2021-08-02, 00:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
PCAP symposium som visar datatrafiken, IP adresser och ägare av dess från Kina, Iran och Europa kommer i Augusti.

Du och vem som på planeten har till imorgon 2:a Augusti att skicka in uppgifter till Lindells team som visar på hur PCAPs kan alterneras eller att hans PCAPs är fake. Lyckas du har du 5 miljoner dollar i prispengar.

Jag förstod inte riktigt.
Kommer självaste Frankfurt Servern att presenteras på PCAP symposium?

Kan du bekräfta eller dementera detta påstående tack
2021-08-02, 00:05
Medlem
Citat:
Att man nu lägger upp en strategi för att förhindra Demokraterna från att stjäla valet igen är högst relevant.

Strategi? Vore det inte bättre att göra en seriös översyn av valsystemet för att göra det bättre? Och då menar jag inte att stoppa poströstandet, utan att man tar fram bättre röstlängder, inför enhetliga regler för röstningen, fler vallokaler, separata valsedlar för de olika valen etc. Och kanske inför bestämmelser om omval vid upptäckta oegentligheter.
Senast redigerad av Auric 2021-08-02 kl. 00:07.
2021-08-02, 00:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Kanske stod "hardware & software" i originalet han översatte...

EXAKT min tanke.
2021-08-02, 00:07
Medlem
siisters avatar
Citat:
PCAP symposium som visar datatrafiken, IP adresser och ägare av dess från Kina, Iran och Europa kommer i Augusti.

Du och vem som på planeten har till imorgon 2:a Augusti att skicka in uppgifter till Lindells team som visar på hur PCAPs kan alterneras eller att hans PCAPs är fake. Lyckas du har du 5 miljoner dollar i prispengar.

Var är hans PCAP:s? Han har sagt att det som släppts inte är några PCAP:s. Och varför något sånt inte kan alterneras antar jag att Mike Lindell berättat för dig?
2021-08-02, 00:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Upperkutt
Desperationen lyser igeom nu. Näst intill neonfärgad.

Säg att desperationen lyser igenom nu.
Vad är det du tror kommer att ske under 2021? Kommer flera delstater återkalla valresultatet ?
Kommer Trump att återinsättas?
Kommer massivt valfusk avslöjas? (Om så , vad och hur?)
2021-08-02, 00:13
Medlem
TatueradeSnutkukars avatar
Ingen fara!

Jag behöver inte säga ett skvatt. Om bevisen kommer, så kommer de.
Jag tror på Augusti 14. Vi får se helt enkelt.
Däremot, har det visat sig att ALLA (inklusive, och kanske allra mest, demokrater) har uttryckt oro ang Dominion.
Det är sjukt.

Citat:
Ursprungligen postat av Zielinsky
Tackar. Har du någon fundering på hur detta eventuella fusk kan ha gått till?
dvs hur stal Biden segern från Trump?
2021-08-02, 00:16
Medlem
Upperkutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zielinsky
Säg att desperationen lyser igenom nu.
Vad är det du tror kommer att ske under 2021? Kommer flera delstater återkalla valresultatet ?
Kommer Trump att återinsättas?
Kommer massivt valfusk avslöjas? (Om så , vad och hur?)

Detta vet ingen. Alla, på hela jorden, förutom dom som sitter på bevisen, spekulerar endast.

Till och med jag.

Spekulerar.
2021-08-02, 00:19
Medlem
Upperkutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Auric
Strategi? Vore det inte bättre att göra en seriös översyn av valsystemet för att göra det bättre? Och då menar jag inte att stoppa poströstandet, utan att man tar fram bättre röstlängder, inför enhetliga regler för röstningen, fler vallokaler, separata valsedlar för de olika valen etc. Och kanske inför bestämmelser om omval vid upptäckta oegentligheter.

Det bästa vore att skapa ett vattentätt valsystem där fusk är 100% omöjligt att genomföra.

Detta är fullt genomförbart. Men ena sidan är ju emot detta.
2021-08-02, 00:28
Bannlyst
Citat:
Detta vet ingen. Alla, på hela jorden, förutom dom som sitter på bevisen, spekulerar endast.

