Citat:
Ursprungligen postat av
martinator
Du svarade ju inte på om han var nöjd med att bli demensförklarad
Att bli påtvingad en god man, och att bli skinnad genom en generalfullmakt.
Tror du på allvar NÅGON hade varit glad över något sådant?
Att få hjälp med räkningarna kräver inget av ovanstående. Varken att man är demensförklarad, har en god man eller en genenralfulmakt.
Är han nöjd med att folk gått ut i media och berätta att han inte ens kan torka sig själv i röven?
Hade du varit glad över det - och än värre, tänk om det inte är sant? Vad ger det för bild av honom - hur ska man någonsin kunna få upprättelse efter något sådant? Hur kommer folk att se på honom framöver - när detta är över? Förstår du inte att de har förnedrat honom något så fruktansvärt - och det offentligt i media att han för alltid kommer vara illa omtyckt?
ÄR det något alla går och drömmer om - eller bara du?
Hur skulle jag kunna veta vad Esbjörn känner för saker, jag känner ju inte honom. Däremot gav jag dig ett utdömande svar om hur jag tänkte om saken. Vidare tycker jag att det du skriver om hur folk kommer att se på Esbjörn efter detta tyder på en förskräcklig människo syn.
För att tydliggöra så har det ju inte kommer fram något som tyder på att människorna runt Esbjörn förskingrar hans pengar, vill honom illa eller något annat av allt det du påstår.
Enligt mig är ju Ebba den som gjort Esbjörn illa. Ett påstående jag har resonerat kring och klart och tydligt lyft fram saker som hänt som tyder på att mina tankar stämmer.
För övrigt tycker jag ditt inlägg är rent skitsnack. Där du ingenstans resonerar kring dina åsikter.