2021-08-07, 00:24
Medlem
Pantone297Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illincognito
Ja, för du är den enda som faktiskt har koll på grabbarna från Järva.

Dessutom verkar du ganska säker på att de handlar om heder och att kulorna va för henne, även om de verkar finnas 2 brottsoffer nu. Om de är så att 2 st är träffade?
Två brottsoffer? Utveckla gärna.
Citera
2021-08-07, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan S
Någonting förvånansvärt få reflekterat över hittiliis i tråden är att det i målet finns två målsägande. Utöver Frida Landin (MÅ1) ytterligare en målsägande (MÅ2), med två vårdnadshavande: VÅ1 och VÅ2. Det framgick redan tidigt, men har förbisetts av de flesta:

https://www.docdroid.net/4J1t8jG/lulea-tr-b-2229-21-dagboksblad-2021-08-03-pdf

Vilka är dessa? Eftersom intenog enligt egen utsago ej är ett troll är det upp till bevis genom att berätta vilka detta handlar om. Går inte googla längre eller kontakta myndigheter under helgen, men de som är insatta i fallet vet. Vet intenog? Eller kan samtliga här acceptera och förpassa honom som det troll han är så vi kan gå vidare?

Om hon nu inte har ett barn, vem och vad betyder då målsägande 2?
Citera
2021-08-07, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av satanisten.anna
intenog: Du är inte E T! Jag känner E T, och den där killen är alldeles för speedad för att sitta och skriva 10293838373636 inlägg på flashback. Dessutom kan E T inte uttrycka sig så himla bra på ”normal svenska”, han pratar dessutom helt osammanhängande för det mesta.

Jag vet att E T pratar jättemycket och kan knappt vara tyst så länge de finns någon med öron i hans närhet, men killen skulle aldrig nånsin yttra sig om sådana saker.

den riktiga E T var tillsammans med en tjej 2019 som har sina rötter i ett annat land. När tog relationen slut och i vilket land hade hon sina rötter om du är E T (Jag vet när de gjorde slut och jag vet var hon har sina rötter!), dessutom brukar den där tjejen babbla om att hon hade specifika kunskaper i ett nischat område, vad är detta område (Jag vet vilket område det är!).

Den tjejen brukar alltid ha något ovanligt i sin väska som hon brukar berätta och till och med visa folk, vad är detta för något?

Jadu hon brukar ha en dator i väskan. Och hur vet du att det inte är E.T? Tror du inte han har god tid över att sitta ock vara flashbackmaffia uppe i luleå. Han är ju hemma för mesta delen av tiden ända gången han går ut är för att supa, sånt misär liv…
Citera
2021-08-07, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av satanisten.anna
intenog: Du är inte E T! Jag känner E T, och den där killen är alldeles för speedad för att sitta och skriva 10293838373636 inlägg på flashback. Dessutom kan E T inte uttrycka sig så himla bra på ”normal svenska”, han pratar dessutom helt osammanhängande för det mesta.

Jag vet att E T pratar jättemycket och kan knappt vara tyst så länge de finns någon med öron i hans närhet, men killen skulle aldrig nånsin yttra sig om sådana saker.

den riktiga E T var tillsammans med en tjej 2019 som har sina rötter i ett annat land. När tog relationen slut och i vilket land hade hon sina rötter om du är E T (Jag vet när de gjorde slut och jag vet var hon har sina rötter!), dessutom brukar den där tjejen babbla om att hon hade specifika kunskaper i ett nischat område, vad är detta område (Jag vet vilket område det är!).

Den tjejen brukar alltid ha något ovanligt i sin väska som hon brukar berätta och till och med visa folk, vad är detta för något?

Och han har asperger därför han ägnar han så mycket tid på forum. Han har väl ingen och prata med där uppe i skitiga bäverstigen
Citera
2021-08-07, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pontikkapojat
Någon postade i tråden att det var hans polare som hade bränt upp den i fyllan och inte hade något med mordet att göra. Men det kan vi ju såklart inte vara säkra på.

Bilen är inte kopplad till mordet, bilen har stått öde efter vägen nån vecka.
Citera
2021-08-07, 02:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av An0nym666
Bilen är inte kopplad till mordet, bilen har stått öde efter vägen nån vecka.

Tack. Kan du bekräfta detta på något sätt? Instagram-bilder, facebookinlägg etc?
Citera
2021-08-07, 02:41
Medlem
Citat:
Ja, för du är den enda som faktiskt har koll på grabbarna från Järva.

Dessutom verkar du ganska säker på att de handlar om heder och att kulorna va för henne, även om de verkar finnas 2 brottsoffer nu. Om de är så att 2 st är träffade?
Vet inte mycket om personli om tjejen men har typ haft kontakt med grabbarna.. men som jag forstår vad kullorna menade for hon och hon typ fornedra dom på et sett. Men är osäker på hur hon förnedrade dom..🤷‍♂️
Senast redigerad av Valhall.1 2021-08-07 kl. 02:48.
Citera
2021-08-07, 02:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valhall.1
Vet inte mycket om personli om tjejen men har typ haft kontakt med grabbarna.. men som jag forstår vad kullorna menade for hon och hon typ fornedra dom på et sett. Men är osäker på hur hon förnedrade dom..🤷‍♂️

Men vad va svenskens roll då? Han som sitter häktad?
Citera
2021-08-07, 02:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pontikkapojat
Jag trodde verkligen till en början att intenog var ett trollkonto. Men alla jävlar som sen några dagar sedan har dykt upp här för att tvunget bevisa motsatsen/ge alibi/sänka hans trovärdighet, så tror jag nu på fullt allvar att han faktiskt är på riktigt, lika dum i huvudet som han framstår, verkligen inte har en jävla aning om vilken skit hans sätter sig själv i och faktiskt har koll och insyn i vad som har hänt.

Om någon kan dementera detta så, varsågod.

Är ganska säker på att de konton som dykt upp är från samme trollare.
Det mesta är ren fantasi.
Citera
2021-08-07, 03:32
Medlem
Citat:
Men vad va svenskens roll då? Han som sitter häktad?
Som jag fattar inte helt säkert altså. Men at han skulle typ förhandla/varna med hon altså prata med hon. Men grabbana från byn var så arg på hon och dom dykte upp. Som jag fattar altså inte helt säkert..
Citera
2021-08-07, 04:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valhall.1
Som jag fattar inte helt säkert altså. Men at han skulle typ förhandla/varna med hon altså prata med hon. Men grabbana från byn var så arg på hon och dom dykte upp. Som jag fattar altså inte helt säkert..

Sjukt om han syltat in sig så pass så han sitter häktad pga en situation han egentligen försökt lösa.
Citera
2021-08-07, 09:42
Medlem
Nå hej och välkommen!
Ja tack så mycket.

Ang utbränd bil Åttäsk (Boden-Ljuså)
En Blå Volvo V50 mest troligt GM:s
mamma som äger bilen då det har samma efternamn och den är skriven i Rånbyn.

Bilen är helt utbränd och kört in efter en
skogsväg och syns ej från vägen .

Så ja skulle gissa att den varit i notviken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in