Citat:
Ursprungligen postat av
vickypinkie
Ante var med fullvärdig Red devils medlem. Frille hoppade av före Ante! Ante fick inte följa med när red devils blev eastside. Misstänker pga sitt missbruk men vet inte säkert
Ante hoppade för det bara handlade om att sälja smuggelöl och finndisel och han ansåg att det inte var brödraskap och hojar och allt som kommer med det utan bara pengar så han valde att inte följa med. Det var som ett heltidsjobb utöver heltidsjobbet att sälja öl och diesel
Ante hade inget märkvärdigt missbruk. Fanns vissa från Happis som fick följa med som var betydligt värre.