2021-07-29, 19:30
Medlem
Ful som stryk.
Citera
2021-07-29, 19:55
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruckUrban
Nej det gäller inte alla. Det gäller endel och Mia är en av dem. Det gör henne fortfarande värdelös som skådespelare.

Det gäller Sean Connery och Mikael Persbrandt också i vart fall.
Citera
2021-08-04, 11:47
Medlem
mjukmjukares avatar
Hörde, av en tillfällighet, Mia Skäringers nya (!) låt. Skriven tillsammans med bl a Molly Sandén.
Och det var minsann inget att skämmas över.
Om man gillar svensk softpop.

Fan. Säga vad man vill, men det finns ett mod i detta med att plötsligt börja sjunga, med ”viktiga” texter.
Hon blottar hela strupen.
Bara för pöbeln att hugga! Men hon gör det ändå. Bra eller dåligt? Modigt.

TV-Premiär med detta hos Tilde på fredag.

Citera
2021-08-04, 11:51
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Hörde, av en tillfällighet, Mia Skäringers nya (!) låt. Skriven tillsammans med bl a Molly Sandén.
Och det var minsann inget att skämmas över.
Om man gillar svensk softpop.

Fan. Säga vad man vill, men det finns ett mod i detta med att plötsligt börja sjunga, med ”viktiga” texter.
Hon blottar hela strupen.
Bara för pöbeln att hugga! Men hon gör det ändå. Bra eller dåligt? Modigt.

TV-Premiär med detta hos Tilde på fredag.

"Mod att plötsligt... viktiga texter..."

Det är väl det som hela Mias schtick går ut på? Att hon är modig och säger viktiga saker.
Citera
2021-08-04, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
"Mod att plötsligt... viktiga texter..."

Det är väl det som hela Mias schtick går ut på? Att hon är modig och säger viktiga saker.

Hon är modig och ger fingret åt samhällsnormer!

Från gp "För mig frågar låten: Vad är det vi hela tiden jagar efter i våra liv. Och varför. Varför är vi så öförmögna att se det vi har, nuet"

Låter som en högstadieelev som upptäckte filosofi typ igår, snacka om generisk dynga.
Citera
2021-08-04, 12:02
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bouncingwiththat44

Från gp "För mig frågar låten: Vad är det vi hela tiden jagar efter i våra liv. Och varför. Varför är vi så öförmögna att se det vi har, nuet"

Låter som en högstadieelev som upptäckte filosofi typ igår, snacka om generisk dynga.
Ja, det är fan inte värdigt att fråga sig när man är medelålders.
Citera
2021-08-04, 18:43
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:

Citat:

Vad med låten skaver tänker ni?

Citera
2021-08-04, 21:00
Medlem
Citat:

Självupptagna personer börjar ofta inte fråga sig större frågor förrän de är medelålders. Innan tänker de på sitt utseende och sin karriär typ.
Citera
2021-08-04, 21:09
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Vad med låten skaver tänker ni?

Jag har inte hört låten så den kan jag inte uttala mig. Däremot så kan jag uttala mig om huruvida Mia är "modig" och "säger viktiga saker".

Citat:
Ursprungligen postat av justina
Självupptagna personer börjar ofta inte fråga sig större frågor förrän de är medelålders. Innan tänker de på sitt utseende och sin karriär typ.
Fast det här är ju funderingar som till och med självupptagna nötter får i tonåren. När man är medelålders så bör man fan ha kommit fram till något.
Citera
2021-08-04, 23:34
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Jag har inte hört låten så den kan jag inte uttala mig. Däremot så kan jag uttala mig om huruvida Mia är "modig" och "säger viktiga saker".

Fast det här är ju funderingar som till och med självupptagna nötter får i tonåren. När man är medelålders så bör man fan ha kommit fram till något.

Ok. Du har inte hört låten och med det sagt, att du inget vet. Men är bestämd på förhand. (självklart, en bestämd uppfattning före; -så enkelt men så billigt)

Vidare.

Du, jag känner goda vänner som är både 65 & 75 och som ännu inte vet någonting om vad som är meningen med allt det här. Var glad åt din tvärsäkerhet.
Men pådyvla inte andra den.

Blott människa jag är, säger man.

Citera
2021-08-05, 01:31
Bannlyst
Såg lite på hennes show ”avig maria” som finns på Netflix.
Massa hjärndöda fula feta feminister i publiken som tycker det är kul att hon grisar och skojar om kvinnor och skönhetsideal, noll roligt.
Så får dom må bättre en stund och Mia Skäringer kan kassera ytterligare miljoner på sitt konto.
Kvinnor är verkligen helt blåsta.
Citera
2021-08-05, 01:49
Avslutad
Citat:

Hon e la tjock och ørkar inte banta.
Så då säger hon att det e gøtt å va tjock istället
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in