2021-08-02, 00:01
Medlem
Flexarn10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Socialdemokrat1990
Tänker du på Z?

Jag väljer att inte skriva varken initialerna eller maska.
Citera
2021-08-02, 00:01
Medlem
Krickedixans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av missy123
Ja sen kom ju mer fram på expressen som han sagt tidigare..var det inte han som började prata om Rinkeby först också? Eller minns jag fel?

Han brukar ha koll på saker som händer.
Brukar se inlägg från honom i andra trådar som varit intressanta. Många rinkebytrådar.
Många tror han trollar men jag tror inte det.
Han är kanske inte helt 100 om han drogar och kanske skriver saker utan att tänka klart som här.
Citera
2021-08-02, 00:02
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av highfive
Och där har vi nog SW. Han hämtade henne, skjutsade henne till stranden nedanför Tuna. Sen anslöt en till två bilar till. Sen om de tvingade SW att skjuta också är jag tveksam till, men han var nog i närheten av BO. Sen fick han nog vara en stund med henne innan de andra kom.

Den MGM som alla kallar SW heter SV (enkelt V) i vart fall i domstolsprotokollen.
Citera
2021-08-02, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shadow1987
Vad jag fått höra så hade han samröre med något nätverk, på så vis han fick tag i större mängder som skickades upp hit till hans "grupp grabbar" som såldes av dom här uppe

Han stal det från en skuff för han visste att dom hade det. I Luleå.

Nog med ot
Citera
2021-08-02, 00:10
Medlem
JustLikeMoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krickedixan
Han brukar ha koll på saker som händer.
Brukar se inlägg från honom i andra trådar som varit intressanta. Många rinkebytrådar.
Många tror han trollar men jag tror inte det.
Han är kanske inte helt 100 om han drogar och kanske skriver saker utan att tänka klart som här.
Han kan nog ha större koll än många tror, för han blev haffad med rätt stora mängder tjack nere i Stockholm nyligen. Så möjligt att han också är iblandad i vissa affärer, kanske t.om hade snott det hos grannen, vem vet med dessa pundare

Sorry för offtopic, det är inte honom det ska handla om i den här tråden, även om hans närvaro kanske inte är helt betydelselös heller.
Citera
2021-08-02, 00:12
Medlem
Somalierna, ja alla dom här shottaz, dödspatrullen och vad mer dom där smala små svarta killarna kallas har ingenting med narkotikamarknaden att göra här, dom får deala på gatunivå med sina handväskor eftersom vi har redan ett par grupper som dessutom delat upp marknaden mellan varandra. Den stora gruppen utav dom har redan gjort sig av med ett gäng som försökte på ormberget men låter dom andra köra för alla dom grupperna känner varandra. Dom har olika kundkretser och håller sina egna kunder och allt funkar. Två kör ladd och sen ett par på fult. Sen på gatunivå har jag sämre koll. Men shottaz kan inte konkurrera in med dom stora utan krig. Det är inte ha iallafall
Citera
2021-08-02, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustLikeMoney
Han kan nog ha större koll än många tror, för han blev haffad med rätt stora mängder tjack nere i Stockholm nyligen. Så möjligt att han också är iblandad i vissa affärer, kanske t.om hade snott det hos grannen, vem vet med dessa pundare

Sorry för offtopic, det är inte honom det ska handla om i den här tråden, även om hans närvaro kanske inte är helt betydelselös heller.

Jag är nästan 100 på att Intenog-kontot är ett bluffkonto för att jävlas med någon man inte gillar.
Dock jävligt dumt då det kan sluta rätt illa.
Citera
2021-08-02, 00:18
Medlem
Låter som det kan bli stökigt i Luleå med alla dessa gängmedlemmar från södra Sverige.
Citera
2021-08-02, 00:19
Medlem
Krickedixans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av highfive
Och där har vi nog SW. Han hämtade henne, skjutsade henne till stranden nedanför Tuna. Sen anslöt en till två bilar till. Sen om de tvingade SW att skjuta också är jag tveksam till, men han var nog i närheten av BO. Sen fick han nog vara en stund med henne innan de andra kom.

Det kan ju till och med vara så att han inte förstod vad de skulle göra med henne utan var bara chaffis och var otroligt pressad pga pengarna som det verkar som hon gömt eller behållit själv
Citera
2021-08-02, 00:20
Medlem
JustLikeMoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Socialdemokrat1990
Jag är nästan 100 på att Intenog-kontot är ett bluffkonto för att jävlas med någon man inte gillar.
Dock jävligt dumt då det kan sluta rätt illa.
Du kan ha rätt, för han verkar vara en starkt ogillad person. Men samtidigt har jag svårt att se hur den bilden som dök upp skulle varit fejkad. Men men, jag tror inte vi ska gräva mer i saken.
Citera
2021-08-02, 00:22
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av at0m3n
För att man inte är lika organiserade som Jugge Maffian var samt MC gängen före deras tid...Många vapen i omlopp som fienden säljer direkt från Balkan så muslimerna kan ta död på varandra.

Det var ungefär det jag menade. Så länge man inte är organiserade och territorierna fördelade finns det utrymme för krig, både i Stockholm och Luleå.
Citera
2021-08-02, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krickedixan
Det kan ju till och med vara så att han inte förstod vad de skulle göra med henne utan var bara chaffis och var otroligt pressad pga pengarna som det verkar som hon gömt eller behållit själv

Tror nog att när det dyker upp ett par somaliska pirater bakom dörren och säger ring X och bestäm träff, du kör, så har en småkriminell wannabe från landsorten inte så mycket att säga emot.

Han trodde säkert han kommit upp sig i smöret som fick hänga med kända gängkriminella, men han är varken från Somalia, kusin eller släkt eller något annat så när det kommer till kritan är han ett verktyg.

Tror detta bör bli en lärdom för kriminella i Luleå: Hur coola ni än känner er så kommer ni aldrig respekteras, accepteras eller betyda ett skit för gäng som bygger på somalisk bakgrund.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in