Finns inte en chans att Simon var den som sköt! Möjligen att han var med, men han var inte den som tryckte av. Han sitter nog mycket i skiten av att bara vara inblandad.
Är man född på 80/90 talet och uppvuxen i Norrbotten och är/varit kriminell eller har rört sig i dessa kretsar så känner man till detta!
Det finns två släkten i Norrbotten man inte vill bråka med. Halsius och Lonnakko, båda dessa släkten är från Överkalix, samt som tidigare person skrivit här så är typ hela HA från Överkalix.
Räcker med att strula med fel tjej för att åka brutalt illa ut.
(FB) Man svårt misshandlad i Överkalix
Då är även han som åkte på stryk från en ganska känd släkt där vissa har rört sig i HA kretsar. Dom enda galna personerna nog för att bråka med dessa är om dom bråkar sinsemellan.
Detta är nog Simon väl medveten om, att döda en Halsius är lika med självmord!