2021-07-26, 18:35
Medlem
goofers avatar
Direkt efter sista sticket kör du hcg och kör fram till pct börjar (vanligtvis 3v)

Varannan eller var tredje dag med Hcg, dos efter plånbok men 500 var tredje dag är nog minimum.

Annars är det bra att köra lite hcg under kuren för att hindra bollarna att krympa.
Citera
2021-07-26, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Direkt efter sista sticket kör du hcg och kör fram till pct börjar (vanligtvis 3v)

Varannan eller var tredje dag med Hcg, dos efter plånbok men 500 var tredje dag är nog minimum.

Annars är det bra att köra lite hcg under kuren för att hindra bollarna att krympa.
+
Okej. Tack för hjälpen
Citera
2021-08-02, 12:49
Avslutad
Räcker min pct?

Har kört en mild testo e kur på totalt 9v. Körde 250mg/5ed under hela kuren och hoppade på 20mg nolva 2v efter sista sticket därav 50mg clomid 3v efter sista sticket..

Har totalt legat på 20mg nolva i 4v idag samt 50mg clomid 3v.
Mår kanonbra och har behållt det mesta från kuren men undrar ifall detta räcker för jag har haft lite små värk bakom ögonen idag och vet inte om jag törs äta med clomid!

Kan tillägga att kost, sömn och träning är väl balanserat med!

Tacksam för svar!
Citera
2021-08-02, 16:13
Medlem
Clomid Eller Nolva?

Snart är min kur slut. Körde Sustanon 0,75 i 6 veckor sen 0,75ml 2 gånger veckan i 6 veckor. Räcker Det med nolvadex Eller ska jag slänga in clomid? Tack
Citera
2021-08-02, 17:54
Medlem
Jango-fetts avatar
Clomid är dunder
Citera
2021-08-02, 18:51
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vindogg45
Snart är min kur slut. Körde Sustanon 0,75 i 6 veckor sen 0,75ml 2 gånger veckan i 6 veckor. Räcker Det med nolvadex Eller ska jag slänga in clomid? Tack
Du vet att Sustanon har en jävligt lång ester som du måste vänta ut innan ev pct.

Så frågan är när tänker du gå på och kura igen?

Om tanken är att kura snart igen så skit i PCT, du kan brygga med Hcg istället.

Har du tänkt vara av kör pct med nolva och clomid eller bara nolva.

Bäst blir det med hcg från sista testosticket fram till pct. Sustans långa ester gör att du bör vänta till minst 5e veckan innan pct börjar så att all testo hunnit nollas.
Citera
2021-08-02, 19:30
Medlem
Enclomphine är bättre än clomid.

Men nolva är bättre av båda ovan.
Citera
2021-08-02, 21:24
Medlem
-Gustavssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ironmike87
Har kört en mild testo e kur på totalt 9v. Körde 250mg/5ed under hela kuren och hoppade på 20mg nolva 2v efter sista sticket därav 50mg clomid 3v efter sista sticket..

Har totalt legat på 20mg nolva i 4v idag samt 50mg clomid 3v.
Mår kanonbra och har behållt det mesta från kuren men undrar ifall detta räcker för jag har haft lite små värk bakom ögonen idag och vet inte om jag törs äta med clomid!

Kan tillägga att kost, sömn och träning är väl balanserat med!

Tacksam för svar!

Det borde räcka ja.
Citera
2021-08-02, 21:46
Medlem
Citat:
Du vet att Sustanon har en jävligt lång ester som du måste vänta ut innan ev pct.

Så frågan är när tänker du gå på och kura igen?

Om tanken är att kura snart igen så skit i PCT, du kan brygga med Hcg istället.

Har du tänkt vara av kör pct med nolva och clomid eller bara nolva.

Bäst blir det med hcg från sista testosticket fram till pct. Sustans långa ester gör att du bör vänta till minst 5e veckan innan pct börjar så att all testo hunnit nollas.
Jag har Nolvadex hemma, men läste att clomid är bra också så tycker du jag borde köra Båda? Jag tänkte börja kura i December igen
Citera
2021-08-03, 01:08
Medlem
goofers avatar
Du kommer vara av i 3.5 månader men tetit i Sustanon kommer vara kvar länge i ditt system.
Det kommer bli en pct och sen ska du igång om några veckor igen.

Räkna med att du fortfarande är "on" en bra bit in i September.

Då är frågan om det är värt en hel pct?
Citera
2021-08-03, 08:27
Medlem
fnyrrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vindogg45
Jag har Nolvadex hemma, men läste att clomid är bra också så tycker du jag borde köra Båda? Jag tänkte börja kura i December igen

Synergin mellan clomid nolva är kanon enligt mig, jag har klart bättre återhämtning än nolva ensamt. Men vissa tål åkte clomid rent psykiskt, blir tydligen böliga. Inget jag känner av så kan inte yttra mig. Mina ögon har dock lite jobbigt med hög dos, blir rinniga. Nöjer mig med 25mg clomid.

Brukar köra typ såhär

Nolva 40 40 20 20 20
Clomid 50 25 25 25 25
Citera
2021-08-03, 09:44
Medlem
Citat:
Du kommer vara av i 3.5 månader men tetit i Sustanon kommer vara kvar länge i ditt system.
Det kommer bli en pct och sen ska du igång om några veckor igen.

Räkna med att du fortfarande är "on" en bra bit in i September.

Då är frågan om det är värt en hel pct?
Ja jag tänkte ändå PCT.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in