2021-08-06, 02:27
Medlem
SoCos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lost.Villain
Fast Malone uppfann tydligen inte vare sig mRNA eller Covid19-vacciner. Och han har aldrig sagt att de är livsfarliga.

Like clockwork, allt som inte bekräftar agendans syfte är i vanlig ordning, motbevisat eller falska källor. Visste redan innan jag skrev min kommentar att detta skulle vara ditt svar, lite tråkigt nästan. Bekymra dig inte med att svara.
2021-08-06, 02:36
Medlem
Lost.Villains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoCo
Like clockwork, allt som inte bekräftar agendans syfte är i vanlig ordning, motbevisat eller falska källor. Visste redan innan jag skrev min kommentar att detta skulle vara ditt svar, lite tråkigt nästan. Bekymra dig inte med att svara.

Det är ganska väl dokumenterat dock. Vet inte vad du motsäger dig.
2021-08-06, 08:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karppa
Fick min första giftspruta igår, lite öm där sticket är annars inga som helst symtom eller biverkningar. Blev inte ens magnetisk vilket jag tog för givet enligt vissa "källor" här.
Biverkningar som uppstår först om flera år är det som är intressant och inte det som händer 15 minuter efter. Ont i armen och viss matthet och feber uppstår i princip alltid. Kom tillbaka om 3 år det är då det kan vara intressant eller skrämmande.
2021-08-06, 10:10
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Bara en okulär iakttagelse och behöver absolut inte betyda något.

Men på bara en vecka i mitt fashionabla bostadsområde här i Göteborg har jag sett två personer (En kvinna och en man i 50-års åldern) vid tå olika tillfällen med Bells Palsy.

Det är ju vida känt att Bells Palsy är en vanliga biverkning av "Vaccinet".

Har aldrig någon sett någon med Bells Palsy innan. Nu två st på en vecka.

Det var INTE stroke de hade fått kan jag tillägga. Ser annorlunda ut.
2021-08-06, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Nej, jag är bara magnetisk på injektionsstället.
om du är alvarlig så var det samma med en arbetskollega till mig... "party trick" "fejk" vet ja inte! om inte annat ganska övertygande gjort iaf
2021-08-06, 10:19
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Porky123
om du är alvarlig så var det samma med en arbetskollega till mig... "party trick" "fejk" vet ja inte! om inte annat ganska övertygande gjort iaf
Jag är helt allvarlig. Både en nyckel och en gaffel har fastnat där.
2021-08-06, 10:20
Medlem
Citat:
Jag är helt allvarlig. Både en nyckel och en gaffel har fastnat där.
haha va? nyckel och gaffel... ursäkta med det lät roligt
2021-08-06, 10:21
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Porky123
haha va? nyckel och gaffel... ursäkta med det lät roligt
Det är helt sant.
2021-08-06, 10:23
Medlem
Citat:
Det är helt sant.

jag vet inte vad jag ska tro men jag har läst och sett liknande iaf.. sant eller inte vet jag inte!
2021-08-06, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lost.Villain
Fast Malone uppfann tydligen inte vare sig mRNA eller Covid19-vacciner. Och han har aldrig sagt att de är livsfarliga.

En del kommer från naturen, och är därmed upptäckt, en del är uppfunnet. På Malones hemsida kan man läsa om hans roll kring mRNA. Han har en betydande roll kring detta, och han har försökt att disskutera ev.risker med dem, och ev.konsekvenser av en massvaccinations-kampanj mitt i en pandemi. Det är inte tillåtet, och detta borde alla se problemet med. Oavsett vad man valt att tjurskalligt tro på.
2021-08-06, 11:05
Medlem
Citat:
Nej, jag är bara magnetisk på injektionsstället.

Det är min sambo också, och ett av mina syskon Ingenting ovanligt tydligen. Det är en märkbar skillnad på dem och på mig som inte tagit detta vaccin. Högst ovetenskapligt. Bara anekdotiskt, men det verkar osannolikt att det är tillfälligheter.
2021-08-06, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GlennvonGoteborg
Bara en okulär iakttagelse och behöver absolut inte betyda något.

Men på bara en vecka i mitt fashionabla bostadsområde här i Göteborg har jag sett två personer (En kvinna och en man i 50-års åldern) vid tå olika tillfällen med Bells Palsy.

Det är ju vida känt att Bells Palsy är en vanliga biverkning av "Vaccinet".

Har aldrig någon sett någon med Bells Palsy innan. Nu två st på en vecka.

Det var INTE stroke de hade fått kan jag tillägga. Ser annorlunda ut.

Bells Palsy var det en del om i början. Varit tyst om detta et tag nu. Jäkligt obehagligt, och lär kunna misstas för stroke om man drabbas. Som tur är, inte permanent, utan övergående.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in