Citat:
Ursprungligen postat av
Spaltmeter
Är det bara jag som tror att Marcus är gay utan att själv veta om det än?
Nej det är inte bara du. Han måste minst vara bi i alla fall. Men jag tycker även att Matti verkar lite gay sett till hans rörelser. Eller nej, det är hans kropp över huvud taget som jag reagerar över. Han ser ut som ett barn/en pojke i kroppen och det gör hans utseende mindre manligt.
Edit; jag menar Matteo, inte Matti
Är det inte en grupp udda fåglar allihop förresten? Vem är typ normal av dem?
Matteo verkar helt bedövad och kall och möjligen lite ”passiv aggressiv”. Hans flickvän känner av det och överdramatiserar i sin respons och reaktioner.
Tjejen som inte tror på monogama förhållanden är också udda. Sitter med sin kille och snackar inför hela sällskapet om hennes åsikt i ämnet vilket i alla fall jag skulle uppfattat nedlåtande om jag vore honom. Däremot verkar han i sin tur också wierd där han går omkring i hängselbyxor likt en amerikansk farmare.
Marcus lär som sagt vara gay och hans tjej ser gammal ut på nåt sätt. Är de lite WT kanske?
Snubben med knäskada och svart tjej är en märklig historia och varför är de ens med i programmet eftersom de precis träffats? Har aldrig hört talas om att gå i parterapi efter ett halvår 😅 Gör slut om er nya relation är så dålig i inledningen liksom…och ett stort varningstecken att snubben inte kunnat ”ligga” på grund av knät 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Och så sist men inte minst, VAD gör den där Julia där utan sin partner??