2021-08-01, 15:46
Avslutad
Nu är jag inte bisexuell utan homosexuell, men jag kan relatera till det du skriver. Jag är kanske inte homofob i ordets rätta bemärkelse, men jag har oerhört svårt för vissa saker i "min" värld. Ta till exempel Pride, det är inget för mig. Jag har svårt för "feminina" killar, det känns bara tillgjort. Har också oerhört svårt för att man ska rösta eller vara på ett speciellt sätt bara för att man är homo. För att inte tala om de här eviga flosklerna om att alla är lika värda; i gayvärlden är man inte tolerant mot dem som inte hakar på det här med allas lika värde (så länge det gäller åt ena hållet), och jag har också svårt för det, att man liksom bara ska vara oss gaymänniskor till lags hela tiden men många av oss är inte det tillbaka på resten av samhället. Så om det gör mig till homofob, tja, då kanske jag är det trots allt.
Citera
2021-08-01, 16:13
Avslutad
Svaret är nog att som bs kvinna är det fullt möjligt att också vara homofob. Kvinnor känner som bekant inget som helst behov av att vara konsekventa eftersom de går på känslor.
Känns det bra för mig när jag som kvinna lapar skäggkopp så är det bra och vackert. Känns det obra för mig när du som man trycker in din penis i anus på andra män så är det fel och vidrigt. Inga problem.
Citera
2021-08-01, 17:38
Medlem
Hur media lyckades skapa så mycket bisexuella:

1. Få kvinnorna upprörda över män , genom att konsekvent ha negativ propaganda mot män , kvinnor får även svårt att accptera gay-män och kan bli homofober.

2. Propagera för lesbiskhet som en lösning på problem.

3. Få kvinnor att utöva lesbisk sex , det blir som de skriver ett kontrakt att motarbeta män och även pojkar. Kan efter det knappt ha relationer med män ,möjligtvis någon kortare fast det slutar i skilsmässa i de allra flest fall.

Konsekvenser:

1. Kvinnor blir allt sämre att uppfostra pojkar och de som är bisexuella borde avstå.

2. Män känner sig allt mindre uppskattade ,en ung man vittna om att unga flickor är inte alls intresserade av dem utan de flesta är mer intresserade av andra flickor sexuellt. Det är troligtvis
fler än 15 % som är bisexuella omkring 40% av unga kvinnor i USA.

"Further, 54 percent of women and 33 percent of men with lesbian parents reported having a same-sex sexual experience between the ages of 17 and 25, compared to 38 percent of women and 9 percent of men in the NSFG group."

https://www.nbcnews.com/feature/nbc-out/adult-children-lesbian-parents-less-likely-identify-straight-study-finds-n989976

Detta leder till fler så kallade Incels män som aldrig får någon som helst uppskattning från kvinnor.

Naturligtvis har dessa lättare utveckla depressioner , för deras skull måste vi öka andelen kvinnor , det finns fortfarande kvinnor som är intresserade av män även om andelen minskar , men ökar vi mängden kvinnor så blir yngre pojkar mer uppmärksammade.

Vi kommer troligtvis få fler självmord och drog-död och vi måste vidta åtgärder direkt för att öka andelen kvinnor. Alla borde delta. Då kan vi få ner dödstalen.
Citera
2021-08-01, 17:45
Medlem
Varför?
Feminina bögar håller ofta på med Mello, maskerad och teater. Folk som är teatrala i sin stil vill jag inte ha i närheten. Samma med bimbos. Göra sig icke besvär.
Citera
2021-08-01, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xanaxbby
Ångesten/depressionen kom först

Det kanske var den som förde dig in i att både gilla killar och tjejer? Eller vad tror du själv?

Själv har jag varit bi sedan barnsben. Blev kär i både flickor och pojkar. Trodde alla blev det. I tonåren insåg jag att det inte var så, att de flesta blir kära i någon av motsatt kön. Men jag tände då på både flickor och pojkar. Till slut fick jag en term på det hela, "jaha, så det kallas bisexuell, jaja" blev min reaktion. Jag har därefter haft förhållanden med både kvinnor och män. För min del är det en lika naturlig del av vem jag är, som min ögonfärg är för mig. SÅ jag har inte ens kommit ut ur någon "garderob", folk har fått fatta det ändå när jag har haft förhållanden med folk av både samma kön som mig själv och folk av motsatt kön. Inget att göra någon affär av. Men jag har fått erfara homofobi de gånger jag har varit tillsammans med någon av samma kön som mig själv. Inget vidare. Mitt senaste (och längsta förhållande) var dock med en person som är av motsatt kön som mig själv. Vi har barn ihop.
Citera
2021-08-01, 22:13
Avslutad
De flesta bögar äcklas ju av lebbsex så jag har svårt att se du TS är homofob bara för det.

