Citat:
Lita på mig din pissmyra. Även fast abdulla inte är "dömd" och sitter bakom lås & bom för att en domstol som tvingas förhålla sig till vissa regler inom vissa ramar inte lyckades få till en fällande dom, så innebär det inte att det han utifrån samhällets perspektiv inte blir dömd. Tro mig, abbe ÄR DÖMD. Han är DÖDSDÖMD. Han kommer ha människor efter sig som gör hans liv till ett rent helvete varenda sekund, dag ut och dag in, månad efter månad ända tills den dag då abbe genom sitt förnekande beteende blir orsaken till sin egen död. Troligtvis är inte den dagen långt bort. Han kan lika gärna dö idag eller om 2½ månad. Han har själv format sitt liv till de faktum att varje dag som han nu överlever handlar bara om tur.
Fast vad jag vet har han faktiskt ingen efter sig, allt han har efter sig är lite folk på fb som hatar honom och anmäler hans konton. Det är på riktigt allt han har efter sig?
Ingen har vågat göra nånting mot honom förutom incidenten på MOS och när han blev påhoppad i gbg samt när han blev utjagad ur Tensta. Juste sen kidnappningen men alla dom som har hoppat på honom har inte gjort detta för hans ex utan för cash, så att ni som säger han är dödsdömd pga av hans ex lever i en bubbla, allt ni gör är bara att anmäla hans konton
Och det tror jag han kan leva med han njuter nog i detta nu av allt hat ni ger honom
Som sagt anledningen till att han blivit påhoppad är pga av att man vill åt hans pengar. Det har inget med hans ex att göra. Att han skulle vara dödsdömd för det nja tror ej det, verkligheten är att dom som vill hämnas hans ex anmäler hans konton och thats it inget mer
förståååårni