2021-08-05, 22:08
Medlem
Så bara lögnare å försöker svartmåla nån?? Golare ändå...
Citera
2021-08-05, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intenog
Nej ni kallar ju mig för troll och påstår att jag ljuger om allt så då är jag ju ingen golare.

Upp med en bild på dig och ditt användarnamn skrivet på en lapp då.
Om du verkligen är den du säger så har du redan outat dig så de gör ingen mer skada.
Citera
2021-08-05, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ztartrax
Så denna tuffa brud som hänger med gängkriminella fjantar pluggar på universitetet?

Vad heter hon ?
Citera
2021-08-05, 22:10
Bannlyst
Citat:
Nej, han var ljus i 50 plus.

Åtminstone en av dom ovannämnda är rätt så "point on", är nog rätt säker på att båda dessa kört förhör med somalierna, både i Luleå/Borlänge och i Rinkeby.
Senast redigerad av RandomSvenskDude 2021-08-05 kl. 22:14.
Citera
2021-08-05, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejMinaBarn
Upp med en bild på dig och ditt användarnamn skrivet på en lapp då.
Om du verkligen är den du säger så har du redan outat dig så de gör ingen mer skada.
Är trogen nån ex brud som blev nekad....
Citera
2021-08-05, 22:11
Medlem
Citat:
Nej ni kallar ju mig för troll och påstår att jag ljuger om allt så då är jag ju ingen golare.

När kommer fotot på dig med västen och namnskylt?

Troligen aldrig.

Du verkar vara en person som lider av både borderline och npf och dessutom har alldeles för mycket fritid.

Kom med något nytt istället för ditt svammel. Upp till bevis.
Citera
2021-08-05, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustLikeMoney
Går att läsa FUP + Dom här nu:
(FB) Kriminell grupp från Stockholm kopplas till brutalt rån 20/11 -20 på Hertsön Luleå

Gäller alltså ett annat ärende som involverar Shottaz i Luleå.

Strålande!
Då kan jag revidera ett äldre inlägg:

Den 4 november 2020 tas Y*hye för olovlig körning på Bastugatan i Luleå i sin avställda BMW 320i Limousine. Han uppger sig vara på väg från Porsön, en stadsdel i Luleå, för att hämta en vän i centrum.

Den 7 november 2020 tas Bahn*n för olovlig körning och drograttfylla på Nya Brogatan i Luleå. Han uppger sig bo i närheten och är på väg till macken dit det är högst 4 minuter. Bilen är Ys avställda BMW.

Den 18 november stoppade polisen en bil i Boden. I bilen satt Y och bilägarens nu 20-åriga dotter Reb3cc* Beckm*n som agerade chaufför. Bilen stannades ytterligare en gång senare samma dag och då hade Ninow tillkommit.

Den 20 november misstänks Y, N och B ha genomfört ett rån på Hertsön. De frias senare för det trots hyfsat bra bevis. BO, som vittnade mot de tre, har nu försvunnit ur den publika folkbokföringen. R misstänks ha agerat chaufför men åtalas aldrig.

Den 22 november stannades samma bil i Rinkeby. I bilen hittades R, Y, N och B. R misstänks för drograttfylleri och förlorar (tillfälligt?) körkortet.

Bilen stoppas igen den 24 november och nu är de tillbaka i Boden. Samma 4 i bilen.

Den 1 december köper Rs mamma en mercedes av 2016 års modell av en bilfirma i Stockholm.

Den 4 december stoppas två bilar på E4 strax söder om Luleå. Den ena bilen är den nyinköpta mersan och körs av Y med N som passagerare. Den andra bilen är en hyrbil som körs av R. Hennes mamma uppger att hon bett R köra upp mersan från Sthlm.

Den 27 december stoppar polisen mersan i Luleå. I bilen finns R, Y och N.

Slutsatsen blir väl att R3becc* har skaffat sig ordentliga problem. Både hon och hennes bror S*muel (18) är straffade tidigare. S är vän på fejjan med SV som för tillfället sitter häktad för mord på FL.

