2021-08-03, 20:35
Medlem
highfives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vekruset
Vi vet inget om vem som utger sig för att vara vad, och det finns ingen anledning att hetsa efter fler namngivna personer som finns i verkligheten, på lösa grunder.

Väldigt många trådsanningar, t ex att BO hade en gömma i skogen, kommer endast från intenog. Spekulationerna om att intenog har en stalker efter sig... kommer också från intenog.

Mordet på FL är brutalt och hemskt, och är den här trådens ämne. Inget annat.
Vi får hoppas intenog återkommer så får vi nog veta en del och om hon har någon indirekt koppling till avrättningen vid badplatsen.
Citera
2021-08-03, 20:44
Medlem
AbuserUsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ap0
Nej man har gömmor hos någon pensionär som bor på landet, som inte kan neka rara sofia att förvara lite saker i boden.

En spacklad pösmunk kommer o frågar om hon kan lägga lite saker hos en norrländsk gammal tant i dom skogarna. Nja på den!
Citera
2021-08-03, 20:48
Medlem
highfives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diskmaskinsmedel
Det här är så jävla absurt allt alltså.
Har pusslat lite nu med den andra förtalstråden om Eri* T*unholm och där framkommer ju att hans far är någon högt uppsatt snubbe inom försvarsmakten.
Kan det vara så att Eri* fått nys om något i Vidsel som han sedan spridit och allt bara skitit sig?
Spontant fattar jag ingenting av varför någon skulle vilja låtsas vara Eri* och förstöra så här mycket för honom, jag tror att det är en riktigt trasig människa vi har att göra med om man grottar ner sig i vad han varit med om.
Bara spontana tankar nu.
Kan ju vara så att FL fick kännedom om detta med vapendepån i Vidsel och övningen där via ET och eftersom hon hade fibblat med en skuld tidigare som hon hade till de skäggiga så skulle hon gottgöra dem och tipsade om hur de skulle ta sig in till Vidselbasen. Nu sket sig båda delarna och de skäggiga fick nog av henne. FL kände på sig att hon gjort bort sig och kände sig hotad till livet. Sen jobbar ET febrilt just nu för att kasta sken åt olika håll, men inte ang att det var han som tipsat FL om Vidsel.
Citera
2021-08-03, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av highfive
Kan ju vara så att FL fick kännedom om detta med vapendepån i Vidsel och övningen där via ET och eftersom hon hade fibblat med en skuld tidigare som hon hade till de skäggiga så skulle hon gottgöra dem och tipsade om hur de skulle ta sig in till Vidselbasen. Nu sket sig båda delarna och de skäggiga fick nog av henne. FL kände på sig att hon gjort bort sig och kände sig hotad till livet. Sen jobbar ET febrilt just nu för att kasta sken åt olika håll, men inte ang att det var han som tipsat FL om Vidsel.

Nu får ni väl ändå skärpa er. Ge fan i att dra in familjen eller försvarsmakten. Ingen svensk röjer sådant för några somalier.

Citat:
Det här är så jävla absurt allt alltså.
Har pusslat lite nu med den andra förtalstråden om Eri* T*unholm och där framkommer ju att hans far är någon högt uppsatt snubbe inom försvarsmakten.
Kan det vara så att Eri* fått nys om något i Vidsel som han sedan spridit och allt bara skitit sig?
Spontant fattar jag ingenting av varför någon skulle vilja låtsas vara Eri* och förstöra så här mycket för honom, jag tror att det är en riktigt trasig människa vi har att göra med om man grottar ner sig i vad han varit med om.
Bara spontana tankar nu.
Citera
2021-08-03, 21:02
Medlem
SvenBergmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intenog
Nu får ni väl ändå skärpa er. Ge fan i att dra in familjen eller försvarsmakten. Ingen svensk röjer sådant för några somalier.

Det kanske nån gör, speciellt om man är hotad till livet?
Citera
2021-08-03, 21:06
Medlem
Diskmaskinsmedels avatar
Citat:

Varför blir du så aggressiv mot mig men inte mot de som skriver allt möjligt skit om dig och din släkt i förtalstråden?

Jag maskade allt, har inte hängt ut någon släkting åt "dig".

Jag bara tänker det kan finnas mer här än vad du vill erkänna.
Citera
2021-08-03, 21:06
Medlem
C.B.G.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av highfive

Med all respekt känns detta resonemang som en aning tunt. Skäggisarna skulle alltså ha avrättat henne med allt vad det innebär av risker därför att dom själva misslyckades i Vidsel?
Citera
2021-08-03, 21:08
Medlem
Citat:

Hahaha... Vilken moralisk kompass från någon som vill att kompisen ska få sitta inne så att han därefter ska kunna råna kompisen på pengarna.
Citera
2021-08-03, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenBergman
Det kanske nån gör, speciellt om man är hotad till livet?

Äh lägg av. Frida hade inget intresse av sådana saker. Hon sålde lite droger men inte vapen. Hon förvarade lite grejer åt andra men hon var inte aktiv med att göra grova brott. Du har ingen koll och du verkar inte kunna henne. idiot.
Citera
2021-08-03, 21:12
Medlem
Citat:
Varför blir du så aggressiv mot mig men inte mot de som skriver allt möjligt skit om dig och din släkt i förtalstråden?

Jag maskade allt, har inte hängt ut någon släkting åt "dig".

Jag bara tänker det kan finnas mer här än vad du vill erkänna.

Frustrationen kommer väl krypande när hen inser hur mycket den arbetat i onödan för att få någon dödad och nu verkar bli avslöjad och misslyckas.

Och så pekar du dessutom på någon som hen vill skydda.
Citera
2021-08-03, 21:23
Medlem
Någon har verkligen lyckats med sitt uppsåt i den här tråden. Allt fokus på ET där han inte nog ens skulle ha nämnts under normala omständigheter. Moderaterna skulle vara glada om de hade haft dig som spinndoktor.
Citera
2021-08-03, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rojsagen
Gissar att dom är "MÖPar"
Jennifer Fridas kusin bor visst i Malmö- är kanske några andra du tänker på
men visst kan individer fr Malmö också vara inblandade.
Sådan härva-multikulturell mix-
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in