Citat:
Ursprungligen postat av
Natalz2
Svaret är nog att som bs kvinna är det fullt möjligt att också vara homofob. Kvinnor känner som bekant inget som helst behov av att vara konsekventa eftersom de går på känslor.
Känns det bra för mig när jag som kvinna lapar skäggkopp så är det bra och vackert. Känns det obra för mig när du som man trycker in din penis i anus på andra män så är det fel och vidrigt. Inga problem.
Precis det är känslor som styr och det är inget som man lätt ändra har man skaffat sig en känsla så är den oftast kvar.
De som är bisexuella och lesbiska har som första steg i att anta identiteten ,att det sker en sänkning av gillandet av män. Detta kan ske plötsligt eller under en längre tid. Män är ansvarig på så sätt att de gör kvinnor inte gilla män. Fast media och skolan förstärker kvinnors ogillande.
Känslor hänger sen med i allt man gör: i yrkeslivet , i politiken och familjen.
HBTQ kvinnor röstar mest på partier som inte gillar män så mycket vilket är MP och V. De gillar inte tanken på att män och kvinnor är ihop så de hatar allt som är konservativt eftersom de har en positiv syn på att kvinnor och män gillar varandra.
Jag tror ofta att HBTQ kvinnor ogillar bögar mer än andra kvinnor ,fast de kan inte visa det , och därför får de låssas när de umgås med bögar. Man har en känsla men man kan inte visa den eftersom den inte passar in riktigt.
I familjen vet vi att barnen i HBTQ familjer dubbelt så ofta blir deprimerade , detta kommer från en katolsk undersökning. Kritiker tror inte på denna undersökning , men det är den enda undersökning som är hederlig , de andra undersökningarna som görs bygger på vad HBTQ kvinnor tycker. Alltså även i familjen har HBTQ kvinnorna kvar sina känslor av ogillande för män och pojkar och de måste låssas inför barnen hur de känner. Barnen känner omedvetet att föräldrarna inte har något äkta gillande för dem och blir negativt påverkade.
https://www.cnsnews.com/news/article/emily-blatter/study-children-same-sex-parents-twice-likely-be-depressed
Vad jag tror är bäst är att HBTQ kvinnorna undviker män så mycket som möjligt:
1. Skaffa inga pojkar och försök inte ha relationer med män ,båda fungerar dåligt ,åtminstone borde mannen vara medveten om att kvinnan är HBTQ och inte har så mycket kärlek för män och inte kan räkna med att relationen ska bli långvarig.
2. Jobba inte med mycket män , det kommer vara extremt ansträngande och HBTQ kvinnan blir ofta utbränd av detta.
3. Det som borde styra HBTQ kvinnan är att det är så lite män som möjligt i landet , hennes logik borde säga detta , men hon hatar vita män mer än andra så hon är för invandring av män från tredje världen. Kanske mest av alla kvinnor i landet.