2014-10-21, 17:07
Medlem
Jag mår bra i övrigt, inte börjat med clomid O nolva än, ligger just nu på Hcg, tänkte köra 1000 ie e3d sista 15 dagarna. Känns inte som man gått av, ligger även på 50mg proviron ed.
Citera
2014-10-22, 20:24
Medlem
Är det inte så att HCG sätter igång kulorna och Testo-inject stänger av kulorna?

Då är det väl ganska logiskt att endast köra HCG efter kuren?
Citera
2014-10-22, 20:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av zombah
Är det inte så att HCG sätter igång kulorna och Testo-inject stänger av kulorna?

Då är det väl ganska logiskt att endast köra HCG efter kuren?

Om kulorna är instängda i en kolgruva när du kliver av så är det naturligtvis så att återhämtningen tar längre tid. Därför väljer man HCG under kuren fram till pct för att underlätta allt. 1000iu per vecka räcker gott.
Citera
2014-10-22, 21:26
Medlem
Någon som provat att "brygga" med hcg mellan kurer?
Citera
2014-10-22, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barapakman
Någon som provat att "brygga" med hcg mellan kurer?
https://www.youtube.com/watch?v=NkZcuPIIvjM
Citera
2014-10-23, 05:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zombah
https://www.youtube.com/watch?v=NkZcuPIIvjM

Just själva anledningen till att jag frågade
Citera
2014-10-26, 14:43
Medlem
Standard. Går av kuren som planerat och påbörjar pct, nu cirka 17 dagar in i pct har jag varit 'frisk' nog att träna 4-5 pass.
Direkt jag blir frisk igen blir jag förkyld igen dagen efter, mitt immunförsvar är nere på 0.
Ser hur muskler blir fett och min motivation går i backen minut efter minut. Fyfan.
Citera
2014-10-26, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LyingInADitch
Standard. Går av kuren som planerat och påbörjar pct, nu cirka 17 dagar in i pct har jag varit 'frisk' nog att träna 4-5 pass.
Direkt jag blir frisk igen blir jag förkyld igen dagen efter, mitt immunförsvar är nere på 0.
Ser hur muskler blir fett och min motivation går i backen minut efter minut. Fyfan.

Vad kör du för kur?
Citera
2014-10-29, 21:21
Medlem
PumpNs avatar
Hej där.

Polarn med noll koll var hos läkaren häromdagen för att kolla upp värden. Det enda han sa till mig var "fan mina värden är fett låga alltså". Han klev av sin kur för 5-8 månader sen (han har noll koll som sagt). Han låg på testo P i två månader bara. Körde lite Nolva huller och buller som pct.

Vad gör man när man har låga värden så här pass sent efter kur?

HCG?

Med vänlig hälsning
Citera
2014-10-29, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PumpN
Hej där.

Polarn med noll koll var hos läkaren häromdagen för att kolla upp värden. Det enda han sa till mig var "fan mina värden är fett låga alltså". Han klev av sin kur för 5-8 månader sen (han har noll koll som sagt). Han låg på testo P i två månader bara. Körde lite Nolva huller och buller som pct.

Vad gör man när man har låga värden så här pass sent efter kur?

HCG?

Med vänlig hälsning

Vore ju bra om du skrev vilka värden som var låga, samt vad de låg på.
Citera
2014-10-29, 21:41
Medlem
PumpNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gunnar.Hermansson
Vore ju bra om du skrev vilka värden som var låga, samt vad de låg på.

Det sa jag till honom men han ville att jag skriver här för att han inte orkar vänta 3 dagar för att få sitt konto aktiverat (...). Får återkomma.

"Alla värden var låga" sa han om det nu hjälper (jag är verkligen ingen expert)
Citera
2014-10-29, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PumpN
Det sa jag till honom men han ville att jag skriver här för att han inte orkar vänta 3 dagar för att få sitt konto aktiverat (...). Får återkomma.

"Alla värden var låga" sa han om det nu hjälper (jag är verkligen ingen expert)

Det säger som sagt ingenting. Be han återkomma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in