sin preview, just nu ser han ut som ett fån.
Nej, ni påstår er ha bevis, oemotsägliga bevis och KRAKENs omvartannat, och så fort det hettar till eller en rättsal närmar sig så försvinner alla dessa bevis spårlöst. Att du nu säger att "det kommer senare!!" igen, åtta månader in i Bidens presidentskap, tio månader efter att Trump förlorade gör att jag inte tänker "hålla mig". Du har dessutom påstått att Trump planerat detta sen han påstod sig utsättas för valfusk 2016, så vi pratar snart fem år av
"HÅLL ER BEVISEN KOMMER OCH DE ÄR JÄTTEBRA!". Biden har nu varit president i över ett halvår. Om ni har bevis så fram med dessa, eller erkänn att Trumps förväntade förlust var precis som den verkade - en brakförlust.
Citat:
Annars kan jag tipsa om att gå tillbaks i tråden och hitta länkar till hearingarna i swing staterna, där presenteras MASSOR med bevis. Finns tom en film (Fulton County) där man fångat fusket "in acton" så att säga (med tillhörande fysiska bevis på dubbla valsedlar och felifyllda sammanräknade formulär).
Men vinkelhak! Du måste ju komma ihåg att dessa "hearings" aldrig hängde med Rudy et al in i någon rättsal, för där drev han, och jag citerar honom själv "not a fraud case"-s.
Visa var Rudy försökte presentera dessa bevis framför en domare istället för framför tvkameror. Och vad hände med alla dessa bevis sen då? Om de var så oemotsägbara?
Citat:
Samtidigt så har ju jag lagt ut länk till bevis för att rösträknandet stoppades nov 2020 i flera stater samtidigt, vilket förnekats härinne.
Kan du lägga ut bevis på att det hänt tidigare val så också, eftersom du ifrågasätter ?
Att rösträknandet stannade av i olika stater under natten vet vi. har sett försök till bevis om att det stannade av samtidigt men när man väl granskat detta har det där "samtidigt" försvunnit bort. Vilka stater menar du stoppade räkningen samtidigt - och menar du verkligen samtidigt, och vad menar du att detta skulle betyda när vi vet att valsedlarna matchar siffrorna i systemen?