FUP ger inga indikationer på kopplingar med någon av de ovan nämnda och FL eller SV.
Citera
2021-08-05, 22:15
Medlem
Intenog... Lägger man ut namn på personer i en aktuell utredning är man en golare.... Finns inget försvar för det å alla här inne vet att du inte är den du låtsas vara... Din tid kommer... 😁
Citera
2021-08-05, 22:45
Medlem
Citat:
Jag och flera andra har varit på förhör. Blev erbjuden skydd för att jag kunde råka illa ut för att jag skrivit på flashback. Men jag har tackat nej.

Men snälla lilla vän, du är ju uppkallad i en ordbok för ordet MYTOMAN. Du påstår att Kevin bland annat ska ha varit med dig och hjälpt till att leta nå smycke? Men konstigt nog satt han och pratade med mig vid den tidpunkten? Jag vet inte hur det går till att en människa ska kunna dela på sig och vara på två ställen samtidigt? Du yrar om en gömma som ska finnas söder i landet, förlåt men du måste ju ha ett jetplan som kan åka runt halva landet och hämta saker på bara några timmar? Sen sitter du ju och mytar ihop om Simon och varenda kotte du kan försöka googla efter? Varför gör du inte bara samhället en tjänst och loggar ut här ifrån och tar ditt trollande med dig?
Citera
2021-08-05, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RandomSvenskDude
Haka inte upp dig på en random user, tråden står ej och faller med hen. Fixa till bättre grejer själv din clown.

En random user som bara trollar är kanske inte en så stor sak.

En person som derailar en tråd om en mördad kvinna i syfte att djävlas med personer som mer eller mindre doxxas på olika sätt är något annat.

Nu är troligtvis ingen dum nog att tro att intenog är den person den ”råkade” avslöja sig som och sedan fånar sig med att slänga ut fler ledtrådar om. Men det krävs borderline level av mental störning förmodligen i kombo med npf för att snöa in så på en person och göra denna typ av hämndaktion.

Hoppas mods kollar misstänkta sock-puppets etc. Dessutom är det andra Flashback regler som bryts genom förtalskontot som det ju mest troligt är frågan om.

—————
Läste FLs blogg där hennes drömman var Tupac. Hon verkade också vilja jobba med att hjälpa kriminella.

Riktigt obehagligt var det att läsa frågorna angående död, med facitet att hon blev så brutalt mördad.

På många sätt var hon ju ett högriskoffer men ändå. Synd att ingen vuxen verkar ha lyckats styra om hennes liv i annan riktning bort från romantiserandet av gangsterliv etc.
Citera
2021-08-05, 22:53
Medlem
Sen Intenog du som nu vet allt. Vart gick jag och Simon skola? Vad gick vi för utbildning? När gick vi den skolan? Sen din dumma jävel så heter folkhögskolan här i lule SUNDERBYFOLKHÖGSKOLA. Så nu har du lärt dig något nytt? Kom igen nu då med ditt myttande? För det här blir riktigt spännande eftersom att du vet allt?
Citera
2021-08-05, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnbomIce
Men snälla lilla vän, du är ju uppkallad i en ordbok för ordet MYTOMAN. Du påstår att Kevin bland annat ska ha varit med dig och hjälpt till att leta nå smycke? Men konstigt nog satt han och pratade med mig vid den tidpunkten? Jag vet inte hur det går till att en människa ska kunna dela på sig och vara på två ställen samtidigt? Du yrar om en gömma som ska finnas söder i landet, förlåt men du måste ju ha ett jetplan som kan åka runt halva landet och hämta saker på bara några timmar? Sen sitter du ju och mytar ihop om Simon och varenda kotte du kan försöka googla efter? Varför gör du inte bara samhället en tjänst och loggar ut här ifrån och tar ditt trollande med dig?

Du blandar ihop två olika gömmor.

Gömman för knark, vapen och pengar ligger i Luleå.

Gömman för E.T är någon typ av koja och den ligger utanför Stockholm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in