2021-08-03, 18:41
Medlem
Varför spara småkronor och beställa utomlands när man kan beställa inrikes och slippa tjafset med tull och riskera att åka dit för smuggling?[/quote]

För att det vart typ halva priset, med tullen. Sen är inte BPC olagligt. Så blir svårt att åka dit för smuggling. Plus att det inte fanns någon som kunde gå i god för de svenska alternativen.
Citera
2021-08-03, 19:24
Medlem
-Gustavssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kacbhsalf
Varför spara småkronor och beställa utomlands när man kan beställa inrikes och slippa tjafset med tull och riskera att åka dit för smuggling?

För att det vart typ halva priset, med tullen. Sen är inte BPC olagligt. Så blir svårt att åka dit för smuggling. Plus att det inte fanns någon som kunde gå i god för de svenska alternativen.[/quote]

All läkemedelsklassad preparat måste man ha godkänt recept på för att importera in till landet.

Finns en hel sjö med shoppar som har bra peptider.
Citera
2021-08-14, 05:22
Medlem
Hej, jag undrar om det är olagligt att föra in cerebrolysin från i första hand Ryssland men även från länder i Europa.
Citera
2021-08-16, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Gustavsson

Finns en hel sjö med shoppar som har bra peptider.

Finns det verkligen en sjö med svenska shoppar med bra peptider? Jag trollar inte utan är genuint nyfiken. Jag köper helst peptider där jag vet att någon har kört en mass spec så jag vet exakt vad som finns i produkten. Mitt problem med svenska shopparna är inte priset utan kvalitetskontroll. Tyvärr så är det med peptider lite som tillskott att man inte alltid får det utlovade produkten. Om jag har fel så förklara gärna för jag vill inget hellre än att beställa från Sverige!
Citera
2021-08-17, 20:02
Medlem
Jaggermeisters avatar
Är det någon som har provat någon myostatin hämmare eller typ Follistatin? Kan ni ge lite input?
Citera
2021-08-18, 12:48
Medlem
-Gustavssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storstigen
Finns det verkligen en sjö med svenska shoppar med bra peptider? Jag trollar inte utan är genuint nyfiken. Jag köper helst peptider där jag vet att någon har kört en mass spec så jag vet exakt vad som finns i produkten. Mitt problem med svenska shopparna är inte priset utan kvalitetskontroll. Tyvärr så är det med peptider lite som tillskott att man inte alltid får det utlovade produkten. Om jag har fel så förklara gärna för jag vill inget hellre än att beställa från Sverige!

Om du tvivlar på kvaliteten så kan du alltid skicka in på analys själv rätt simpelt och billigt.

Dem jag som kommer på nu på rak arm som har bra peptider är johnbon, nouveaux och biopeptide.
Citera
2021-08-31, 19:12
Medlem
norditropin som gått ut

Har ett gäng norditropin som gått ut för tre år sen. Mediciner brukar ju hålla sig lika effektiva åratal efter bäst före. Nån som vet eller testat ?

Fick akut diabetes sist jag använde det, på högre doser än jag tänker köra nu dock, men varit lite nojig. Fick åka till akuten med ett blodsocker på nästan 40 Normalt e väl 4-6
Citera
2021-09-03, 14:34
Medlem
Är det värt att använda peptider efter bäst före-datum? Närmare bestämt GHRP-2.
Citera
2021-09-27, 21:59
Medlem
Hej!
Skulle behöva lite svar på ett par frågor. Jag har för 3 veckor sedan dragit axeln ur led (Axelluxation) i en MMA match som doktorn sedan drog tillbaka.
Jag kör rehab 6 dagar i veckan och får nya övningar av fysioterapeut varje vecka. Min plan är att komma tillbaka inom ett par månader och köra fullt ut och kunna börja tävla igen. Jag får konstant höra hur mycket enklare det är att dra axeln ur led igen efter att det hänt en gång så jag har ett par frågor om Peptider.
Gör BPC-157 att ligament läker ihop starkare eller bara snabbare?
Finns det någon annan peptid som är bättre för min typ av skada?
Det har gått lite mer än 3 veckor sen skadan skedde, när är optimalt att börja?

Tack på förhand
Citera
2021-11-07, 13:03
Medlem
Har det hemma nu, är det värt att ta?
Citera
2021-11-08, 16:55
Medlem
torrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Natediaz
Har det hemma nu, är det värt att ta?

Tog det för lite mindre än ett år sedan, sålänge du inte utför någon sport som t.ex boxning, löpning eller simning. Där din prestation baseras på din kondition, anser jag inte det vara något som är värt att ta. Det enda jag märkte på 20mg varje dag var en stor förbättring på min kondition. Vilket var positivt för mig då jag springer mycket.

Mvh
Torran
Citera
2021-11-10, 01:55
Medlem
Funkar peptider som TB500 och BP157 på gamla skador också?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in