2021-08-01, 21:11
  #1189
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C.B.G.
Så det mesta just nu tyder på att SV bara var en medhjälpare (kanske den som lockade BO till platsen?) medan avrättningen utfördes av några empatilösa somalier?

Om uppgiften att flera vapen använts stämmer, skulle man då våga spekulera i att det inte rör sig om en knarkskuld utan snarare att hon visste något som hon inte borde vetat? Varför vinnlägger man sig annars om att en ung kvinna verkligen ska dö?

Usch , lika hemskt om man lockar en person rakt in i döden.. 😢
Citera
2021-08-01, 21:14
  #1190
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Med dessa uppgifter har du härmed diskkvalificerat dig själv som trovärdig i tråden

varför? får man inte vara dömd?
Citera
2021-08-01, 21:14
  #1191
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intenog
ni som inte trodde att jag och Kevin och Hebo dömdes tillsammans.
Min advokat skickade mig detta. Har målat över mina uppgifter.

https://anonfiles.com/L8z6W69eu8/Screenshot_20210801-205710_Gallery_jpg

Detta måste ju vara uppenbar trollning. Så här korkad och slarvig med att skydda sin egen identitet kan ju ingen vara på riktigt. Jag köper inte detta. Andra fjortisar här kan du säkert lura.
Citera
2021-08-01, 21:15
  #1192
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C.B.G.
Så det mesta just nu tyder på att SV bara var en medhjälpare (kanske den som lockade BO till platsen?) medan avrättningen utfördes av några empatilösa somalier?

Om uppgiften att flera vapen använts stämmer, skulle man då våga spekulera i att det inte rör sig om en knarkskuld utan snarare att hon visste något som hon inte borde vetat? Varför vinnlägger man sig annars om att en ung kvinna verkligen ska dö?

En möjlighet är ju att hon visste något om mordet på Ismail, om det stämmer att hon hade kontakter med honom innan han sköts.
Citera
2021-08-01, 21:16
  #1193
Medlem
En dom https://anonfiles.com/584eWf95uc/TRSTH_B_2020_8377_pdf
Citera
2021-08-01, 21:16
  #1194
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LinusSarud
Detta måste ju vara uppenbar trollning. Så här korkad och slarvig med att skydda sin egen identitet kan ju ingen vara på riktigt. Jag köper inte detta. Andra fjortisar här kan du säkert lura.

Kan vara någon som medvetet vill jävlas med killen i fråga. Men lite konstigt är det ju att ha skärmdumpar som uppenbart kommer från personen med det namnet.
Citera
2021-08-01, 21:17
  #1195
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intenog
Jag sa ju att han blev misshandlad av farsan. Varför tror ni inte när jag säger det men när någon annan säger det en stund senare?
Jag tror faktiskt att HA är skraja för hennes släktingar.

absolut har du givit rätt information- vi är nog några som insett att du koll.
men du har spårat ur emellanåt med med anlag åt komedi- bla det där om grilla renen, och samerna.
Nu är det dags för dig att förflytta dig i säkerhet och inte ränna runt i bygden och leta BO små gömmor.
Citera
2021-08-01, 21:17
  #1196
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psalm169
Får jag bara poppa popcorn innan så får dom driva in skulden 👌🏻 Men dom måste förvarna så hinner se det!

Tror snarare dom har en stor böteslapp till Fridas mamma nu!

Alltså hur den här tankegången gick förstår jag inte. Är dom verkligen så jävla hög eller tror dom att bara för farbrorn är gammal så kan man avrätta hans brorson? Saknar dom konsekvenstänk eller vad tror dom? För Simon Måste ha vetat att det är Antes dotter och han skulle aldrig våga reta upp en halsius så den här historien är inte klar

Men helvete vad du slickar röv, eller hals.
Det räcker nu med ditt jävla rövkyssande av dessa avdankade raggare. Ingen blatte på jorden är rädd för HA eller deras underhuggare.

