2021-08-06, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siix
Det är min sambo också, och ett av mina syskon Ingenting ovanligt tydligen. Det är en märkbar skillnad på dem och på mig som inte tagit detta vaccin. Högst ovetenskapligt. Bara anekdotiskt, men det verkar osannolikt att det är tillfälligheter.
skumt! hmm..
2021-08-06, 15:05
Medlem
negrofobens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Det är helt sant.
Om du tycker det är sant är det din upplevelse. Sen att det är fysikaliskt omöjligt är en annan femma.
2021-08-06, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siix
Bells Palsy var det en del om i början. Varit tyst om detta et tag nu. Jäkligt obehagligt, och lär kunna misstas för stroke om man drabbas. Som tur är, inte permanent, utan övergående.

Stämmer inte riktigt. En del har kvarstående men även efter många år. Fråga mig, jag har det och blir förmodligen aldrig bra. Gått tio år och jag är inte tillbaka med mer än 85%.

Normalt får c:a 1200 personer detta varje år och flertalet får inga men. I mitt fall förmodligen triggat av Borrelia. Ingen vet var det kommer ifrån som sagt och det finns heller inget läkemedel annat än kortison i inledningsskedet.
2021-08-06, 16:11
Medlem
RostigHinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av natione-suecos
Informationen kommer från

https://www.adrreports.eu

Och den säger bla. :
What information does this website provide?

The information on this website relates to suspected side effects reported to EudraVigilance, the EU pharmacovigilance database designed for collecting reports of suspected side effects.
The spontaneous cases reported to EudraVigilance come from patients and healthcare professionals and are submitted electronically by national medicines regulatory authorities and pharmaceutical companies.
These reports are used for evaluating the benefits and risks of medicines during their development and monitoring their safety following their authorisation in the European Economic Area (EEA).
The information on this website may include known side effects already listed in the summary of product characteristics (SmPC) and the package leaflet.
The EMA must comply with the EU Data Protection legislation and therefore, certain data elements (e.g. country where a specific reaction occurred) are not disclosed to safeguard the identity of individuals.

Ja man är visst en foliehatt. Men det bjuder jag på.
Så i stället för att du går direkt till källan och läser att det handlar om rapporterade misstänkta biverkningar som inte alla är konstaterade sådana går du till en antivaxxsida likt ett av fåren i skocken och väljer att tro på deras falsarier? Jo det gör att du dras mot foliehattsällskapet.
2021-08-06, 16:25
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlennvonGoteborg
För att det är grafen i "vaccinet".
Här är patentet/beviset: https://patents.google.com/patent/CN112220919A/en

Nej, det är inget bevis. Vilket vaccin skulle det gälla? Alla har olika patent och formuleringar.

GO är inte magnetiskt.
2021-08-06, 16:27
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Porky123
var svaret till dig eller? gå hem och dyrka hitler med dig

Hitler var lite av en foliehatt som var intresserad av det övernaturliga, ufon och det ockulta. Borde väl passa er?
2021-08-06, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dfdr
Stämmer inte riktigt. En del har kvarstående men även efter många år. Fråga mig, jag har det och blir förmodligen aldrig bra. Gått tio år och jag är inte tillbaka med mer än 85%.

Normalt får c:a 1200 personer detta varje år och flertalet får inga men. I mitt fall förmodligen triggat av Borrelia. Ingen vet var det kommer ifrån som sagt och det finns heller inget läkemedel annat än kortison i inledningsskedet.

Ajfan! Då var jag dåligt påläst. Det var trist för dig....
2021-08-06, 17:40
Medlem
-GGs avatar
Väldigt många utvecklar tinnitus-besvär. En amerikan hade skrivit till FDA angående det men på myndighetsmanér svarade de utan att de svara på en enda av personens frågor. Många får också kramp i benen, svårt att gå och blånad och svullnar upp, alla tecken på blodproppar. Sjukvården blir ofta arga när de drabbade säger att det hände efter vaccinering. Flera berättelser om unga, vaccinerade som dör plötsligt. En tjej på 26 år fick blödningar i hjärnan och hittades död av sin mamma.
2021-08-06, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Väldigt många utvecklar tinnitus-besvär. En amerikan hade skrivit till FDA angående det men på myndighetsmanér svarade de utan att de svara på en enda av personens frågor. Många får också kramp i benen, svårt att gå och blånad och svullnar upp, alla tecken på blodproppar. Sjukvården blir ofta arga när de drabbade säger att det hände efter vaccinering. Flera berättelser om unga, vaccinerade som dör plötsligt. En tjej på 26 år fick blödningar i hjärnan och hittades död av sin mamma.

Vill man ta obeprövade vaccin så är det upp till en själv, självklart har vaccinen biverkningar. Har man inga underliggande sjukdomar så väntar man med att vaccinera sig till det är utrett vilka biverkningar som finns, som med svininfluensa vaccinen som gav många obotliga sjukdomar.
2021-08-06, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av negrofoben
En bekant som led av anal magnetism blev av med problemen efter vaccinet,

Tror du att sprutan kan invertera magnetismen också?

I så fall kan det ju hjälpa de som lider av just magnetiska sjukdomar!

Bästa sättet skydda sig mot Covid-19 är att ta olika vitaminer som stärker immunförsvaret och undvika oprövade sprutor med vaccin som kan ge skador som visar sig längre fram. Alla borde veta riskerna då svininfluensa vaccinen är inte långt bort med de skador ungdomar fick.
2021-08-06, 18:33
Medlem
Cannibalizations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Sjukvården blir ofta arga när de drabbade säger att det hände efter vaccinering.

Funderar på varför de skulle bemötas med ilska?

Kan det vara för att det är många som efter vaccinering har klagat på lite allt möjligt och de som arbetar inom sjukvården har "tröttnat"? (Inte för att det skulle vara någon ursäkt såklart.)
2021-08-06, 18:36
Medlem
negrofobens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BillFuckingMurray
Anal magnetism?
Vad i hela helvtetet.
Om du inte slutar skitposta så kommer du få Stjärt-AIDS, och det är ganska farligt.
Du har kanske missat videon som bevisar anal magnetism?

Om du vill ska jag leta fram den?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in