Citat:
Förstår jag dig rätt i det jag fetar?Är du så naiv så att du tror att folk enkom kommer ta skit utan att slå tillbaks, ja då förstår jag att du är vänster och tycker det är okey det som skett med Sverige förr, nu och i framtiden! Vänd andra kinden till, är det det du förespråkar, eller? Jag är självklart medveten om att jag är en del av polariseringen i detta ämne, men vad är alternativet, menar du? Att jag skall godta all dynga som ni spyr ur er? Jag förstår att du förespråkar detta för det skulle göra ert jobb mycket enklare! Varför är du med och skapar splittring?
Patetiskt!!!
Patetiskt!!!
Du/folk vill inte ta skit, vilken skit är det du då talar om?
I sak förstår jag om någon inte vill ta skit.
Du är en del av polariseringen och du använder medvetet falsk information för att kunna vara en del av polariseringen.
Vad är syftet med detta? Jag ser inte vad du eller någon annan har att vinna på att göra så?
Du vill inte godta all dynga som sprids, så därför måste du polarisera frågan. Vilken dynga är det du då talar om?
I sak förstår jag om någon inte vill godta dynga som sprids.
Jag vet inte om jag förespråkar att vända andra kinden till?
Det beror ju helt på vad det gäller.
Så länge man använder sakligt underbyggda argument tycker jag det är helt okej om man inte tycker lika och det är även okej om man tolkar fakta på lite olika vis om man kan förklara varför. Om du vill kalla detta (att tycka olika eller tolka olika) för att vara med och skapa splittring, ja då vill jag vara med och skapa splittring.
Däremot vill jag inte vara med och skapa splittring genom att använda falsk information bara för att få möjlighet att "klippa till" någon som inte tycker lika som jag.

Du är bara ett sorgligt exempel på hjärntvätt fungerar på brunhögern extra bra. Samt att du hatar naturligtvis en etablerade politiska högern. Di vill ha tuffa tag, eller hur. Något som passar den tuffe killen