Till och med jag.

Spekulerar.

Då vänder jag på frågan. Finns det någon data som leder dig till din övertygelse om att valet stulits?
2021-08-02, 00:34
Medlem
Citat:
Det bästa vore att skapa ett vattentätt valsystem där fusk är 100% omöjligt att genomföra.

Detta är fullt genomförbart. Men ena sidan är ju emot detta.

Ett helt säkert system är omöjligt att skapa. Men man kan ha som målsättning att göra det så bra som möjligt.

Du säger att en sida är emot. Det är fel. Båda sidorna vill ha säkra val. Så reformer går att genomföra om viljan finns. Problemet är att de reformer som Republikanerna förordar är sådana som försvårar röstandet och trycker ner valdeltagandet. Reformer som har sådana konsekvenser skulle betraktas som orimliga i vanliga demokratiska stater, där försöker man nämligen göra det möjligt för så många som möjligt rösta. I USA blir det automatiskt konflikt om man inför begränsande reformer; lågt valdeltagande gynnar R och högt valdeltagande gynnar D. Därav bråken om poströstning, brist på vallokaler mm.

I vissa länder i Europa har medborgarna till och med röstplikt (man riskerar böter - i alla fall i teorin, böter utdöms sällan - om man inte har giltiga skäl att avstå från att rösta).
2021-08-02, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alibabbla
Du kanske inte läste ordentligt, eller så behärskar du engelska lika dåligt som det svenska språket?

Du missade uppenbarligen den riktigt hånfulla kommentaren i meddelandet.

Personen kunde lika gärna ha skrivit följande.
Nej, personen hade i sin signatur ett av Benjamin Franklin mest kända citat. Du har ju uppenbarligen inte koll på det men Benjamin Franklin var alltså en av de som grundade USA och du tycker det är samma sak som att citera Stalin. Vet du vem som har en staty av Benjamin Franklin med samma citat utanför sitt hotell i DC? Du får gissa en gång, men han förlorade senaste presidentvalet.
Senast redigerad av aloc 2021-08-02 kl. 01:06.
2021-08-02, 02:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TatueradeSnutkukar
Ingen fara!

Jag behöver inte säga ett skvatt. Om bevisen kommer, så kommer de.
Jag tror på Augusti 14. Vi får se helt enkelt.
Däremot, har det visat sig att ALLA (inklusive, och kanske allra mest, demokrater) har uttryckt oro ang Dominion.
Det är sjukt.
Levererar du maskiner för rösträkning ska du hållas tight. Det finns många problem som kan uppstå. Att vara orolig och uttrycka denna oro betyder inte att man har rätt utan att man är försiktig som sig bör.

Om Dominion flippade röster, som många här inne tror, hur tänker du kring det att omräkningarna som skett för hand i flera olika stater överanstämmer med valresultatet (+/- den vanliga felmarginalen som vi sett i andra omräkningar tidigare)? Röstsedlarna förvaras efter valet i bankvalv med rejäla säkerhetsanordningar kring sig, visserligen olika för varje stat men det är knappast rimligt att tro att det smusslats in hundratusentals valsedlar efter valet i flera olika stater utan att någon märkt detta.

Helt ärligt hade jag som inte tror det skett något valfusk haft svårare att argumentera för detta om folk här inne släppte Dominionspåret när det visade sig inte stämma efter de första omräkningarna. Att man både fuskat med fysiska valsedlar och digitala faller på sin egen orimlighet. Det går också stick i stäv med allt det här om att valsedlar räknats flera gånger, att observatörer stängts ute, poströster etc. För mig var det en tydlig flagga som visade att valfuskförespråkarna tog vilken teori som helst utan att granska den så länge den sa något de ville skulle stämma. Vi skämtar om det fortfarande här inne men under en period där i December så var valfusk-konsensus att en server i frankfurt blivit stormad av CIA där flera agenter skjutits till döds och att detta gjordes för att säkra bevis.. som fortfarande aldrig dykt upp.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in