2021-08-01, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shadow1987
(FB) Luleå; Sonen stal 5 kilo hasch - moder utpressad på 500 000 kr

Snubben som vart bestulen på dessa 5 KG är från Luleå men bodde tiden för ögonblicket i någon förort i Stockholm och var medlem i något nätverk där, undra om han har någon koppling till det som händer nu. Han tog då upp stora mängder under lång tid förut

Är du helt jävla dum i huvudet? Han var inte med något jävla nätverk? Alltså hela den här tråden är det bästa jag varit med om 😂 enda ”nätverket” han varit med i är en grupp grabbar från samma del av Luleå.
Citera
2021-08-01, 23:41
Medlem
Jag tror seriöst Shottaz gjort en felbedömning här. Luleå är inte Rinkeby.
Ett medelklassområde med många äldre är inte heller Rinkeby.

Det kommer finnas vittnen och många av svenska småbusarna som varit insyltade i detta kommer spricka under pressen. Det kommer snackas.
Dessutom är det ju i kriminella sammanhang gröngölingar man gett sig i slag med. Dessa kommer ha lämnat så jävla mycket digitala spår, chattar and what not efter sig.

För guds skull, SW har en bostadsrätt och har licens för skärmflyg.
Citera
2021-08-01, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Ännu märkligare är hur dom kunde veta var kvinnan befann sig och att det var just hon
Det är väl där en goware som har pratats om kommer in?
Citera
2021-08-01, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jimmychrist
Låter ju helt barockt att medlemmar ur ett stockholmsnätverk åker 90 mil för att avrätta en ung kvinna

Dom har lägenheter på Hertsön och Porsön.
Citera
2021-08-01, 23:43
Medlem
Är det Y som styr och ställer från Häktet?

Har vi en mgm?
Citera
2021-08-01, 23:43
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oilslick
Bilden är redan borta från Anonfiles.
Han outade sig själv, klumpigt nog.
Jag hoppas vi får se honom i tråden snart.

Då är det "goware" kvar, vad kan menas med det?
Felstavat bra. Goware finns inte på stockholmska.
Citera
2021-08-01, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psalm169
150 grammet. 1000 en 10a

250-300 har jag hört men jag ber personen kamma sig om han säger någon sådan summa men verkar som folk betalar överpris?
Okej du är andra personen som bekräftar låga priser, visste inte att Luleå blivit en tjackstad.
Citera
2021-08-01, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psalm169
Är du helt jävla dum i huvudet? Han var inte med något jävla nätverk? Alltså hela den här tråden är det bästa jag varit med om 😂 enda ”nätverket” han varit med i är en grupp grabbar från samma del av Luleå.

Vad jag fått höra så hade han samröre med något nätverk, på så vis han fick tag i större mängder som skickades upp hit till hans "grupp grabbar" som såldes av dom här uppe
Citera
2021-08-01, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oilslick
Då är det "goware" kvar, vad kan menas med det?

Det är goare som menas. Det uttalas likt "goware". Så, nu kan vi släppa den diskussionen.
Citera
2021-08-01, 23:46
Medlem
Flexarn10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Ännu märkligare är hur dom kunde veta var kvinnan befann sig och att det var just hon

Dom har ju bott hos henne och säkert gjort affärer som inte skattas
Citera
2021-08-01, 23:47
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimmychrist
Låter ju helt barockt att medlemmar ur ett stockholmsnätverk åker 90 mil för att avrätta en ung kvinna
Första artikeln på Expressen och Aftonbladet uppe just nu ger dig bättre inblick.
Shottaz har hängt i Luleå senaste åren.
Flera av både Stockholms Malmö och Göteborg gänget samarbetar i olika grupperingar, och förser mindre orter med röka och andra droger.
Citera
2021-08-01, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustLikeMoney
Ante fick iaf en fin blomma och sista hälsning på begravningen av dem (uppe till vänster). https://ibb.co/px2RNZ5

Precis Ante var kompis med dom. Han blev inte bad standing.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in