Det är 2021 inte överkalix 1985. Blattar dödar folk för en femma braj utan att blinka.
Citera
2021-08-01, 21:18
  #1197
Medlem
Finns inte en chans att Simon var den som sköt! Möjligen att han var med, men han var inte den som tryckte av. Han sitter nog mycket i skiten av att bara vara inblandad.

Är man född på 80/90 talet och uppvuxen i Norrbotten och är/varit kriminell eller har rört sig i dessa kretsar så känner man till detta!

Det finns två släkten i Norrbotten man inte vill bråka med. Halsius och Lonnakko, båda dessa släkten är från Överkalix, samt som tidigare person skrivit här så är typ hela HA från Överkalix.

Räcker med att strula med fel tjej för att åka brutalt illa ut.
(FB) Man svårt misshandlad i Överkalix

Då är även han som åkte på stryk från en ganska känd släkt där vissa har rört sig i HA kretsar. Dom enda galna personerna nog för att bråka med dessa är om dom bråkar sinsemellan.

Detta är nog Simon väl medveten om, att döda en Halsius är lika med självmord!
Citera
2021-08-01, 21:22
  #1198
Medlem
C.B.G.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
En möjlighet är ju att hon visste något om mordet på Ismail, om det stämmer att hon hade kontakter med honom innan han sköts.

Tanken slog mig. Det är någonting som känns fel med att hyperavrätta en ung tjej pga knarkskulder även om det naturligtvis inte kan uteslutas. Det är förstås vanskligt att tillskriva 100% rationalitet till den här sortens människor men det är inte ett vanligt modus operandi i dessa kretsar.
Citera
2021-08-01, 21:24
  #1199
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shadow1987
Finns inte en chans att Simon var den som sköt! Möjligen att han var med, men han var inte den som tryckte av. Han sitter nog mycket i skiten av att bara vara inblandad.

Är man född på 80/90 talet och uppvuxen i Norrbotten och är/varit kriminell eller har rört sig i dessa kretsar så känner man till detta!

Det finns två släkten i Norrbotten man inte vill bråka med. Halsius och Lonnakko, båda dessa släkten är från Överkalix, samt som tidigare person skrivit här så är typ hela HA från Överkalix.

Räcker med att strula med fel tjej för att åka brutalt illa ut.
(FB) Man svårt misshandlad i Överkalix

Då är även han som åkte på stryk från en ganska känd släkt där vissa har rört sig i HA kretsar. Dom enda galna personerna nog för att bråka med dessa är om dom bråkar sinsemellan.

Detta är nog Simon väl medveten om, att döda en Halsius är lika med självmord!

Kolla en sida bak där ”farbror halsius” inte kommer göra ett skit enligt någon lirare. Jag har dessutom sett han på bolaget nyliga så han har börjat dricka igen och du förstår iallafall vad en full ”farbror halsius” gör. Jag ger mig hellre in i bråk med 3-4 somalier än en full arg fredrik
Citera
2021-08-01, 21:24
  #1200
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shadow1987
Finns inte en chans att Simon var den som sköt! Möjligen att han var med, men han var inte den som tryckte av. Han sitter nog mycket i skiten av att bara vara inblandad.

Är man född på 80/90 talet och uppvuxen i Norrbotten och är/varit kriminell eller har rört sig i dessa kretsar så känner man till detta!

Det finns två släkten i Norrbotten man inte vill bråka med. Halsius och Lonnakko, båda dessa släkten är från Överkalix, samt som tidigare person skrivit här så är typ hela HA från Överkalix.

Räcker med att strula med fel tjej för att åka brutalt illa ut.
(FB) Man svårt misshandlad i Överkalix

Då är även han som åkte på stryk från en ganska känd släkt där vissa har rört sig i HA kretsar. Dom enda galna personerna nog för att bråka med dessa är om dom bråkar sinsemellan.

Detta är nog Simon väl medveten om, att döda en Halsius är lika med självmord!

Håller med. Detta är no go för norrbottniska småkriminella. Eventuellt inblandade Rinkeby-somalier skiter naturligtvis i det, men folk från länet försätter sig inte i det där frivilligt.
Blir nog knepigt för SW oavsett vad som framkommer nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in