2021-08-06, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enannanman
Var Frida släkt med Jörgen Eriksson?
Nej det var hon inte....
Citera
2021-08-06, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OppetSar
Ni som lyssnar på denna golare vid namn: E*ik Thun*olm är riktiga idioter. Ska du inte förklara den riktiga anledningen till varför du är uppe i Luleå och gömmer dig.

Intenog är en pundare rakt av och förmodligen den största mytomanen jag hört talas om. Stockholms största golare med, du golar ner till och med dina egna polare från Luleå på flashback. Jag menar vad fan mer ska man säga hahaha. Du säger till folk att du har kopplingar i HA och andra MC gäng men i största fallet är du bara en fanboy. Du önskade verkligen att du var något men tyvärr så är du inget mer än flashback maffia.

Ni som vill höra alla inspelningar på Intenog när han golar massor med folk får gärna pma mig. Riktig pinsam kille!! Skriver till och med här att ”jag är ingen golare” men vi alla vet att du är det. Lita inte på vad den här jävla dåren snackar om. Han är en liten förvirrad springpojke bara 🤣

Du och dina fakeinspelningar, räcker det inte med att K och C är döda? Ska det bli en A också? Ska Stureplansmorsans misslyckas igen.
Citera
2021-08-06, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illincognito
Ja, något är fruktansvärt underligt med och i denna tråden och med och kring Salander kopian och dennes agenda.

Lyssna, visst han kanske är små kriminell osv osv röker hash tar amfetamin ect. Men de ni inte förstår är att han är ingenting. Ingenting. Och på frågan hur han känner dessa människor som är ”kriminella” med kopplingar till det ena och det andra har ingen betydelse. Jag menar om han skulle så pass vara så grovt kriminell så tror jag inte han hade yttrat sig på flashback. Menar det är bara en tidsfråga innan folk inom hans krets inser att han i själva verket golar ner sitt egna folk. Dessutom en tidsfråga innan alla dessa typer får se sanningen om hans golförmåga. Låt han torska när han gör något med dessa personer som ger ex antal år på kåken och han blir utdelad ett ultimatum av polisen och då golar han ner varenda person det kan jag garantera.
Citera
2021-08-06, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gruppbostad
Observationer gällande potentiell utomjording som egentligen bara vill ringa hem.

Verkar komma från en högst intellektuell familj, som dessutom arbetar med frågor kring ”rikets säkerhet”. Vid snabb googling på efternamnet dyker det upp fler med samma efternamn som arbetar och forskar kring desinformation, informationssäkerhet, spionverksamhet osv. Två av dessa arbetar på FHS (varav en är pappa till utomjordingen) och en arbetar på FOI. Vad är detta för släkte egentligen? Äpplet faller inte långt från trädet som man brukar säga, men visst, det kan vara en tillfällighet.

Modern, också högst intellektuell, arbetar inom skolväsendet med utvecklingsfrågor. Tror inte hon har med saken att göra men intressant för att ge en bild av var utomjordingen kommer ifrån.

Så hur i allsin dar kunde utomjordingen hamna mitt i allt detta med den bakgrunden? Övriga personer som har avhandlats i tråden kommer från rätt miserabla förhållanden, utanförskap, kriminalitet, samhällets botten, men inte utomjordingen. Varken gener, socialt arv eller miljö borde ha försatt honom i den kretsen han nu rör sig inom. Det skaver någonstans, speciellt i kombination med uppgifterna som framkommit i tråden.

Vidare funderar jag på hur utomjordingen trots sin ringa ålder har kunnat bygga upp kontakter i nära anslutning till så många olika grupperingar och sidor inom den kriminella världen. Han rör sig mellan kriminella släkten, grupperingar och organisationer trots att dessa i sig inte har något direkt samarbete. Här är förövrigt en bild på utomjordingen och en person ur L*nnakk*-släkten som tidigare nämndes i tråden: https://anonfiles.com/B5e8I927u9/IMG_05581_jpg Denna kontakt knöt han då han enligt obekräftade källor från annan tråd trodde att det var en väg in i Bandidos. Vidare går hans kontakter att indirekt koppla till både HA, Shottaz osv. Han är liksom en spindel i nätet utan någon slags tydlig funktion.

Det mest intressanta tycker jag är pappan till utomjordingen som är expert på läckor, spionage, infiltration osv. Är inte det lustigt? Hans uttalanden om ljusskygga hackare från FemSEC som samarbetar med HA är också märkliga men jag vågar ej säga att dessa förhör är äkta, kan vara fabricerat material: (FB) Ny förnedringsfilm i Stockholm sprids på sociala medier, svensk pojke förnedras!

Artiklar:

https://sverigesradio.se/artikel/7224589

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/tecknen-pa-att-du-haller-pa-att-varvas-som-spion-det-kommer-smygandes

SPEKULATIONER:

Är utomjordingen något slags hemligt vapen för att infiltrera och splittra gängkriminalitet? Born to be, så att säga.

Försöker någon få in honom i vittnesskydd och ge honom ett nytt liv? Läckorna senaste dagarna skulle förenkla processen. En hotbild har byggts upp.

