Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2021-07-10, 19:27
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Ja nog lika svårt. Prenumerera då säkert med max antal lotter så kanske. Annars är det ju lättförtjänta pengar upp till 50000. Vi i femman klass på frågorna. Det blir knivigare efter det, mest bara ha tur och använda livlinjerna rätt. Hoppas för Guds skull det inte kommer någon frågan om typ matlagning.
Ja snart börjar ett nytt avsnitt om 5 minuter. Frestande å skriva in svaren här innan RS talar om dem men jag misstänker att inte moderatorerna vill ha någon frågesportsmatchtråd Kanske jag skulle ta hem en lott i månaden då å så söka om det är så man gör. Kan ju vara så att man ska sälja in sig som underhållande så kanske det går och trots allt inte är ett rent lotteri vem som får vara med. Nåja nu ska det bli kul å se hur långt jag kommer denna gång.
Citera
2021-07-10, 19:40
Medlem
kubuns avatar
Ja nu hörde man på snacket att det är okey att googla och så gjorde även jag och det tog 3 sekunder. Klumpigt å fråga stjärnorna å slösa bort den livlinan. Den ska man spara till sånt de kan.

Å nu såg jag att det är repriser också eftersom Erik Hörstadius kom in som jag sett förut. Han är så nervös så det nästan smittar av sig.....eller det är ofrånkomligt att man berörs och tycker det är pinligt med hans dotter på läktaren å allt
Senast redigerad av kubun 2021-07-10 kl. 20:00.
Citera
2021-08-01, 20:10
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Ja nu hörde man på snacket att det är okey att googla och så gjorde även jag och det tog 3 sekunder. Klumpigt å fråga stjärnorna å slösa bort den livlinan. Den ska man spara till sånt de kan.

Å nu såg jag att det är repriser också eftersom Erik Hörstadius kom in som jag sett förut. Han är så nervös så det nästan smittar av sig.....eller det är ofrånkomligt att man berörs och tycker det är pinligt med hans dotter på läktaren å allt
Vad har Marika Carlsson med anhang för extraordinär allmänbildning?, den här nymodigheten måste ju vara sämre för den tävlande än momenten fråga publiken, då man valt att inte samla 50! stjärnor i publiken att fråga, utan 3 stycken...lägre sannolikhet att dom har rätt har jag kommit fram till

Jag är förvånad, jag förväntade mig att se Kim Kärnfalk som prostituerad hembesökare på livstid (är hon villkorligt frigiven från sitt straff?) men noterar att hon fått Kicken....som tagit över rollen som den lyckliga horan
Senast redigerad av Crapmagic 2021-08-01 kl. 20:33.
Citera
2021-08-02, 08:37
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Vad har Marika Carlsson med anhang för extraordinär allmänbildning?, den här nymodigheten måste ju vara sämre för den tävlande än momenten fråga publiken, då man valt att inte samla 50! stjärnor i publiken att fråga, utan 3 stycken...lägre sannolikhet att dom har rätt har jag kommit fram till

Jag är förvånad, jag förväntade mig att se Kim Kärnfalk som prostituerad hembesökare på livstid (är hon villkorligt frigiven från sitt straff?) men noterar att hon fått Kicken....som tagit över rollen som den lyckliga horan

Nymodigheten? Sådär har man ju kört i vartenda avsnitt som spelats in under pandemin...
Sommarens avsnitt är ju bara tråkiga repriser.
Citera
2021-08-02, 16:33
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Nymodigheten? Sådär har man ju kört i vartenda avsnitt som spelats in under pandemin...
Sommarens avsnitt är ju bara tråkiga repriser.
Då kunde dom väl lika gärna haft 3 vanliga svenska kostymnissar Kjellena, Herberg & Margit istället för att behöva se 3 stjärnor
Citera
2021-08-03, 09:49
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Då kunde dom väl lika gärna haft 3 vanliga svenska kostymnissar Kjellena, Herberg & Margit istället för att behöva se 3 stjärnor

Ja, eller låtit den tävlande bjuda in tre vänner som fått sitta där och hjälpa till utöver "ring en vän".
Citera
2021-08-11, 07:32
Medlem
Soterns avatar
Såg kändis postkoden där "journalisten" Sanna Lundell inte visste vad en tautologi är. Jag skämdes i hennes ställe så det behöver hon inte göra.
Citera
2021-08-11, 08:57
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Såg kändis postkoden där "journalisten" Sanna Lundell inte visste vad en tautologi är. Jag skämdes i hennes ställe så det behöver hon inte göra.

Det var pinsamt redan när det var ordinarie avsnitt, det lär inte ha ändrats nu i en repris.
Så det är kändisavsnitt nu då? Varför repriserar man sådan skit?
Citera
2021-08-19, 14:47
Medlem
Trevligt att dom kört med repriser nu under sommaren. Det får dom gärna göra även fortsättningsvis när abstinensen är som värst.

På fredag drar dock programmet igång som vanligt igen och polisen Markus ska fortsätta sin vandring mot miljonen. Jag tycker personligen han verkar rätt bildad. Han har ju faktiskt kunnat dom flesta frågorna bara det att han inte vågat gå på sin känsla fullt ut alla gånger . Vågar han släppa loss lite mer nu på slutet borde han kunna ta sig en bit. Han har det i sig det ser man.
Citera
2021-08-19, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agex
Tycker det är tröttsamt att de kör repriser hela sommaren.
Det tycker inte jag
Citera
2021-08-20, 19:35
Medlem
Kilimanjaro var ju otroligt lätt på den relativt höga nivån .
Citera
2021-08-20, 19:43
Medlem
Ferdinand De Lesseps har jag aldrig hört talats om. Men med dom alternativen kändes det rätta svaret självklart
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in