Jag är homo och trots det tycker jag heterosex är vackrare. Kollar bara på heteroporr. Har svårt för lösaktiga transvestiter och okräsna "hetero"män som knullar dem och sen hoppar i säng med ovetande tjejer och utsätter dem för diverse könssjukdomar. Usch.
Citera
2021-08-02, 02:00
Medlem
OffensiveDopeMans avatar
Du har startar självmordstrådar.....
Jag hade rätt
Homosexualitet och lesbianism är psykiska sjukdomar som pedofili, zoofili och schizofreni etc....
Citera
2021-08-02, 04:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Natalz2
Svaret är nog att som bs kvinna är det fullt möjligt att också vara homofob. Kvinnor känner som bekant inget som helst behov av att vara konsekventa eftersom de går på känslor.
Känns det bra för mig när jag som kvinna lapar skäggkopp så är det bra och vackert. Känns det obra för mig när du som man trycker in din penis i anus på andra män så är det fel och vidrigt. Inga problem.

Precis det är känslor som styr och det är inget som man lätt ändra har man skaffat sig en känsla så är den oftast kvar.

De som är bisexuella och lesbiska har som första steg i att anta identiteten ,att det sker en sänkning av gillandet av män. Detta kan ske plötsligt eller under en längre tid. Män är ansvarig på så sätt att de gör kvinnor inte gilla män. Fast media och skolan förstärker kvinnors ogillande.

Känslor hänger sen med i allt man gör: i yrkeslivet , i politiken och familjen.

HBTQ kvinnor röstar mest på partier som inte gillar män så mycket vilket är MP och V. De gillar inte tanken på att män och kvinnor är ihop så de hatar allt som är konservativt eftersom de har en positiv syn på att kvinnor och män gillar varandra.

Jag tror ofta att HBTQ kvinnor ogillar bögar mer än andra kvinnor ,fast de kan inte visa det , och därför får de låssas när de umgås med bögar. Man har en känsla men man kan inte visa den eftersom den inte passar in riktigt.

I familjen vet vi att barnen i HBTQ familjer dubbelt så ofta blir deprimerade , detta kommer från en katolsk undersökning. Kritiker tror inte på denna undersökning , men det är den enda undersökning som är hederlig , de andra undersökningarna som görs bygger på vad HBTQ kvinnor tycker. Alltså även i familjen har HBTQ kvinnorna kvar sina känslor av ogillande för män och pojkar och de måste låssas inför barnen hur de känner. Barnen känner omedvetet att föräldrarna inte har något äkta gillande för dem och blir negativt påverkade.

https://www.cnsnews.com/news/article/emily-blatter/study-children-same-sex-parents-twice-likely-be-depressed

Vad jag tror är bäst är att HBTQ kvinnorna undviker män så mycket som möjligt:

1. Skaffa inga pojkar och försök inte ha relationer med män ,båda fungerar dåligt ,åtminstone borde mannen vara medveten om att kvinnan är HBTQ och inte har så mycket kärlek för män och inte kan räkna med att relationen ska bli långvarig.

2. Jobba inte med mycket män , det kommer vara extremt ansträngande och HBTQ kvinnan blir ofta utbränd av detta.

3. Det som borde styra HBTQ kvinnan är att det är så lite män som möjligt i landet , hennes logik borde säga detta , men hon hatar vita män mer än andra så hon är för invandring av män från tredje världen. Kanske mest av alla kvinnor i landet.
Senast redigerad av Prepper 2021-08-02 kl. 04:31.
Citera
2021-08-02, 05:28
Medlem
F.Hansens avatar
Är inte de flesta homofober homo eller bisexuella?

We despise most in others what we hate in ourselves.
Citera
2021-08-02, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xanaxbby
Var främst inne på flashback för starta en helt annan tråd, men kom tänka på detta nu och kan inte låta bli att fråga:

Kan man vara bisexuell och homofob samtidigt?

Jag är en tjej som är bisexuell, i guess? Har aldrig blivit kär i en tjej (och tror aldrig jag kommer bli det heller) men haft sex med många tjejer (pullat, slickat, saxat osvosv)

Det är dock inget jag kommer komma ut med till familjen/släkten, då dom flesta är ryssar och med homofobiska värderingar, tyvärr

Men saken är att jag tycker det är sexigt och tänder på tjejer och lebbporr, men samtidigt så förstår jag inte tanken av att vara tillsammans med en annan kvinna? Och jag tycker inte att man ska få adoptera barn som homosexuella föräldrar heller, med risk att barnet kan bli mobbad och sånt med

