2021-08-08, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DraEnLinaMusik
Lita på mig din pissmyra. Även fast abdulla inte är "dömd" och sitter bakom lås & bom för att en domstol som tvingas förhålla sig till vissa regler inom vissa ramar inte lyckades få till en fällande dom, så innebär det inte att det han utifrån samhällets perspektiv inte blir dömd. Tro mig, abbe ÄR DÖMD. Han är DÖDSDÖMD. Han kommer ha människor efter sig som gör hans liv till ett rent helvete varenda sekund, dag ut och dag in, månad efter månad ända tills den dag då abbe genom sitt förnekande beteende blir orsaken till sin egen död. Troligtvis är inte den dagen långt bort. Han kan lika gärna dö idag eller om 2½ månad. Han har själv format sitt liv till de faktum att varje dag som han nu överlever handlar bara om tur.

Fast vad jag vet har han faktiskt ingen efter sig, allt han har efter sig är lite folk på fb som hatar honom och anmäler hans konton. Det är på riktigt allt han har efter sig?

Ingen har vågat göra nånting mot honom förutom incidenten på MOS och när han blev påhoppad i gbg samt när han blev utjagad ur Tensta. Juste sen kidnappningen men alla dom som har hoppat på honom har inte gjort detta för hans ex utan för cash, så att ni som säger han är dödsdömd pga av hans ex lever i en bubbla, allt ni gör är bara att anmäla hans konton

Och det tror jag han kan leva med han njuter nog i detta nu av allt hat ni ger honom

Som sagt anledningen till att han blivit påhoppad är pga av att man vill åt hans pengar. Det har inget med hans ex att göra. Att han skulle vara dödsdömd för det nja tror ej det, verkligheten är att dom som vill hämnas hans ex anmäler hans konton och thats it inget mer förståååårni
Citera
2021-08-08, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Absdabs
Det för inte över skulden på överdosen menar du? För han blev trots allt inte dömd till något mord.

Jag tror helt ärligt inte abbe skulle kunna genomföra något mord. Allt som skedde där gjorde att han bara fick panik mitt i allt. Tänk dig själv in i situationen hur skulle du reagerat om ditt ex tog en överdos och du var där på plats, den första dom skulle misstänka skulle även vara du pga av eran nära relation. Och kommer det sen upp att han varit lite på styva linan med henne ptja då riktas misstankarna ändå mer mot honom.

Så som sagt han fick ren och skär panik där och gjorde helt konstiga saker som ej går att förklara just pga av att han hade panik/adrenalin påslag var säkert lite väck själv i stundens hetta.

Och det är ju deras fel att erat hatobjekt nummer 1 går fri så lite skit ska väl dom få då kan man tycka.

Jag förstår att du retar dig på folk med autism men ta det lugnt med det karman kan dyka upp
Bara för att någon inte dömts för brottet i domstol så betyder det inte att inget brott begåtts eller att gärningsmannen är oskyldig. Jag förstår att det kan vara svårt för en utvecklingsstörd invandrare att förstå. Abdalla är en utvecklingsstörd invandrare.
Citera
2021-08-08, 15:09
Medlem
DraEnLinaMusiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antisocialgubbe
Vet att många väntar på han i Sverige
Med tiden så kanske folk åker även till Spanien.
Alex Ceesay MFL

Vänta bara.

Killen han nästan dödade nyligen när han blir återställt så blir det stora problem för Abdalla med.
VÄNTA BARA ABSA

Blattelitos liv kommer inte bli långvarigt.

Han har enormt många fiender
Det blir så, eller att han tar sitt liv inom kort.

VÄNTA BARA ! Han blir inte långvarig,

Jag tycker det är stor komedi att precis alla förstår detta. Utom Abbe och Absdabs
Citera
2021-08-08, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antisocialgubbe
Vet att många väntar på han i Sverige
Med tiden så kanske folk åker även till Spanien.
Alex Ceesay MFL

Vänta bara.

Killen han nästan dödade nyligen när han blir återställt så blir det stora problem för Abdalla med.
VÄNTA BARA ABSA

Blattelitos liv kommer inte bli långvarigt.

Han har enormt många fiender
Det blir så, eller att han tar sitt liv inom kort.

VÄNTA BARA ! Han blir inte långvarig,

Ja jag väntar så får vi väl se vad som händer, har du personlig koppling till Alex lr varför tror du att han skulle vilja sitta livstid för Abbe?
Citera
2021-08-08, 15:11
Medlem
Citat:
Jag väljer att inte tro på detta då han har en fin flickvän! Så fb kom igen nu ingen som vet vem denna person är som "spöade" abbe