Försöker någon hänga ut utomjordingen som golbög med intentionen att hämnas eller bli kvitt honom?

Har vi att göra med en psykopat som inte alls har med saken att göra men finner någon slags njutning i det som pågår? En polis eller tjänsteman av något slag?

Har pappan genom sitt arbete skapat sig fiender, och nu vill man hämnas genom att använda den kriminella sonen? Ett hembesök hos pappan har nämnts i tråden och den som gjorde besöket var inte där för att träffa utomjordingen.

Har vi att göra med ett ex som samarbetar med FemSEC? Känns som att det gått för långt för att en liten tös skulle kunna ligga bakom allt detta.

En intressant teori som postats i tråden är att någon organisation eller regeringen driver ett projekt för ta kontroll över Flashback. Det som har inträffat här i tråden skulle kunna leda till lagändringar eller större befogenheter när det gäller att övervaka forumet och dess användare. Någon typ av Black-ops.

Sista alternativet är att intenog talar sanning men det är jag mycket tveksam till. Intellektuellt bör han dock ha ärvt förmågan att skriva som han gör och hålla mycket information i huvudet samtidigt men då är han även skärpt nog för att ha ett tydligt syfte med det hela.

Äventyret fortsätter.

Du skriver en Lo**akko.
Det är Loma**a.

Sitt inte och häng ut namn och bilder när du uppenbarligen inte har koll.
Citera
2021-08-06, 17:59
Medlem
Citat:
Han förtjänar det när han ska sitta och spela allan ballan medans han i själva verket är en fjolla

99% har förstått att intenog inte är någon E.T. Så ni kan lägga ner innan vi är uppe i 100% som förstår att ni har en agenda som vi inte förstår. Eller föresten, lägg inte ner, berätta om er agenda istället. Försöker ni förvirra polisen? Försöker ni få folk att bli arga på E.T? Vad vill ni? För ju mer ni säger att det är är han och ju fler konton ni skapar, desto mer inser vi alla att ni ljuger.
Citera
2021-08-06, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tittut14
Nej det var hon inte....
Okej tänkte när dom kom från samma by för vad jag förstår av tråden så kom även hon från Överkalix
Citera
2021-08-06, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ken Dryden
De från "icke skidåkande nationer" - är dessa hemmahörande i Luleå eller i andra delar av Sverige?

Lokala wannabe gangsters som tycker han är cool.
Citera
2021-08-06, 18:04
Medlem
Castafiores avatar
Citat:
Lyssna, visst han kanske är små kriminell osv osv röker hash tar amfetamin ect. Men de ni inte förstår är att han är ingenting. Ingenting. Och på frågan hur han känner dessa människor som är ”kriminella” med kopplingar till det ena och det andra har ingen betydelse. Jag menar om han skulle så pass vara så grovt kriminell så tror jag inte han hade yttrat sig på flashback. Menar det är bara en tidsfråga innan folk inom hans krets inser att han i själva verket golar ner sitt egna folk. Dessutom en tidsfråga innan alla dessa typer får se sanningen om hans golförmåga. Låt han torska när han gör något med dessa personer som ger ex antal år på kåken och han blir utdelad ett ultimatum av polisen och då golar han ner varenda person det kan jag garantera.

Alltså... När du skriver så där framstår det ju som att intenog har något att komma med informatoonsmässigt.Att han inte är en gangster har väl alla förstått vid det här laget.

Vad är syftet med dina inlägg?
Citera
2021-08-06, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enannanman
Okej tänkte när dom kom från samma by för vad jag förstår av tråden så kom även hon från Överkalix
Ja det gjorde hon, Överkalix är ju dock ett samhälle, som tyvärr med åren har krympt. Ungdomar flyttar därifrån då de inte finns någon framtid för dom. Men även om det inte är en storstad så är inte alla släkt med varandra 🙂 Finns ju några släkten där som är stora bla BO:s släkt....
Citera
2021-08-06, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flowmoo
Du har ju sagt att det var Kevin som var kär i Frida hahaha ditt jävla mongo skärp dig...

Ja eller hur sitter med Kevin just nu och han känner inte ens Frida, men alla verkar vara kära i henne?
Citera
2021-08-06, 18:16
Medlem
Citat:

De finns väl inte en kotte kvar som tror att det är rymdvarelsen som själv sitter och skriver?

Frågan är mer vad syftet och agendan med denna karusellen är.
Citera
2021-08-06, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gruppbostad
Jag har bara sammanställt vad som redan är postat. Bilden kommer från andra tråden men då är det uppenbarligen fel person.

Han rör sig mellan kriminella släkten, grupperingar och organisationer trots att dessa i sig inte har något direkt samarbete.

Denna kontakt knöt han då han enligt obekräftade källor från annan tråd trodde att det var en väg in i Bandidos.

Han är liksom en spindel i nätet utan någon slags tydlig funktion.

Du påstår och tar dig friheten att dra slutsatser för att verka insatt, kunnig?
Ingen av efternamnen är på något sätt kopplad till någon organisation.
Smartast är att inte skriva anonyma påståenden som sanning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in