2021-08-01, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustLikeMoney
Tack, hittade även denna info på hennes blogg såg jag när jag googlade lite.

Jag tänkte mest på det där att hennes familj kanske skulle bära vidare eventuell skuld hon hade, ja, då kanske ingen är så sugen på att driva in den...

Får jag bara poppa popcorn innan så får dom driva in skulden 👌🏻 Men dom måste förvarna så hinner se det!

Tror snarare dom har en stor böteslapp till Fridas mamma nu!

Alltså hur den här tankegången gick förstår jag inte. Är dom verkligen så jävla hög eller tror dom att bara för farbrorn är gammal så kan man avrätta hans brorson? Saknar dom konsekvenstänk eller vad tror dom? För Simon Måste ha vetat att det är Antes dotter och han skulle aldrig våga reta upp en halsius så den här historien är inte klar
Citera
2021-08-01, 21:02
Medlem
lyzzs avatar
Hört på kneget idag av kollega vars son var i närheten när det hände. Flera snabba smällar. Han cyklade dit och var redan massa (utomstående) folk där så måste ha varit folk i omlopp på platsen. Så kan stämma att de som synts springandes från platsen likväl har varit folk som råkade vara nära. Rätt så välbesökt plats på tuna av ungdomar även kvällstid speciellt då det är sommarlov. Hela hennes ansiktet var bortskjutet. Ren och skär avrättning helt enkelt.
Citera
2021-08-01, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intenog
ni som inte trodde att jag och Kevin och Hebo dömdes.
Min advokat skickade mig detta. Har målat över mina uppgifter.

Ditt namn är med längst ner i bilden, bara så att du vet
Citera
2021-08-01, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psalm169
Frida är Antes dotter så till och med jag är förbannad fast jag lämnade det där livet för 10 år sen. Jag är helt säker på att Simon kommer berätta exakt vad som hänt när han blir släppt för några andra än polisen iallafall. Skulle inte förvåna mig om det är uppe folk från eastside redan.

Farbror Halsius kommer göra absolut noll och ingenting i den här härvan.
Citera
2021-08-01, 21:04
Medlem
Citat:
ni som inte trodde att jag och Kevin och Hebo dömdes tillsammans.

Det där var ju spiken i kistan för din identitet.
Senast redigerad av fummelpummel 2021-08-01 kl. 21:07.
Citera
2021-08-01, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TortyrMicke
Jag förstår inte hur du kan sitta här och "glappa" så mycket som du gör.
Folk i din närhet och kanske de som var inblandade i mordet skulle nog lätt kunna lista ut vem du är?! Och med tanke på allt du avslöjar kanske det inte är så bra för din hälsa?
Om den döda kvinnan blev mördad pga att hon visste för mycket om något så borde du väl förstå att det du skriver här inte är så bra för dig. Eller?
Till och med jag som bor 150 mil bort skulle nästan kunna ringa in din identitet med hjälp av allt du skrivit här.
Gå till polisen och berätta allt det du vet, men för din egen skull... inte här.

Nu tror jag iofs att det redan är för sent.
Hoppas att du klarar dig med livet i behåll efter detta.

Just därför ska man nog ta vad han säger med en nypa salt.. ingen människa skulle normalt sätt sitta och berätta var man bor och ”vad man vet” om de kriminella som det handlar om..🙄
Citera
2021-08-01, 21:05
Medlem
Citat:
ni som inte trodde att jag och Kevin och Hebo dömdes tillsammans.

https://anonfiles.com/L8z6W69eu8/Screenshot_20210801-205710_Gallery_jpg
Med dessa uppgifter har du härmed diskkvalificerat dig själv som trovärdig i tråden
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LinusSarud
Eastside? Verkligen? Har vi hamnat i en parodi på nån ”gangsta” USA-wannabe trams? Skärp er och skriv som folk.

Vafan har eastside med USA-wannabe trams och att göra? Vi är i Sverige? Googla eastside+Sverige och vad dyker upp bland resultaten? Idiot
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psalm169
För Simon Måste ha vetat att det är Antes dotter och han skulle aldrig våga reta upp en halsius så den här historien är inte klar

? Mördar man någons dotter, vem sjutton som helst, så ”retar man” inte upp den personen. Herregud. Det låter på dig som att man har snott en parkeringsplats framför ögonen på någon, eller gått före i kön till apoteket, eller nåt. Tro mig, det spelar ingen roll vilket efternamn pappan har - tar man livet av någons dotter så ligger man risigt till.
Citera
2021-08-01, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fummelpummel
Det där var ju spiken i kistan för din identitet.

du får hemskt gärna ta bort länken. missade längst ner.
Citera
2021-08-01, 21:09
Medlem
C.B.G.s avatar
Så det mesta just nu tyder på att SV bara var en medhjälpare (kanske den som lockade BO till platsen?) medan avrättningen utfördes av några empatilösa somalier?

Om uppgiften att flera vapen använts stämmer, skulle man då våga spekulera i att det inte rör sig om en knarkskuld utan snarare att hon visste något som hon inte borde vetat? Varför vinnlägger man sig annars om att en ung kvinna verkligen ska dö?
Citera
2021-08-01, 21:10
Medlem
Citat:
du får hemskt gärna ta bort länken. missade längst ner.

Din identitet har man kunnat räkna ut för längesen då du skrivit att du bor på Bäverstigen 19. Du måste vara gravt efterbliven.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in