2021-08-07, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dynamitallan
Fridas pappa är död sen flera år tillbaka.

Tyckte mig se tidigare idag att nån nämnde att anhöriga till henne hade kommenterat hela händelsen.
Citera
2021-08-07, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Att mamman inte vill förknippas med sin son längre är väl inte konstigt?
Innan var de vänner men nu inte.
Så hon har väl tagit avstånd?

Jävla tugg det blivit om detta nu.

Nej det är ju inte särskilt underligt..
Citera
2021-08-07, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleochchokladfabriken
Tyckte mig se tidigare idag att nån nämnde att anhöriga till henne hade kommenterat hela händelsen.

Tror du kanske blandar ihop det här fallet med personen som vart knivskuren igår?
I den tråden finns det en länk där en anhörig har gått ut på Facebook och kommenterat händelsen.
Citera
2021-08-07, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrCHS
Tror du kanske blandar ihop det här fallet med personen som vart knivskuren igår?
I den tråden finns det en länk där en anhörig har gått ut på Facebook och kommenterat händelsen.

Aha, ja sorry då hade jag nog blandat ihop dessa händelser.
Citera
2021-08-07, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av missy123
Gå in på mammans sida (M) så ser du bilder på både MGM och hans bror..
är 100% säker att mamman skrivit in MGM namn som son innan, men det verkar vara borttaget nu, det står bara brorsans namn..

Ok. Verifierat. Utmärkt. Vore fortfarande bra med bilder på bilen om det finns. Men om vi nu utgår från att det var den så ligger ju SV pyrt till helt klart. Det var väl troligen två bilar som åkte dit. Om vi har tur ringde de efter någon som hämtade dem. Börjar brännas lite för ynglingarna från byn. Är det månne dem det skjuts på i Tensta?
Citera
2021-08-07, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av missy123
Gå in på mammans sida (M) så ser du bilder på både MGM och hans bror..
är 100% säker att mamman skrivit in MGM namn som son innan, men det verkar vara borttaget nu, det står bara brorsans namn..

Vilken sida? Har du nån länk? Jag har gått bak flera sidor utan att hitta något
Citera
2021-08-07, 20:51
Medlem
Varför så stort intresse av S familj? Låt dom vara i fred. Ni tror inte att dom har det nog jobbigt ändå. De har ju knappast något med detta att göra. Inte blir ni klokare av att se en bild på dom, vem som ev är med på deras vänlista osv...
Citera
2021-08-07, 20:51
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sweidin
Vilken sida? Har du nån länk? Jag har gått bak flera sidor utan att hitta något
Kräver väl att någon har cachat sidan?
Jag har varit i tråden tidigt och sett deras Facebook innan allt tagits bort.
Och fler med mig, så du får nog ge dig, med att behöva mer bevis!
Pust!
Citera
2021-08-07, 20:55
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tittut14
Varför så stort intresse av S familj? Låt dom vara i fred. Ni tror inte att dom har det nog jobbigt ändå. De har ju knappast något med detta att göra. Inte blir ni klokare av att se en bild på dom, vem som ev är med på deras vänlista osv...
Är väl mest att vissa säger att M.V inte är S.V mamma.
( är väl inte konstigt att familjen inte vil förknippas med sin som den misstänkte G.M föräldrar och bror )
Rätt ska vara rätt åtminstone.
Citera
2021-08-07, 21:01
Medlem
Ken Drydens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Ok. Verifierat. Utmärkt. Vore fortfarande bra med bilder på bilen om det finns. Men om vi nu utgår från att det var den så ligger ju SV pyrt till helt klart. Det var väl troligen två bilar som åkte dit. Om vi har tur ringde de efter någon som hämtade dem. Börjar brännas lite för ynglingarna från byn. Är det månne dem det skjuts på i Tensta?

Två bilar for iväg mot nordväst i riktning Boden och Buddeby, där den utbrända bilen hittades. Jag tror att GMarna tog den en av bilarna efter att ha tuttat på den andra, som tillhörde Simons mamma, men som var avställd.
Citera
2021-08-07, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ken Dryden
Två bilar for iväg mot nordväst i riktning Boden och Buddeby, där den utbrända bilen hittades. Jag tror att GMarna tog den en av bilarna efter att ha tuttat på den andra, som tillhörde Simons mamma, men som var avställd.

Den blev avställd 5 augusti 2021
Citera
2021-08-07, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tittut14

Därför att det eventuellt är mammans bil som har använts vid mordet? Klart det är en jobbig situation för familjen- men dom är ju högst inblandade i denna händelse, vare sig de vill det eller inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in