Men mest av allt och konstigaste av allt: jag äcklas av bögsex. Jag har några bögkompisar, men dom beter sig maskulint för övrigt. Jag hade aldrig kunnat klara av att vara vän med en bög som beter sig feminint.. kan inte sätta ord på varför.. bara stör mig och äcklas

Är jag sjuk i huvudet eller är det möjligt att fler har samma tankesätt som mig?
Såklart att du i tonåren kom att känna en dragning till tjejer och killar, då ens hormoner i kroppen börjar utvecklas samtidigt som man börjar vakna till liv när det kommer till spänning och sexualitet.
Man behöver aldrig välja någon form av "läggning" utan följa sitt hjärta och sina sexuellatankar utan att blanda in hat eller negativa känslor i det hela.
Tror livet handlar om att leva sitt liv, må bra i sig själv istället för att fokusera på vad andra blir kära i eller håller på med i sängen.
Gillar man det inte då behöver man inte lägga energi på det.
Livet är kort och enligt mig till för att levas så som man själv vill ha det, ibland måste man säga byebye till personer runt omkring som kommer med negativa inställningar eller nedvärderar.
Att ha sex med kvinnor är 10000000% ggr bättre än med män, det säger de flesta oavsett om man definierar sig som gay eller inte.

Njut och lev ditt liv utan andras värderingar eller åsikter!
Citera
2021-08-02, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OffensiveDopeMan
Du har startar självmordstrådar.....
Jag hade rätt
Homosexualitet och lesbianism är psykiska sjukdomar som pedofili, zoofili och schizofreni etc....

Det är ingen mental sjukdom ,men det är en följd av att personen kommer i någon slags konflikt som påverkar henne negativt. 40 % av bisexuella har depression och så gott som 100% av dessa har blivit fiende till män. Det rör sig om någon slags konflikt med män att hon börjar hata dem

Därav så röstar de på partier som är fientliga mot män , de vill ofta helt enkelt helt förstöra män ,känslomässigt ,inte så mycket i praktiken. Hon kan ju inte gå ut och slå män så hon riktar in sig på politik och utbildning. I utbildning utbildar hon kvinnor att ogilla män , speciellt i USA. Det är inte bra att ha en flicka på en liberal skola eftersom hon kommer utbildas till att hata män.

Därav borde alla förstå att skapa skolor utan de lärare som försöker indoktrinera kvinnor ogilla män.
Fast det är en kamp eftersom dessa kvinnor blir fler. Det största hoppet är att konservativa skaffar fler barn medans vänsterliberala som inte står ut med män skaffar 0,9 barn per kvinna. Det är en kamp mellan hur mycket de liberala kvinnorna kommer förstöra och hur mycket kvinnor som kan behållas mentalt friska.

Om en bisexuell fortsätter ha sex med kvinnor kommer hon knappast hitta en väg tillbaka ur sin depression. Om en bisexuell skulle vilja bli frisk , sluta med att titta på porr och ha sex med kvinnor.

Sluta rösta på partier som är fientliga mot män och visa allvar med att du inte hatar män , om de fortsätter rösta på vänstern visar det att de inte kommit ur sitt manshat. Det är svårt komma ur hat.
Så man måste verkligen ha viljestyrkan att göra det.
Citera
2021-08-02, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monsteria
Såklart att du i tonåren kom att känna en dragning till tjejer och killar, då ens hormoner i kroppen börjar utvecklas samtidigt som man börjar vakna till liv när det kommer till spänning och sexualitet.
Man behöver aldrig välja någon form av "läggning" utan följa sitt hjärta och sina sexuellatankar utan att blanda in hat eller negativa känslor i det hela.
Tror livet handlar om att leva sitt liv, må bra i sig själv istället för att fokusera på vad andra blir kära i eller håller på med i sängen.
Gillar man det inte då behöver man inte lägga energi på det.
Livet är kort och enligt mig till för att levas så som man själv vill ha det, ibland måste man säga byebye till personer runt omkring som kommer med negativa inställningar eller nedvärderar.
Att ha sex med kvinnor är 10000000% ggr bättre än med män, det säger de flesta oavsett om man definierar sig som gay eller inte.

Njut och lev ditt liv utan andras värderingar eller åsikter!

Ja vill man ha mentala sjukdomar är det bättre. Är du helt immun mot fakta.

Titta på dessa statistiker.

https://www.mentalhelp.net/mental-health-in-the-lgbt-community/

Är det verkligen värt att ge efter för dina hatkänslor och orsaka att en massa kvinnor hamnar i depression ,som de sen inte kan komma ur. Vara sjuka hela livet inte kunna ha barn eller sköta ett jobb , vara samhället till last , kanske sluta som drogmissbrukare.

Du är kvinnors värsta fiende.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in