2021-08-05, 22:12
Medlem
Krasnodar har en stor lucka att fylla nu när Marcus Berg lämnat. Dessutom är nog #10 ledig!
2021-08-05, 22:20
Medlem
irriducibiliis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FinurligFilur
Krasnodar har en stor lucka att fylla nu när Marcus Berg lämnat. Dessutom är nog #10 ledig!

Dom har inte råd med hans lön.
2021-08-05, 22:20
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FinurligFilur

Ja stort hål efter Olsson och Berg lämnat.
2021-08-05, 22:23
Avstängd
PommesOchKebabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoFuckADuck
England är för kallt för Messi och det har man sett förut med övriga latinska spelare som lämnat!

Kan du nämna några latinska spelare som lämnat för att det har varit för kallt?

// PoK
2021-08-05, 22:26
Medlem
Manchester City, PSG...finns det några andra lag som skulle kunna betala för honom?

Om jag fick önska skulle jag vilja se honom i Liverpool, Napoli eller kanske Bayer München.
2021-08-05, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PommesOchKebab
Kan du nämna några latinska spelare som lämnat för att det har varit för kallt?

// PoK

Tror att den allra största anledningen är att kvinnor inte använder bidé. Fråga De Laurentiis...
2021-08-05, 22:39
Medlem
Lägger han av ni kanske? Sluta på topp med ett efterlängtat guld för Argentina.
Eller vända hem till inhemska ligan kanske?
Vad saknar han för trofé egentligen? Vad kan driva honom (född 87) till en nysatsning?
2021-08-05, 22:42
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Touchdown
Vad kan driva honom (född 87) till en nysatsning?
Mer pengar. Om inte pengar var hans drivkraft så hade han fortfarande spelat för Barcelona.
2021-08-05, 22:46
Medlem
Inter kan ju sälja Lukakuk för miljarden och sen dunka in hela den vinsten på Messis sparkonto.

Men ja gulfstatslagen ligger väl bäst till. Möjligen att Chelski och Utd kan konkurrera, de kan ju skramla fram kosing de med. Beror väl lite på om han går för titlar eller bara cash.

Helst hade jag sett att han gick till Juve och tog en säsong med CRonaldo och Kulan.
2021-08-05, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutumnInNewYork
Mer pengar. Om inte pengar var hans drivkraft så hade han fortfarande spelat för Barcelona.
Ja spelar han kvar i Europa vill han väl såklart ha en marknadsmässig lön. Och den marknadsmässiga lönen för Messi torde väl vara den högsta lönen av dem alla.
Frågan är om han känner sig färdig med Europa och istället vill spela vidare i hemlandet, om det nu skulle ge honom nånting överhuvudtaget. Både gällande lön och eventuella troféer. Vilken är Messis klubb i Argentina? Har han vunnit något i Argentina, eller står det kvar på bucketlistan?
2021-08-05, 23:06
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Touchdown
Ja spelar han kvar i Europa vill han väl såklart ha en marknadsmässig lön. Och den marknadsmässiga lönen för Messi torde väl vara den högsta lönen av dem alla.
Frågan är om han känner sig färdig med Europa och istället vill spela vidare i hemlandet, om det nu skulle ge honom nånting överhuvudtaget. Både gällande lön och eventuella troféer. Vilken är Messis klubb i Argentina? Har han vunnit något i Argentina, eller står det kvar på bucketlistan?

Messi har bott i Barcelona sen han precis fyllt 13 år. Newells OB lär vara hans klubb i Argentina.

Jag tror planen är att stanna i Europa ett antal år till för att sen varva ner i MLS.
2021-08-05, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teellur
Inter kan ju sälja Lukakuk för miljarden och sen dunka in hela den vinsten på Messis sparkonto.

Men ja gulfstatslagen ligger väl bäst till. Möjligen att Chelski och Utd kan konkurrera, de kan ju skramla fram kosing de med. Beror väl lite på om han går för titlar eller bara cash.

Helst hade jag sett att han gick till Juve och tog en säsong med CRonaldo och Kulan.

Borde väl satsa 100% på legacy framför pengar kan jag tycka. Vad spelar det för roll om man går i pension med 6 eller 7 miljarder på kontot liksom. Men mycket vill ha mer 😅

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in