Citat:
Ursprungligen postat av
satanisten.anna
Kioskmongot Intenog fattar inte att folk ställer personliga frågor för att bekräfta ens identitet. Jag har gett han specifika information om en specifik person som E T var tillsammans med, men ruttna ägget intenog kan tamigfan inte svara nånting.
Kan ni inte bara släppa diskussionen vem Inte nog är. Är less på den.
Det diskussionen kan ni väl ta i en tråd som ni skapar och inte här.
Det finns även regler för anonymitet på forumet och jag tycker det är konstigt att moderatorn inte raderar inlägg.
1.06. Användarnas anonymitet
Att på forumet (via inlägg eller i PM) eftersöka, posta, eller hota att posta, personuppgifter eller annan information som kan avslöja en annan användares identitet är förbjudet, med undantag för sådana uppgifter som användaren själv publicerat i forumet. Att sammankoppla användares alternativa konton eller konton på andra forum eller webbplatser är förbjudet.