2021-07-30, 11:13
Medlem
Sha*in vi vet att du är här inne ofta, alla ska veta vilken råtta du är, först skickar du grabbar till mordjobb sen golar ner dem till polisen.Men du ska veta en grej vi har spelat in dig som kommer få dig fälld, anstiftan till mord, försök till mord mm. Om inte vi får tag på dig snart så skickar vi in materialet till polisen.
Citera
2021-07-30, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Away20
Var det inte du som trodde hovrätten skulle sänka straffen?

Jo! Ingen är gladare än jag!!! Men nu drog ju killarna tillbaka sin överklagan så vi vet ju inte exakt vad hovrätten skulle dömt. Men jag är supernöjd! Bra straff för o vara i Sverige! 👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼
Citera
2021-07-31, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Jo! Ingen är gladare än jag!!! Men nu drog ju killarna tillbaka sin överklagan så vi vet ju inte exakt vad hovrätten skulle dömt. Men jag är supernöjd! Bra straff för o vara i Sverige! 👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼
Det finns en anledning till att killarna drog tillbaka överklagandet. Två toppadvokater skulle inte bara ge en sådan rekommendation utan anledningar. Antagligen skulle som fått livstid eller samma som TR.

Skönt med flera äckliga människor bort från gatorna.
Citera
2021-07-31, 04:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HomelessG
Vart är den så kallade misshandelvideon på barzani? Mycket snack här inne. Kan nägon lägga upp den då?
Vad smart man måste va som misshandlar en torped. Tror dom hämnden kommer i form av en knytnäve då? Har svårt att tro det inträffat men som sagt upp med videon då annars är det bara bullshit

Ja de är jövligt mycket snack här inne…kan någon av alla här inne som vet allt lägga ut både bevis o rätt info om att hassan påstår shahin sköt genom hans bil?
Ne ledsen men ni kan inte för att det INTE HÄNT! Han försökte skaffa sig en snyft historia för o få hjälp med sitt skit…de fanns inga skotthål i bilen, han barn va inte med, ingen va med, de visa sig att han va själv..men Örebro kartellen 2.0 kanske har bevis för annat? Eller? Har ni de? Har ni bevis? För är de så vill se dom och säkert många fler i Flashback gänget 😁 tycker alla kan ta sig en funderare på att de finns jätte mycket bevis som säger massa saker om en person frågan är ju då att om shahin hade viljat samma varför finns de inget på han o alla dom andra? Ne kanske just för att döds hoten gick åt ena hållet bara…ledsen men Örebro kartellen2.0 fortsätt med eran maffia sak så kan ju vi alla andra som lever i vekligheten ta den…vi ses i svaret ni er era gangsters 😘
Citera
2021-07-31, 04:50
Medlem
Och dra in andras barn o försöka skjuta dom framför andras barn de får en ju bara att vilja kräkas tror många är med mig där…Örebro kartellen 2.0 hotar barn tror inte de står i hög kurs bland andra i den ”kriminella” världen…vem som helst kan va en gris men de finns ingen förutom Örebro kartellen som hotar o hänger ut barn..garanterat jävligt dåligt drag
Citera
2021-08-05, 16:02
Medlem
Någon som har bild på Selma? Ser hon bra ut?
Citera
2021-08-05, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HomelessG
Den dära selma är en riktig krigare som kör ingen kommentar genom en hel mordhäktning. Inte många 17 åriga brudar som klarar av det. Inte ens 30 åriga wannabe gangster killar klarar sånt.
Ja hon är ingen man vill bli ovän med ha ha ha. Hon är tuffare än 99% av männen i hela fucking världen
Citera
2021-08-05, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slisktorsk
Någon som har bild på Selma? Ser hon bra ut?

Tror att det finns i FUP:en om du orkar plöja den… åtminstone bilder från övervakningskameran vid bankomaten, men även passfoto om jag minns rätt.

Citat:
Delar av FUP:
Målnummer:Örebro TR B 4515-20 går att mejla TR för komplett FUP.

https://docdro.id/w6lRRsv
https://docdro.id/CLApn89
https://docdro.id/MJR9wEz
https://docdro.id/Fgyrzdq

Selm* Bräutig*m är fortsatt mest intressant för utredningen, hennes DNA hittas på brottsplatsen bl.a på en vitaminwell flaska samt en cykel som tillhör S.B. Enligt NA pekas hon ut som huvudMGM. Emma Kosi* är nya namnet som dyker upp.
Intressant att beställaren av mordet ej framgår i utredningen.
Det förekommer flera andra intressanta namn som Faro*, Haris V, Dania* osv...
Citera
2021-08-05, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krimprofessorn
Tror att det finns i FUP:en om du orkar plöja den… åtminstone bilder från övervakningskameran vid bankomaten, men även passfoto om jag minns rätt.
I första länken, Sida 25 finns det en tydlig bild på Selm*.
Citera
2021-08-06, 07:51
Medlem
grottmuttans avatar
Citat:
I första länken, Sida 25 finns det en tydlig bild på Selm*.
Ser ut som en transa. Förhöjt testo kan säkert vara en anledning till hennes problem.
Citera
2021-08-06, 22:50
Medlem
Citat:
Eftersom alla hans vänner är döda eller är på flykt så undrar jag om det finns bilder på Pär?

Varför ska du ha bilder på Pär för? Vad har han med den här tråden att göra?
Senast redigerad av vrag 2021-08-06 kl. 22:52.
Citera
2021-08-06, 22:55
Medlem
Någon som har koll? Ett återtagande av ett överklagande, innebär det per automatik att domarna ifrån tingsrätten vinner laga kraft, direkt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in