2021-08-06, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnbomIce
Poängen var ju att om han var E.T Så hade det ju varit simpelt att svara eller hur? Då detta bara var någon vecka sen?

Ja det var det jag menade. Han har svarat på annat sen dess men inte på din post, vilket är lite lustigt.
Citera
2021-08-06, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pelleplum
Hur kan du veta så mycket om Danne och vilka skolor han har gått på?
Som jag fattat det så är kevin uppvuxen i luleå och danne sollentuna, eller i vart fall är danne född och folkbokförd i stockholm.
Varifrån kommer Kevin?

Vart har jag nämnt något om nån Danne? Jag skrev om Kevin? Sen att jag känner Simon? Sen känner knappt Kevin den där Danne? Jag har frågat honom? Så sorry men vad yrar du om?
Citera
2021-08-06, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Conqueso
Ja det var det jag menade. Han har svarat på annat sen dess men inte på din post, vilket är lite lustigt.

Ja visst är det märkligt att man inte kan nämna vad vi bråkade om? När man kan veta allting annat? Det bevisar bara att det är ett troll, han har undvikit varje fråga som inte går att googla fram som tex vad jag och simon pluggade ihop, och vad vi bråkade om för nån vecka sen. Återigen visar bara att det inte är den människan. Tragiskt med såna nötter som bara vill försöka skapa kaos.
Citera
2021-08-06, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Josefin80
99% har förstått att intenog inte är någon E.T. Så ni kan lägga ner innan vi är uppe i 100% som förstår att ni har en agenda som vi inte förstår. Eller föresten, lägg inte ner, berätta om er agenda istället. Försöker ni förvirra polisen? Försöker ni få folk att bli arga på E.T? Vad vill ni? För ju mer ni säger att det är är han och ju fler konton ni skapar, desto mer inser vi alla att ni ljuger.

Tror mer på det sista du skriver.. någon vill se honom död känns det som..
Eller är det bara ett stort skämt där dom allihopa sitter och skrattar åt oss som köper en del av vad de säger.. 🤔
Citera
2021-08-06, 19:28
Medlem
Någonting förvånansvärt få reflekterat över hittiliis i tråden är att det i målet finns två målsägande. Utöver Frida Landin (MÅ1) ytterligare en målsägande (MÅ2), med två vårdnadshavande: VÅ1 och VÅ2. Det framgick redan tidigt, men har förbisetts av de flesta:

https://www.docdroid.net/4J1t8jG/lulea-tr-b-2229-21-dagboksblad-2021-08-03-pdf

Vilka är dessa? Eftersom intenog enligt egen utsago ej är ett troll är det upp till bevis genom att berätta vilka detta handlar om. Går inte googla längre eller kontakta myndigheter under helgen, men de som är insatta i fallet vet. Vet intenog? Eller kan samtliga här acceptera och förpassa honom som det troll han är så vi kan gå vidare?
Citera
2021-08-06, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan S
Någonting förvånansvärt få reflekterat över hittiliis i tråden är att det i målet finns två målsägande. Utöver Frida Landin (MÅ1) ytterligare en målsägande (MÅ2), med två vårdnadshavande: VÅ1 och VÅ2. Det framgick redan tidigt, men har förbisetts av de flesta:

Vilka är dessa? Eftersom intenog enligt egen utsago ej är ett troll är det upp till bevis genom att berätta vilka detta handlar om. Går inte googla längre eller kontakta myndigheter under helgen, men de som är insatta i fallet vet. Vet intenog? Eller kan samtliga här acceptera och förpassa honom som det troll han är så vi kan gå vidare?

Å katten! Det hade jag missat. En minderårig. Hade FL något omhändertaget barn?
Citera
2021-08-06, 19:41
Medlem
Citat:

Frida hade barn som var omhändertagen, tror placerad hos någon släkting. Det är väl dessa som är vårdnadshavare.
Citera
2021-08-06, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OppetSar
Jaja vi ljuger och ni talar sanningen. Vi säger så

Jobbigt att sitta i Dalarna med horan som gjort abort. Hon sög skönt när du satt inne.
Citera
2021-08-06, 19:44
Medlem
Castafiores avatar
Citat:

Hade hon ett barn? Usch, vad tragisk den här historien är.
Senast redigerad av Castafiore 2021-08-06 kl. 19:53.
Citera
2021-08-06, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnbomIce
Vart har jag nämnt något om nån Danne? Jag skrev om Kevin? Sen att jag känner Simon? Sen känner knappt Kevin den där Danne? Jag har frågat honom? Så sorry men vad yrar du om?

Känner Kevin den som "intenog" utger sig att vara?
Citera
2021-08-06, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av porslinslandet
Känner Kevin den som "intenog" utger sig att vara?

Klart Kevin gör. Vi år ju dömda i samma knarkmål förra veckan.
Citera
2021-08-06, 21:18
Medlem
Är det verkligen möjligt att BO skulle ha barn men att ingen kommenterat det?
Ingen som kallar sig släkt som kommenterat i tråden om just det.

Att kusinen som uttalat sig i media inte beklagat att ett barn mist sin mamma.

Att inte kvällstidningarna fått reda på det och haft stora rubriker som involverat att det inte bara rör sig om en ung person utan om en mamma som blivit skjuten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in