Citat:
Ursprungligen postat av
kubun
Så då är det alltså endast en röntgenundersökning som fattas för att kunna fastställa en definitiv diagnos som alla kan enas om. Vad bra om det låter sig göras. Kommer en sådan att företas inom den närmaste tiden?
Är det inte gjort en? Den som visar förträngningar i hjärnan och flera hjärninfarkter? Eller är den från första gången har fick diagnosen? Men som jag fattade var hjärnröntgen gjord efter Barrys utlåtande.
Citat:
Ursprungligen postat av
Q6
Absolut är det så att bara de har insyn i hur affären gick till.
Helt obegripligt att Majkgård , Lullmaa och Ulf skall vittna då de inte har någon insyn i hur affären verkligen gick till.
Rättvisa kan ju inte uppnås med deras gissande.
Majken ska väl vittna om hur Esbjörn betedde sig och mådde efter det att han sålt och om hur Ebba och anhang var på pensionatet och tjatade på Esbjörn. Lullmaa om hans förstående om ekonomi kanske och Ulf om vad han sagt till honom. Jag hade ju för mig att det var Ulf som körde honom till mötet med Ebba.
Ebba såg ju nu en gång till att det inte finns någon som var vid Esbjörns sida under affären. Så därifrån finns ingen att kalla.
Dock täckte hon ju upp för sig själv och hade vännina med sig. Hon är väll kallad som vittne?