2021-08-02, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intenog
kommer sluta skriva här eftersom jag nu blivit hotad av att min stalkar tänker lägga ut inspelningar när jag golar ner kriminella. Självklart är det fejkade inspelningar bakom min rygg. Men jag får ta adjö av er alla. Mitt och Fridas hemliga ställe är röjt så nu måste jag sticka på en lång semester.

(FB) Ny förnedringsfilm i Stockholm sprids på sociala medier, svensk pojke förnedras!

bra du förtydligar det om förnedringen
det är bra att du velat bidra
Citera
2021-08-02, 17:04
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Tack.. Det känns ju inte som några gänguppgörelser direkt.

Tja... Denna detalj är bra att känna till också:

Citat:
Uppgifter: Polisen jagar Shottaz-medlem för mordet i Luleå

Bland annat letar man efter en gängmedlem från Stockholm. Mannen ska tillhöra det ökända gänget Shottaz från Rinkeby. Flera gängmedlemmar från Shottaz i Västerort ska ha varit på plats i Luleå och begått brott den senaste tiden, enligt Aftonbladets uppgifter.
Polisens utredare misstänker att gängmannen från Rinkeby var den som sköt kvinnan.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/WqG9kd/uppgifter-polisen-jagar-shottaz-medlem-for-mordet-i-lulea

Skytten misstänks vara en gängmedlem från Rinkeby.
Senast redigerad av -Info- 2021-08-02 kl. 17:24.
Citera
2021-08-02, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halt345
Kontot Intenog är ett troll och befinner sig inte, och har inte befunnit sig, i Luleå.

Också min uppfattning.
Citera
2021-08-02, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goldsrc
Vem tusen är intenog då om det inte är E.T.? Hur kan denna användaren ha kommit med så mycket information om detta fall så tidigt i denna tråd, som nu verkar stämma? E.T. bor ju granne med BO, så det känns ju verkligen som att intenog måste vara E.T.?!

Tråden handlar om mordet Frida Landin, inte om ett troll på Flashback.

Vad har signaturen du avser kommit med för information av värde tidigt som är verifierbar? När personen pekade ut en Simon Petterson som den gripne, vilket visade sig vara fel person? För att sedan berätta att han och den gripne är nära vänner (som han nyss fel-identifierat) som ska ha tagit med honom på en flygtur.

Nu senast hette det rent av att han och Frida hade ett hemligt ställe på Väddö i Norrtälje. De var inte bara grannar utan, tja vadå? Danne vet säkert…

Nej, ta en titt på den användarens inlägg i andra trådar för att bilda en uppfattning om tillförlitligheten i det som skrivs.
Citera
2021-08-02, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goldsrc
Vem tusen är intenog då om det inte är E.T.? Hur kan denna användaren ha kommit med så mycket information om detta fall så tidigt i denna tråd, som nu verkar stämma? E.T. bor ju granne med BO, så det känns ju verkligen som att intenog måste vara E.T.?!

Intenog är ett trollkonto som har publicerat massa lögner i den här tråden för att hämnas på "ET". Hoppas att tråden kan få handla om mordet i Luleå som det var meningen att den skulle handla om. Folk har behov av att diskutera mordet. Utan troll som sprider falska uppgifter.
Citera
2021-08-02, 17:13
Medlem
Castafiores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KazimirMalevitj
Också min uppfattning.

Fast det är ett mycket obehagligt troll, dvs att komma in och direkt utpeka namn på unga personer som går att hitta på Eniro i trådar relaterade till grov brottslighet och extremt allvarliga händelser där människor har mist livet.
Citera
2021-08-02, 17:17
Medlem
Pantone297Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SS70
https://samnytt.se/hitlerdyrkande-islamist-torterade-tillfangataget-par-med-svard-tvingades-dra-tillbaka-valdtaktsanmal an/
Det här blir bara sjukare och sjukare…hur fan lyckas pojkfan umgås med såna här jävla kräk???
Citera
2021-08-02, 17:20
Medlem
Pantone297Cs avatar
Citat:
Intenog är ett trollkonto som har publicerat massa lögner i den här tråden för att hämnas på "ET". Hoppas att tråden kan få handla om mordet i Luleå som det var meningen att den skulle handla om. Folk har behov av att diskutera mordet. Utan troll som sprider falska uppgifter.
Ok…visst, säger du det så säkert i ditt andra inlägg så tror vi ju naturligtvis dig till 100%
Citera
2021-08-02, 17:39
Medlem
Citat:

Just så.

Frida Landin har varit ihop med flera kriminella somalier. En av dem är Abdigani Ali Korod som dömts för en lång rad rån bland annat. Utöver de domar jag redan redovisat kan ni se ytterligare två här:

https://docdro.id/OVF9zoQ
https://docdro.id/A12PsEd

Abdigani Korod ska enligt uppgifter vara vän med personer inom Shottaz, men det gäller även Aden Jama Ibrahim som Frida också ska ha haft ett förhållande med.

Är det någon som vet mer om dem?
Citera
2021-08-02, 17:39
Medlem
mastarns avatar
Citat:

Precis sedan verkar den som skriver ha lite info om fallet men motivet är att sätta ditt Eri* och Dann* som hämnd för detta (FB) Ny förnedringsfilm i Stockholm sprids på sociala medier, svensk pojke förnedras!

Så allt om danne är nog bara nys
Citera
2021-08-02, 17:40
Medlem
Är SV(W?) fortfarande den enda häktade?
Citera
2021-08-02, 17:45
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Castafiore
Fast det är ett mycket obehagligt troll, dvs att komma in och direkt utpeka namn på unga personer som går att hitta på Eniro i trådar relaterade till grov brottslighet och extremt allvarliga händelser där människor har mist livet.

Jo, men om dessa unga utpekade personer är inblandade i i grov brottslighet är det väl OK?

"Relaterade till grov brottslighet?" Är dom det eller är det påhitt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in