Jag va på samma fest när det hände. Strömmen gick och 3 svenskar lite halv kralliga skäggiga små gangsters hoppade på abbe direkt för tydligen hade abbe slagit på ena killen dagen innan på en annan fest. Kan säga att abbe är inte den som backar. Svensken låg och skrek som ett litet barn efter att fått en trasig flaska inkörd i nacken och ryggen. Jävla Ha töntar va det från Stockholm. Inga fullvärdiga men tydligen prospect. Har sprungit på abbe ett tiotal gånger på olika ställen i marbella och han verkar va väldigt omtyckt av folk där. Rör sig alltid med andra svenskar som vill hänga med på hans fester och va runt han. Folk sitter och hatar på abbe här sen när dom träffar han så suger dom hans kuk för en selfie 😂
Citera
2021-08-08, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thug-angel
Jag va på samma fest när det hände. Strömmen gick och 3 svenskar lite halv kralliga skäggiga små gangsters hoppade på abbe direkt för tydligen hade abbe slagit på ena killen dagen innan på en annan fest. Kan säga att abbe är inte den som backar. Svensken låg och skrek som ett litet barn efter att fått en trasig flaska inkörd i nacken och ryggen. Jävla Ha töntar va det från Stockholm. Inga fullvärdiga men tydligen prospect. Har sprungit på abbe ett tiotal gånger på olika ställen i marbella och han verkar va väldigt omtyckt av folk där. Rör sig alltid med andra svenskar som vill hänga med på hans fester och va runt han. Folk sitter och hatar på abbe här sen när dom träffar han så suger dom hans kuk för en selfie 😂

Där ser man, ja jag vet att han är väldigt omtyckt i Marbella men han har tydligen väldigt mycket folk ”efter” sig
Citera
2021-08-08, 15:17
Medlem
XtraXs avatar
Citat:

Då borde du veta om det stämmer att han är bannad från alla ”villafester”?
Citera
2021-08-08, 15:23
Medlem
Citat:
Där ser man, ja jag vet att han är väldigt omtyckt i Marbella men han har tydligen väldigt mycket folk ”efter” sig
Man kan iofs vara både väldigt omtyckt och ha väldigt mycket folk efter sig samtidigt. Om man har autism, en utvecklingsstörning, så kan det vara svårt att greppa. Abdalla är utvecklingsstörd.
Citera
2021-08-08, 15:33
Medlem
DraEnLinaMusiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shevita
Du låter väldigt frustrerad och arg. Vänta bara.

😩

Din bedömning är både felaktig och efterbliven.

Du förstår nämligen inte att abbe genom sin existens har lyckats samla ihop ett gäng troligtvis "antisociala" individer som nu strävar efter ett outtalat men uppenbart gemensamt mål, vilket är att outröttligt hela tiden driva på abbes vansinne till högre höjder ända fram tills slutet.

Jag tror varken antisocialgubbe eller någon annan av oss är här för att vi mår dåligt, snarare tvärt om.

Personligen anser jag att istället för att skrolla upp ner framåt tillbaks mellan ig, faceb, snapc och andra skitsidor som i praktiken inte ger en människa nåt positivt så hänger jag hellre här där jag med stort nöje får äran att vara med och driva abbe ända in mål.

Han ska inte tro att vi är dumma, att han kan manipulera oss till att sluta. Vi är ingen hovrätt. Vi är allmänheten och verkligheten
Citera
2021-08-08, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Då borde du veta om det stämmer att han är bannad från alla ”villafester”?

Det tror jag inte men kan återkomma nästa gång jag varit på en. Brukar va samma vakter på alla och dom har jag blivit lite polare med på fyllan så jag kan alltid ställa frågan.
Men det jag vet är att dom som håller i dessa villa partyn är ganska vana med sånt här. Skulle säga att minst 80 procent av folket på festerna är kriminellt slödder från hela Europa så det händer ganska ofta att blattarna vill mäta kuk med varandra och slåss. Dom här festerna kan va ganska farliga. Råkar du putta en lättkränkt babbe i trängseln eller ragga på fel brud så kan du lätt bli klippt om du inte ber om ursäkt direkt. Många har vapen på sig och drogerna flödar fritt och det knarkas på varenda bord. Ballong och tuzi är det vanligaste sen kokain. Vid 10 tiden på morgonen ser dom flesta ut som zombies 😂
Citera
2021-08-08, 16:15
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Det tror jag inte men kan återkomma nästa gång jag varit på en. Brukar va samma vakter på alla och dom har jag blivit lite polare med på fyllan så jag kan alltid ställa frågan.
Men det jag vet är att dom som håller i dessa villa partyn är ganska vana med sånt här. Skulle säga att minst 80 procent av folket på festerna är kriminellt slödder från hela Europa så det händer ganska ofta att blattarna vill mäta kuk med varandra och slåss. Dom här festerna kan va ganska farliga. Råkar du putta en lättkränkt babbe i trängseln eller ragga på fel brud så kan du lätt bli klippt om du inte ber om ursäkt direkt. Många har vapen på sig och drogerna flödar fritt och det knarkas på varenda bord. Ballong och tuzi är det vanligaste sen kokain. Vid 10 tiden på morgonen ser dom flesta ut som zombies 😂

Ok tack för infon. Svårt att orka festa till förmiddagen dagen efter utan såna preparat.
Citera
2021-08-08, 16:20
Medlem
Masajens avatar
Citat:

Du menar mao att det stämmer? Alla bögrykten om Abbe, bra att fler kan verifiera detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in