2021-08-05, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 997
Nej, det var Fridas gömma men tror en del till kände till den. Det var någon typ av skåp tror jag, men som ligger dolt i skogen. Så det gör nog inget om det regnar.

Återger bara vad jag läst här i tråden.

Dolt i skogen bland alla bärplockare och alla som rastar sina hundar på området dagligen. Märks att du inte har varit på hertz. Man kan knappt lägga en fis utan att alla vet om det?
Citera
2021-08-05, 23:12
Medlem
Var kulan/kulorna ämnade för Frida eller någon annan som var på plats
Citera
2021-08-05, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnbomIce
Dolt i skogen bland alla bärplockare och alla som rastar sina hundar på området dagligen. Märks att du inte har varit på hertz. Man kan knappt lägga en fis utan att alla vet om det?

Har bara sett kartbilder som postats i tråden och tycker hertiz ser ganska stort ut. Det såg ut att vara mycket skog.
Citera
2021-08-05, 23:14
Medlem
Jag tänker i alla fall avvakta på svar hur K har lyckats dela på sig och varit på två ställen samtidigt? Sen också ska jag invänta på svar om alla frågor om Simon så ska vi se hur äkta personen är? För den utbildningen vi gick blir väldigt svårt att googla fram. Så jag sitter här med spänning och väntar?
Citera
2021-08-05, 23:15
Medlem
Citat:
och du tycker inte att man är rätt tappad som tror på ett trollkonto? Som "råkar" lägga ut sin identitet inte bara en gång, inte två.. inte tre? Men det är klart.. Man kan ju "råka" göra mycket saker?

Det har jag inte sagt att jag gör heller, men att avfärda påståendet med "Hah, gömma utomhus!? Det regnar ju." är inte speciellt begåvat.
Citera
2021-08-05, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grasligt
Känner du till dom jag beskrev , den mycket magra svarta personen som bor i Boden ser funktionsvarierad ut .

Den tjocka konstiga tänder .

FAN vad dålig jag är på att beskriva folk, kollade fupen på ett annat fall rörande Luleå . Såg på bilderna min beskrivning passar ju in på alla funktionsvarierad.

https://www.flashback.org/leave.php?u=https%3A%2F%2Fdocdro.id%2FueT1glV
Citera
2021-08-05, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 997
Har bara sett kartbilder som postats i tråden och tycker hertz ser ganska stort ut. Det såg ut att vara mycket skog.

Du har ett naturreservat som ligger på ena sidan ja. För att ta sig dit brukar man knalla igenom en tunnel och där brukar diverse människor röra sig hela tiden, så mycket skog vet jag inte om jag håller med om ? Dessutom området där BO har bott på så är det poliser överallt i princip hela tiden. Prova stå där i 10 minuter så kan du räkna hur många polisbilar som kommer dit. Vill du ha bevis på det så kan jag mer än gärna skicka en print åt dig? Så man kanske inte ska tro så mycket på vad ett troll sitter och skriver om på nätet? Varför sköt dom inte människan där då? Och grävde upp det hemliga skåpet som hon då ska ha lyckats bära dit utan att nån har sett det? För övrigt hade jag velat se nån ens försöka gräva i den här skogen för tro mig jag har försökt. Det gick icket.
Citera
2021-08-05, 23:18
Medlem
Castafiores avatar
Citat:
Jag tänker i alla fall avvakta på svar hur K har lyckats dela på sig och varit på två ställen samtidigt? Sen också ska jag invänta på svar om alla frågor om Simon så ska vi se hur äkta personen är? För den utbildningen vi gick blir väldigt svårt att googla fram. Så jag sitter här med spänning och väntar?

Hur vet han vem K är då? Kollat i ngn FUP?
Senast redigerad av Castafiore 2021-08-05 kl. 23:22.
Citera
2021-08-05, 23:20
Medlem
Citat:
Du har ett naturreservat som ligger på ena sidan ja. För att ta sig dit brukar man knalla igenom en tunnel och där brukar diverse människor röra sig hela tiden, så mycket skog vet jag inte om jag håller med om ? Dessutom området där BO har bott på så är det poliser överallt i princip hela tiden. Prova stå där i 10 minuter så kan du räkna hur många polisbilar som kommer dit. Vill du ha bevis på det så kan jag mer än gärna skicka en print åt dig? Så man kanske inte ska tro så mycket på vad ett troll sitter och skriver om på nätet? Varför sköt dom inte människan där då? Och grävde upp det hemliga skåpet som hon då ska ha lyckats bära dit utan att nån har sett det? För övrigt hade jag velat se nån ens försöka gräva i den här skogen för tro mig jag har försökt. Det gick icket.

Jag tror mer på att man inte ska tro så mycket på vad du skriver, känns mest som att K*v*n är lite skraj nu efter vad intenog har skrivit och ditt panikartade sätt att försöka ge honom alibi tyder på att det kanske inte är så mycket lögner i det hen påstår ändå.
Citera
2021-08-05, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SisterJones
Var kulan/kulorna ämnade för Frida eller någon annan som var på plats

Egentligen finns det för lite info för att det ska kunna avgöras säkert. Men enligt skvallerpressen så var hon måltavlan:

Enligt uppgifter till Aftonbladet mördades kvinnan i samband med en uppgörelse där hon var måltavlan.
Hon sköts på nära håll med flera skott, uppger källor.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/o6g7yR/misstankte-mannen-domdes-till-fangelse-for-en-manad-sedan
Citera
2021-08-05, 23:22
Medlem
https://imgur.com/aQ5VwMs

glhf med att kunna knalla runt med ett skåp ut i skogen
Citera
2021-08-05, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Castafiore
Hur vet han vem K är då? Kollat i ngn FUP?

För att människan sitter och utger sig för att vara en han inte är. Därför vet han vem K är, för jag frågade honom så klart om det? Det är ju inte speciellt svårt att sitta på nätet och låtsats vara någon annan. Nog kan jag låtsats vara kerstin 85 om jag vill
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in