2021-07-15, 17:45
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Speedballer
Varför är det bara betamän som ställer upp i sånna här program? Såg första avsnittet och blev fan förbannad.
Och hur exakt skulle din medverkan göra skillnad? för att stegra olika testosteron-beteenden
Citera
2021-07-15, 21:27
Medlem
Sett typ 10 minuter och tycker illa om i princip alla utom hon som kom ensam och och tjejen i blå paret De verkar hyfsat trevliga. Flera av dem borde av ett första intryck inte ens vara ihop
Citera
2021-07-15, 22:33
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
Sett typ 10 minuter och tycker illa om i princip alla utom hon som kom ensam och och tjejen i blå paret De verkar hyfsat trevliga. Flera av dem borde av ett första intryck inte ens vara ihop
Så hur har dom kunnat bli "förälskade" från början utan att ha något gemensamt?

Att ha något gemensamt torde innebära att man tänker likadant, med andra ord en manlig rationell hjärna kan aldrig förenas med en kvinno känslotänkar-hjärna, eller vad tycker du?

Det var roligt att Jonas fick sin manlighet kränkt när hon föredömligt kom ut som hyperogam
Senast redigerad av Crapmagic 2021-07-15 kl. 23:01.
Citera
2021-07-15, 22:37
Medlem
Ska public service verkligen lägga (våra) pengar på sånt här meningslöst dravel? Det anser inte jag. Fast jag kanske är ett hot mot demokratin när jag uttrycker den åsikten ...
Citera
2021-07-15, 22:38
Medlem
SVT eller Sovjet-TV? De gör bara skräp, ingwt jag ens pallar titta 1 sekund på.
Citera
2021-07-15, 22:43
Medlem
Crapmagics avatar
Det här är 'bra skit'

Citat:
Ursprungligen postat av IvrigeIvar
Ska public service verkligen lägga (våra) pengar på sånt här meningslöst dravel? Det anser inte jag. Fast jag kanske är ett hot mot demokratin när jag uttrycker den åsikten ...
Nej det tror jag inte , svt tycker nog antagligen precis som jag att du bara är uttråkande när du framför den innehållslösa tomma åsikten
Det är tur att jag finns i tråden och agerar motpol till er sovjet-kloner

Vad tycker du om sexologen t.e.x? "du finns i Steffis kropp" (fast inte på det sättet )
Alla sexologer är pryda! och måste göra Bolibompa av det blodiga allvaret

Felicia är ju ett levande bevis på att kvinnor ska leva hypergamt, man ska ha två flickvänner
som agerar medlande mellanvärdar likt uppfinnaren & modellen berättade om dom olika allmängiltiga kvinnliga känslolägena för den känslo-resistenta rationella killen it takes two woman and a half men to tango

Jag tror kanske att Farao Ramses 2's kommentar om att alla vi alla riskerar bli kär i modellens frånvarande snubbe, får stå för Farao själv det vore kul om han skäl modellens kille
"och vi hade böga i en bastu" för att citera Jonny Farebrink
Senast redigerad av Crapmagic 2021-07-15 kl. 23:07.
Citera
2021-07-15, 23:00
Medlem
Rosinja har varit med i temptation island tidigare
Citera
2021-07-15, 23:07
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av donaldsanders
Rosinja har varit med i temptation island tidigare
Vad vill du ha sagt?
Citera
2021-07-15, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Vad vill du ha sagt?

Att hon har varit med i temptation island tidigare
Citera
2021-07-15, 23:32
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av donaldsanders
Att hon har varit med i temptation island tidigare
jag ville att du skulle säga att hon är en klandervärd människa som bara är ute efter kickar och inte en ärlig, relation, men det sa du inte
Citera
2021-07-15, 23:37
Medlem
Är det bara jag som tror att Marcus är gay utan att själv veta om det än?
Citera
2021-07-16, 01:28
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spaltmeter
Är det bara jag som tror att Marcus är gay utan att själv veta om det än?

Nej det är inte bara du. Han måste minst vara bi i alla fall. Men jag tycker även att Matti verkar lite gay sett till hans rörelser. Eller nej, det är hans kropp över huvud taget som jag reagerar över. Han ser ut som ett barn/en pojke i kroppen och det gör hans utseende mindre manligt.

Edit; jag menar Matteo, inte Matti

Är det inte en grupp udda fåglar allihop förresten? Vem är typ normal av dem?
Matteo verkar helt bedövad och kall och möjligen lite ”passiv aggressiv”. Hans flickvän känner av det och överdramatiserar i sin respons och reaktioner.

Tjejen som inte tror på monogama förhållanden är också udda. Sitter med sin kille och snackar inför hela sällskapet om hennes åsikt i ämnet vilket i alla fall jag skulle uppfattat nedlåtande om jag vore honom. Däremot verkar han i sin tur också wierd där han går omkring i hängselbyxor likt en amerikansk farmare.

Marcus lär som sagt vara gay och hans tjej ser gammal ut på nåt sätt. Är de lite WT kanske?

Snubben med knäskada och svart tjej är en märklig historia och varför är de ens med i programmet eftersom de precis träffats? Har aldrig hört talas om att gå i parterapi efter ett halvår 😅 Gör slut om er nya relation är så dålig i inledningen liksom…och ett stort varningstecken att snubben inte kunnat ”ligga” på grund av knät 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

Och så sist men inte minst, VAD gör den där Julia där utan sin partner??
Senast redigerad av Addhoc 2021-07-16 kl. 02:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in