Citat:
Ursprungligen postat av
N.Armstark
Det troliga är att folk kallar dig dum för att dina inlägg är bevis för det. Man skriver inte att någon är okontaktbar annat än vid medvetslöshet, annars är man oanträffbar. Uppgifterna om att huset är oförsäkrat kommer från en skribent i tråden, om det är sant så är det en grov försummelse av Esbjörns fullmaktshavare som åtagit sig att sköta hans förehavanden. Det skulle kunna vara trolöshet mot huvudman om det kommer att orsaka honom extra kostnader. Hon har dessutom en generalfullmakt som gör att hon har hans medgivande att både teckna och avsluta hans försäkringar utan att fråga. Det är sådana felaktigheter i dina inlägg som visar att du är hemskt okunnig, i alla fall på gränsen till dum.
Det är troligare att folk kallar mig dum för att jag inte är det.
För att man faktiskt inte går runt och kallar varandra eller någon för dum i huvudet som vuxen människa.
Skriver man inte vad man vill här? Vad var det du skrev för ett par månader sedan? En diagnos på Esbjörn. Jag minns inte vad du sa, tre bokstäver. Någon diagnos åt schizofreni hållet.
Sluta idiotförklara mig, Det får som sagt bara dig själv att verka dum. Jag har haft fel på detaljer jag skrivet här. Men jag har då utan omsvep erkänt felet. Men mina inlägg är inte fyllda av okunskap och det vet du oxå.
Att Ebba inte gått att få tag i efter att Esbjörn skickat brevet har stått i Afronbladet eller Expressen och det vet du oxå.