2021-08-06, 21:19
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnbomIce
Ja det gör han, och han har frågat om det är han som skriver vilket det inte är.

Ok kan du bevisa detta på nåt sätt? Lägg upp en bild på ditt ID kort eller nåt. Personnummer har vi redan från domen.

Jävla pundare nu får ni bevisa er. 👍
Citera
2021-08-06, 21:20
Medlem
Citat:
Ja det gör han, och han har frågat om det är han som skriver vilket det inte är.
jaså klart. Men hade han några synpunkter på vilka det är som spelar upp denna fars?
syftet-

och förnedra är tydligt
men vad är målet?
Citera
2021-08-06, 21:22
Medlem
Grov misshandel i Luleå ikväll, vid Norrstad. Offer transporterat till Sunderby sjukhus. Större område av spärrat. Samband?
Citera
2021-08-06, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ostbert
Är det verkligen möjligt att BO skulle ha barn men att ingen kommenterat det?
Ingen som kallar sig släkt som kommenterat i tråden om just det.

Att kusinen som uttalat sig i media inte beklagat att ett barn mist sin mamma.

Att inte kvällstidningarna fått reda på det och haft stora rubriker som involverat att det inte bara rör sig om en ung person utan om en mamma som blivit skjuten.
Om detta är sant så gör det detta bara ännu mer tragiskt. Är det bekräftat någonstans att hon var gravid? Inte för att jag misstror det men man vill gärna ha det bekräftat.
Citera
2021-08-06, 21:33
Medlem
Citat:
Men om ET tar så lätt på allt så är alltså det mesta som ”intenog” skriver inte sant.. annars borde den riktiga ET varit mer rädd..
Citera
2021-08-06, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Om detta är sant så gör det detta bara ännu mer tragiskt. Är det bekräftat någonstans att hon var gravid? Inte för att jag misstror det men man vill gärna ha det bekräftat.

Det var en användare som började spekulera i att FL skulle ha ett barn som blivit placerat hos några släktingar, detta baserat på någon dom som länkades några sidor bak i tråden.
Sedan kom trådens troll och skrev att det skulle stämma.

Har svårt att tro att den uppgiften inte skulle ha framkommit redan om detta vore sanningen, oavsett om det rör sig om ett barn som inte bor med sin förälder längre utan fått andra vårdnadshavare.
Citera
2021-08-06, 21:36
Medlem
[quote=Azdz|76815637]Om detta är sant så gör det detta bara ännu mer tragiskt. Är det bekräftat någonstans att hon var gravid? Inte för att jag misstror det men man vill gärna ha det bekräftat.[/QUOTE
Ja mer än ”intenog” .. skulle vara mer värt om fler bekräftade det..
Senast redigerad av missy123 2021-08-06 kl. 21:37. Anledning: felskrivet
Citera
2021-08-06, 21:42
Medlem
Citat:
Vart har jag nämnt något om nån Danne? Jag skrev om Kevin? Sen att jag känner Simon? Sen känner knappt Kevin den där Danne? Jag har frågat honom? Så sorry men vad yrar du om?

Kan du snälla dra igen käften och sluta skriva i tråden?
Luleås största WT är du och du har ingen jävla aning om någonting kring omständigheterna om det här brottet utan är bara så sjukt uppmärksamhetskåt så du vill låtsas hamna i mitten och ”känna alla”, men du snackar bara en massa skit. Du har alltid varit ett skitsnackande trash som omger dig kring drama och drar dig ju inte för att fabricera ihop saker för den delen så lämna tråden så vi slipper fler lögnare och mer skitsnack än vad det redan är.
Citera
2021-08-06, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av missy123
Snälla, starta en egen tråd om invandring från Afrika..

Hjälp till att rapportera alla OT inlägg så kan vi hoppas att något händer.

Tråden är tillräckligt urspårad som den är utan denna Afrika debatt också.

Tråkigt att en tråd om ett mord på en ung kvinna spårat ut som den gjort. Obehagligt också att en del skribenter som iaf håller sig till topic verkar sätta FLs människovärde i relation till hennes vikt och att hon hade relationer med svarta.
Inte det att de är kriminella, utan just att de inte är vita verkar sticka i ögonen mest.

När jag läste FLs blogg blev det tydligt att det rörde sig om en person som varit på glid länge. Hennes föräldrar verkar inte heller ha kunnat bidra med någon vidare struktur/gränser.

”80. Låter dina föräldrar dig göra mycket? - för mycket ibland”
Citera
2021-08-06, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av missy123
Men om ET tar så lätt på allt så är alltså det mesta som ”intenog” skriver inte sant.. annars borde den riktiga ET varit mer rädd..

Han är väl luttrad vid detta laget
en fejkad misshandelsfilm och fejkade uppgifter om alla sorts typer som han omöjligt kunnat träffa

de som finns i hans närhet verkar förstått att några störda individer håller på denna med smutsiga kampanj
tillsynes helt obegripligt
och ja självklart är syftet att förnedra,
skapa kaos och göra livet svårare för honom
plus att dessa individers oförmåga att inse konsekvenserna.
Citera
2021-08-06, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biggedy
Nej men Kevin eller nån annan pundare.

Ja så, vem skriver då på det nicket?

Efternamnet står i nicket, tänker inte doxxa. Men snyggt försök.
Citera
2021-08-06, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ostbert
Hjälp till att rapportera alla OT inlägg så kan vi hoppas att något händer.

Tråden är tillräckligt urspårad som den är utan denna Afrika debatt också.

Tråkigt att en tråd om ett mord på en ung kvinna spårat ut som den gjort. Obehagligt också att en del skribenter som iaf håller sig till topic verkar sätta FLs människovärde i relation till hennes vikt och att hon hade relationer med svarta.
Inte det att de är kriminella, utan just att de inte är vita verkar sticka i ögonen mest.

När jag läste FLs blogg blev det tydligt att det rörde sig om en person som varit på glid länge. Hennes föräldrar verkar inte heller ha kunnat bidra med någon vidare struktur/gränser.

”80. Låter dina föräldrar dig göra mycket? - för mycket ibland”
Flera släktingar (på mammans sida) har försökt att hjälpa henne. Hennes pappa var ju i sitt eget missbruk. Sedan dog han när hon bara var 19år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in