Citat:
Ursprungligen postat av
catforwardpower
Det är ju det vi sett ett tag nu. Uppdelningen är färdig. Vänstersidan har sina väljare och högersidan sina väljare. Blocken plockar nästan bara inbördes numera. Jag tror vi är alldeles i begynnelsen av att bli lika polariserade som USA. Mycket pekar på det.
Vi kommer ha en ganska stor grupp, 50%, som mer och mer högljutt kommer protestera mot samhällsutvecklingen med exploderad kriminalitet och annat allmänt invandringskaos som leder till otrygghet, samt andra orimliga skatter och dylikt som regeringen desperat försöker mjölka in.
Sen har vi den andra sidan på 50% som inte kommer ge sig med hbtq/massinvandring. Den som tror att den sidan kommer falla lätt tror fel, det är jag rätt säker på. De kommer stå kvar och ända in i det sista "motarbeta rasismen" och liknande grejor. I dessa 50% räknar jag även in de apatiska och obrydda men resultatet blir ju att de passivt stödjer vänstersidan med tanke på att de i stor utsträckning röstar på nåt av vänsterpartierna.
Det skulle inte förvåna mig om svenska valrörelsen kommer bli mer lik USA. Man talar bara till sina egna väljare och dumförklarar den andra sidan, inte bara partiet utan även väljarna. Tänk er själva om 30 år och SD styr men måste fortfarande stå emot rasistanklagelser. Lagom less tror jag man är då. Samma sak med S som är förbannad över att arbetarna inte återvänt till partiet och har börjat kalla dom för rasister istället. Vilket vi visserligen redan ser idag.
Sen ja, kanske sossarna har svängt då men det tror jag när jag ser det
Om 30 år är de flesta sossar döda iallafall!

Sen vet jag inte om samma sagor om mångkultur har samma effekt som de hade för 10 år sedan. Ungdomarna idag lever mer i den skitmiljö som deras goda föräldrar har varit med o röstat fram och kanske blir snabbare vaccinerad mot Mena än vad tidigare generationer blev, enbart p.g.a. av mängden brott som ökat och som de drabbas direkt av.
Jag har i varje fall svårt att tänka mig att unga människors vänsterbubbla håller i sig särskilt länge efter gymnasieålder idag.. Även den stora splittring som börjat ske där ett stort parti som M legitimerar SD o ger dem rätt i sin politik ger svensson mer valmöjligheter att få rösta på ett annat parti.
Men men, det är svårt att räkna på nåt, folk är väldigt oberäkneliga ibland, vänstersvängen i samhället kommer nog alltid finnas där så länge vänstern har kontroll på media, underhållning , nyheter osv. Att ungdomar idag har hjärnor stora som ekollon hjälper ju inte heller p.g.a. deras mobilanvändande.
Får vi bara bort de invandrare från Sverige som röstar rött och lever på bidrag och låter sossarna sära på skinkorna för globalisterna så kommer så småningom hela partiet försvinna.
Vad gör det då om Annie står o ljuger för 50 000:e gången på en 4 % nivå och står o gapar om
rasister tillsammans med vänstern?
Terrorstämpla AFA o kasta ut aktivisterna ur myndigheterna så blir vänstern det de ska vara i alla
samhällen, en tok på gatan o inget mer.