2021-08-01, 23:48
  #1417
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shadow1987
(FB) Luleå; Sonen stal 5 kilo hasch - moder utpressad på 500 000 kr

Snubben som vart bestulen på dessa 5 KG är från Luleå men bodde tiden för ögonblicket i någon förort i Stockholm och var medlem i något nätverk där, undra om han har någon koppling till det som händer nu. Han tog då upp stora mängder under lång tid förut

Snille sålde det ju här? Han var aldrig i stockholm… eller ja rökte upp mycket själv
Citera
2021-08-01, 23:48
  #1418
Medlem
highfives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av komoset
Det är väl där en goware som har pratats om kommer in?
Och där har vi nog SW. Han hämtade henne, skjutsade henne till stranden nedanför Tuna. Sen anslöt en till två bilar till. Sen om de tvingade SW att skjuta också är jag tveksam till, men han var nog i närheten av BO. Sen fick han nog vara en stund med henne innan de andra kom.
__________________
Senast redigerad av highfive 2021-08-01 kl. 23:52.
Citera
2021-08-01, 23:52
  #1419
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Socialdemokrat1990
Expressen har lite underligt info:
”Fyra medlemmar ur Shottaz greps dessutom i juni för för brott mot skyddslagen och försök till grovt vapenbrott efter att ha tagit sig in på ett militärt skyddsområde i Vidsel, cirka tio mil från Luleå.”

Shottaz har alltså haft en motgång i norr nyligen, möjligen i samband med besök hos FL som ju Expressen uppger att hon umgåtts med.
Kan hon ansetts skyldig för att dom torskat dit på detta?
Pratat för mycket?

märkligt? måste ha kört vilse?

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/norrbotten/fyra-anhallna-efter-gripande-pa-skyddsomrade
Citera
2021-08-01, 23:55
  #1420
Medlem
Flexarn10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psalm169
Snille sålde det ju här? Han var aldrig i stockholm… eller ja rökte upp mycket själv

Han tänker nog på en annan kille med rötter i norr. Som drog ner till Husby? Och supply
Grabbarna där uppe. Tänker inte skriva varken initialerna eller maska.
Citera
2021-08-01, 23:57
  #1421
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psalm169
Snille sålde det ju här? Han var aldrig i stockholm… eller ja rökte upp mycket själv


Snille var den som snodde allt från bilen. Snubben han snodde det av är från Luleå men bor i stockholm.

https://nsd.se/nyheter/lulea/pressade-mamman-pa-en-halv-miljon-kronor-nm4582956.aspx
Citera
2021-08-01, 23:58
  #1422
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oilslick
Bilden är redan borta från Anonfiles.
Han outade sig själv, klumpigt nog.
Jag hoppas vi får se honom i tråden snart.



Då är det "goware" kvar, vad kan menas med det?

Gowa är samma som Goa.
Citera
2021-08-01, 23:58
  #1423
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vickypinkie
Ante var med fullvärdig Red devils medlem. Frille hoppade av före Ante! Ante fick inte följa med när red devils blev eastside. Misstänker pga sitt missbruk men vet inte säkert

Ante hoppade för det bara handlade om att sälja smuggelöl och finndisel och han ansåg att det inte var brödraskap och hojar och allt som kommer med det utan bara pengar så han valde att inte följa med. Det var som ett heltidsjobb utöver heltidsjobbet att sälja öl och diesel

Ante hade inget märkvärdigt missbruk. Fanns vissa från Happis som fick följa med som var betydligt värre.
__________________
Senast redigerad av Psalm169 2021-08-01 kl. 23:59. Anledning: Fel
Citera
2021-08-01, 23:58
  #1424
Medlem
nån som har bild på BO?
Citera
2021-08-01, 23:59
  #1425
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flexarn10
Han tänker nog på en annan kille med rötter i norr. Som drog ner till Husby? Och supply
Grabbarna där uppe. Tänker inte skriva varken initialerna eller maska.


Precis, han borde nog va ute igen efter fängelsestraffet
Citera
2021-08-01, 23:59
  #1426
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flexarn10
Han tänker nog på en annan kille med rötter i norr. Som drog ner till Husby? Och supply
Grabbarna där uppe. Tänker inte skriva varken initialerna eller maska.

Tänker du på Z?
Citera
2021-08-02, 00:00
  #1427
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Socialdemokrat1990
Tänker du på Z?


B
Citera
2021-08-02, 00:01
  #1428
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psalm169
Ante hoppade för det bara handlade om att sälja smuggelöl och finndisel och han ansåg att det inte var brödraskap och hojar och allt som kommer med det utan bara pengar så han valde att inte följa med. Det var som ett heltidsjobb utöver heltidsjobbet att sälja öl och diesel

Stämmer säkert var inte helt säker på anledningen. Var tyvärr en tid därefter det började spåra lite. Bara träffat Ante vid två tillfällen men var trevlig! Då var han medlem i Red devils. Däremot vet jag att Frille H klev av/gick ur före honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in