Citat:
Ursprungligen postat av
TatueradeSnutkukar
Ingen fara!
Jag behöver inte säga ett skvatt. Om bevisen kommer, så kommer de.
Jag tror på Augusti 14. Vi får se helt enkelt.
Däremot, har det visat sig att ALLA (inklusive, och kanske allra mest, demokrater) har uttryckt oro ang Dominion.
Det är sjukt.
Levererar du maskiner för rösträkning ska du hållas tight. Det finns många problem som kan uppstå. Att vara orolig och uttrycka denna oro betyder inte att man har rätt utan att man är försiktig som sig bör.
Om Dominion flippade röster, som många här inne tror, hur tänker du kring det att omräkningarna som skett för hand i flera olika stater överanstämmer med valresultatet (+/- den vanliga felmarginalen som vi sett i andra omräkningar tidigare)? Röstsedlarna förvaras efter valet i bankvalv med rejäla säkerhetsanordningar kring sig, visserligen olika för varje stat men det är knappast rimligt att tro att det smusslats in hundratusentals valsedlar efter valet i flera olika stater utan att någon märkt detta.
Helt ärligt hade jag som inte tror det skett något valfusk haft svårare att argumentera för detta om folk här inne släppte Dominionspåret när det visade sig inte stämma efter de första omräkningarna. Att man både fuskat med fysiska valsedlar och digitala faller på sin egen orimlighet. Det går också stick i stäv med allt det här om att valsedlar räknats flera gånger, att observatörer stängts ute, poströster etc. För mig var det en tydlig flagga som visade att valfuskförespråkarna tog vilken teori som helst utan att granska den så länge den sa något de ville skulle stämma. Vi skämtar om det fortfarande här inne men under en period där i December så var valfusk-konsensus att en server i frankfurt blivit stormad av CIA där flera agenter skjutits till döds och att detta gjordes för att säkra bevis.. som fortfarande aldrig dykt upp.