Citat:
Ursprungligen postat av
kubun
Sådär ja, nu har jag precis pratat med Johann i telefon. Jag har missförstått eller om han sa fel. Det var planerat för en timme detta Teamsmöte. Det blev faktiskt aldrig uppkopplat.
Men så lägligt ett par minuter efter jag påpekade att det går att bevisa hur länge mötet varade!
Citat:
Ebbas advokat ringde upp Binninge före mötet och undrade över varför Esbjörn skulle ha en ledsagare med sig. Esbjörn ville av förståeliga skäl inte själv längre köra bil och Esbjörns ombud förklarade att Esbjörn behövde flickan vid sin sida för att känna sig trygg.
Binninges version, fortfarande inget märkligt, och jag antar, eftersom de ändå gick till mötet och Binninge satt och väntade att hon då inte sa att flickan inte får komma in?
Citat:
När väl Esbjörn o flickan kommer å vill in blir de redan vid dörren stoppad av advokaten som förvägrar henne tillträde till rummet. Därför det hetat att Esbjörn vände i dörren

Flickan ringde upp Johann och sa hon inte fick vara med och då rekommenderade Binninge Esbjörn att avbryta mötet som aldrig blev av och ja de vände i dörren.
Ah! Ok orsaken var? Är det inte märkligt att Karin inte upplyste Binninge om det när hon ringde honom och frågade om sällskapet?
Eftersom Advokaten inte upplyste Binninge om att ledsagaren inte fick komma in, antar jag att han anslutit till mötet och väntade på de andra? För det kan man också ta en printscreen på. Vore ju trevligt att få se, ger ju lite trovärdighet!
Det kan ju likaväl vara så att Binninge inte hade möjlighet att vara med och därför sa att de skulle avbryta det. Det är ju också en teori!